Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
hahahahahaa nou.... een hobby is het niet hoor!!! Maar nachtmerries heb ik er ook niet van.... hahahahaha
Nou, ik zag echt die KNOTS van een dildo en toen dacht ik echt 'shiiiittttt'... maar hij ging er maar een heel klein stukje in, hihi. Ik voelde er verder niet veel van, alleen toen ze ging roeren om iets te bekijken dacht ik wel even van 'mmmm, yuk!'

Dat ik teruggezet ben ik de tijd... ach... aan de ene kant jammer, 8,5 week is toch even wat verder dan 7 weken, maar aan de andere kant,

- ik had het wel verwacht (vorige cyclus 40 dagen)

- ik ben blij dat ik nu niet weer opgezadeld wordt met een 'nepdatum'... want bij Zoon wíst ik wel dat het waarschijnlijk een week later was dan officieel, maar naarmate de uitgerekende datum in zicht komt, dan ga je toch hopen en baal je als een stier van het overtijd zijn... wat dan weer niet 'echt' overtijd is, maar gevoelsmatig weer wel

- ik heb bij Zoon echt moeten strijden om níet ingeleid te worden... hier is niemand ingeleid toch? Ik heb van mijn tante (die vier keer bevallen is, waarvan de laatste keer ingeleid) begrepen dat ingeleid worden echt nóg erger is, omdat je lichaam er niet echt 'klaar' voor is... stel je voor dat de datum nu met de oude berekening bleef... dan zou er dus kan zijn dat het gehaald wordt terwijl het nog ruim 11 dagen heeft!

De dagen aftellen... eh... nee. Bij Zoon wel, maar nu niet. Heb het op moment ook beetje stressy door dat project voor school dat voor volgende week af moet (wat wel gaat lukken overigens) en het is drukker met Zoon en ik ben er meer gerust op (met Zoon is het ook gelukt. En ik begreep ooit eens van Nijn dat als je eenmaal een hartje ziet dat kans op een MK dan nog maar zeer klein is... wist ik toen niet) Het enige waar ik de dagen voor aftel is dat ik het op school aan iedereen ga vertellen (nu weten vier collega's het. vind 7 weken wel beetje erg vroeg om het dan echt aan iederéén te gaan vertellen). Dan is 11 dagen teruggeworpen worden in de tijd wel beetje jammer ja. Maar ach, er zijn ergere dingen.
He dames hoe is het trouwens met het sporten? Alweer begonnen?

(zegt mama-Eef terwijl ze met een knalrode kop van het steppen achter de computer zit)
euh sporten.....tja.....ik was fanatiek weer begonnen op de zaterdag-ochtend, maar toen kwamen er dingen tussendoor ivm verhuis-regel-dingen en toen ging ik 1 keer niet en toen had ik date met Eef en redde ik dat anders niet en toen....en toen.....en nu had ik bedacht dat ik best weer kon gaan, maarja over 2,5 week krijgen we de sleutel al en tja dan is dat ook niet handig, want dan vindt Nijn-vriend het vast niet leuk als ik ga sporten terwijl hij ad klus is....dus had ik bedacht in het nieuwe jaar weer volop te gaan.

Ik wil dan ook graag body-pump gaan doen...dus de intentie is er, maarrrrrr

Super hoor dat je het hartje hoorde! Mijn gyn heeft toen gezegd idd dat als het hartje klopt met 6 of 8 weken, dat de kans op een MK veel geringer is. Dat vond ik toen een heel fijne gedachte!

Ik ben weer ongesteld geworden gisteren, Zat 33 dagen tussen...Best netjes als je bedenkt dat het eerst 16 weken was....Hoop dat het een beetje zo doorzet.

Ben benieuwd wanneer Nijnvriend er weer voor wil gaan. Ik zei een paar weekjes geleden voor de gein: Kindje maken? Nou toen werd het even stil...ja maar....ja maar....eerst maar eens verhuizen en dan kijken hoe het financieel gaat enz enz.....hahahaha....Maar bij Eef gaat het heus wel goed komen hoor zo hoogzwanger verhuizen enz. (dat zei hij toen ik hem vertelde hoe haar schoonouders hadden gereageerd..hahahaha bij een ander wel)

Maar hij wil zelf ook niet meer heeeeeeeel lang wcahten, want ik vroeg hem hoe hij de logeerkamer wilde gaan aanpakken, want tja dat wordt de kamer van Yara als er een tweede babietje bij komt..en ja ik zou daar niet meer jaaaaren mee willen wachten. Nee zegt ie: Ik ook niet, maar we gaan eerst maar eens onze eigen kamer doen en dan kijken we weleens verder. Ik ga m iig niet eerst helemaal logeerkamer maken en dan na een paar maanden weer anders maken....

Verder had ie bedacht dat het niet persé zo hoefde te zijn dat hij meer gaat werken als zijn ouderschapsverlof afgelopen is, waarom zou ik niet ook 4 dagen gaan werken...Ik verdien immers meer dan hij.....Tja en daar heeft hij ook wel weer gelijk in, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel lekker vind zo en dat ik het denk ik heel zwaar ga vinden om 4 dagen te werken en mama te zijn. Maarja ad andere kant is dat natuurlijk onzin, want hij zou dan 5 dagen werken....en papa zijn...

Nouja we hebben nog even om er over na te denken....en wie weet blijven we wel zo werken als nu. Zou alleen lekkerder zijn als we wat meer centjes weer zouden verdienen...maarja waar leg je dan de prioriteiten he???

We zien het wel.

JOan: Hoe gaat het met je nu?
Pffffffffff ik heb weer werkmannen in huis. Dit keer ivm de nieuwe ketel... Ze zijn gelukkig wel aardig en gezellig. Niet van die eikels die niks zeggen.

froukje vindt het ook er grappig 2 vreemde mannen in huis.

Ik heb even weinig tijd vandaag. Moet de hele administratie gaan opruimen.

Ik wil idd ook weten hoe het is joantje.....

Kuzzzzzzzzzzz

belle
Ehm..... òf het zegt iets over mij dat ik die dildo niet zo afschrikwekkend groot vond, of in het Zuiden zijn de dildo's kleiner geschapen...

Sport, wasda? Vind het al een hele sport om kind, man, hond, vader en huis te verzorgen. Waarbij het scheelt dat nummer twee compleet zindelijk is, nummer drie zo goed als compleet en nummer vier een zakje aan zijn buik heeft hangen.... Zondagmiddag zijn we lekker gaan wandelen, Fiep hangend aan Quizz, hond trekkend aan mij. 'Ons' bos voelt soms echt als een privé-bos, in anderhalf uur tijd niemand gezien daar, heerlijk.

Fiepje is vanochtend weer geprikt. Ze heeft maar heel eventjes gebruld, maar dat kwam natúúrlijk -kijkt heel trots om zich heen- omdat ik haar handje vast hield.... Lekker relaxte CB-arts, ze vond dat Fiep gestadig en netjes aan komt, en 'ach, zo'n curve is slechts een leidraad'. CB-arts ook een beetje overdonderd, omdat Fiep dus op eigen kracht kan stáán. Los. Tot ze omflikkert natuurlijk.

Mocht Fiepje het binnenkort in haar hoofdje halen dat ze wil gaan lopen, bind ik haar rolschaatjes onder. Dan zal ze het wel uit haar bolletje laten....

Heb lekker mijn pyama aangetrokken, een kruikje gemaakt en ga wat proberen uit te rusten. Morgen weer vanaf negen uur 's ochtends tot een uur of tien, elf 's avonds pap-verzorg-dienst. Moeder gaat eerst werken en vervolgens uit eten....

En ik heb me toch een trek in zoetigheid! Maar helaas, voor mij gaat het verhaal van borstvoeding en daardoor gewicht verliezen niet op. In tegendeel.

Joan, als ik jou was, zou ik het een beetje beu zijn, die mama's hier. Hoe goed we het ook bedoelen. In feite zou ik iederéén en alles een beetje beu zijn. Maar zou je als levensteken misschien een enkele 'piep' kunnen posten?

En als je hulp nodig hebt, post dan maar 'piep krijs'. Okee?

Liefs, Lab
Woe! Fiep kan staan! Dat noem ik nog eens stoer!

Zoon heeft ontdekt dat hij de deurtjes van de kast open kan doen en weer dicht en weer open en weer dicht en weer open... oh en hij heeft er ook al een keer met zijn vinger tussen gezeten...

Verder wil hij niet drinken. Ik wordt er een beetje moedeloos van...
ola,

Een eigenwijze zoon, een zeeeeer stevig fiepje en vreemde mannen bij belle met dildos, of haal ik nu wat door elkaar ?

oehaaa; Ik had het vanochtend op mijn heupen, ik voel me niet lekker, snotterig zere keer, en ik voel me dik. Zit waarschijnlijk weer voor de maandelijkse mikmak, en dan hou ik meestal 1-2 kilo vocht vast, dat verdwijnt op dag 4 weer in het toilet, maar iedere keer laat ik me er weer door opnaaien en moet dat buikje WEG!!!!!!

Dus vanochtend op de fiets om met boefje een rondje rond het 'dorp' te fietsen, was prachtig weer, zelfs een regenboog dus dat beloofde wat.

Helaas wel het verkeerde, want op het verste punt begon het te storten, meisje zat eerst nog te kraaien van plezier, maar na een kwartier werd dat zielig piepen, gelukkig waren we toen bijna thuis.

Ze had gewoon blauwe lipjes en ijskoude handjes, verder was ze wel droog gebleven achter windscherm en onder de capuchon, maar AAAAHHHHH echt heel sneu (die blauwe lipjes deden me ergens aan denken, en dat kwam weer boven)

Dus heb haar als de wiedeweer in bad gezet. een warm jogingpakje aangetrokken en een warme fles erin gestopt. En toen hups naar bedje.

Maar mijn buikje is nog niet weg dus.... en nu zit ik hier snipverkouden en chagerijnig te wezen, met een badkamer die nog moet....

Ahh er zijn ergere dingen
Zo... de mannen met Dildo zijn weg ;) oh nee het waren de mannen die een nieuwe ketel kwamen plaatsen.

ben er erg blij mee!!!! Opeens veel meer ruimte op zolder.

maar helaas de administratie ligt dus nog steeds op tafel! Het schiet niet op.

Ik ga zo ECHT beginnen.

Maakte je je al ongerust nijn? Wel lief van je hoor, maar hier is alles goed!

Ik weet even nietmeer wat iedereen schreef... oh ja eef, kastjes.... *zucht* Frouk weet ook in welk kastje de rijstewafels liggen... dus ze pakt ze tegenwoordig zelf..... of het opvoedkundig juist vraag ik mij ten zeerste af!!!!

ik ga NU de administratie doen en wie mij durft te storen.....

Nou daaaaaaaaaaaaaaag

Belle
trouwens willen de mensen die nog neit op yahoo2 staan mij via msn of via iemand anders een emailadres doorgeven? Geen hotmail want dat doet ie niet...

Belle

(ik heb de icoontjes weer gevonden)
Jij bent ook lekker belle... of we even ons e-mailadres door willen geven op msn terwijl je net hebt aangekondigd te gaan schelden als je wordt gestoord

excuses.... maar de administratie is KLAAR! Dus Belle mag weer gestoord worden.

Nu lekker koken:

Verse pasta met lente ui en gamba's en gefrituurde courgetterepen met parmazaanse kaas!

Zo....... dat klinkt best goed al zeg ik het zelf!

belle
WOW Belle: Dat klinkt lekkerder dan aardappels met witlof en kip sate schnitzels...

Was het ook zo lekker als dat het klonk?

Yara heeft trouwens bedacht dat het niet leuk genoeg is om gewoon meteen stil te gaan liggen in bed en gaat dus sinds zondag standaard lopen wroeten als we haar in bedje leggen en probeert zo op haar buik te komen....grappig...NOT...en dit doet ze ook op het aankleedkussen trouwens...

Ze eet nu af en toe zelf haar boterhammetje...vaak verdwijnt het idd in haar knuistje, maar ook regelmatig slaagt ze wel in, het in haar mondje te krijgen. Heel knap!

JEEE Fiep staat????? Nou Yara nog steeds niet hoor...Wel steeds meer op schoot, maar niet alleen...ze zit nog niet eens alleen....Ik kan me voorstellen dat CB ook verbaasd was hoor!! Snelle kinders hebben jullie toch allemaal...of Yara is gewoon langzaam...hahaha..Nouja Yara komt er ook wel, dus ik maak me niet druk hoor

Morgen naar graf van mijn vader of eigenlijk graf van mijn opa en oma, waar papa is uitgestrooid...

Lab: Jij sterkte morgen met oppas-dag

Liefs
Tja, misschien is het wel een beetje stoer, maar het is vooral eng. Een week geleden wilde mevrouw zich nog wel tot 'zit' laten optrekken, maar nu gooit ze gewoon haar bekken omhoog en plant haar hieltjes in de grond. En als je haar loslaat wanneer ze staat, blijft ze dus staan. Helemaal niet goed voor d'r pootjes en ik hoop maar dat het een fase is (net als dat lopen wat ze de eerste weken doen).

Dus als het meezit, is ze het over een week of zo weer verleerd en ben ik weer gerust.

Nijn, sterkte morgen bij het grafbezoek!

Belle, ik heb je een mailtje gestuurd, maar kreeg het weer terug van de server. Zal het nog eens proberen.

Liefs, Lab
Oh, en verder is ze vrij lui hoor; ze weet nog steeds niet dat ze tenen heeft, probeert ze ook niet te pakken ofzo. Omrollen kan ze alleen naar links, en volgens mij zijn andere kindjes daar al veel beter in.
Lab: mijn email adres is (even vaag omschreven zodat de vreemdelingen mij niet gaan stalken): mijn voornaam met gelijk daar achteraan de eerste letter van mijn achternaam @zonnet.nl

Snap je hem?

Daaaaaaaag Belle
Lab, zolang ze nog niet uit zichzelf gaat staan en dus afhankelijk is van jou goedwillendheid, is het toch niet erg?

Hier werden ook de hieltjes in de grond geplant, maar kan me niet herinneren dattie dan bleef staan... geloof het niet. Hij staat nu heel even en dondert dan heel hard op z'n kont (lang leve luiers...)
hallo meiden,

eerst even een knuf voor Nijn, sterkte vandaag. Het lijkt me toch heel vreemd op zo'n dag. Dan is het opeens weer even heel erg op de voorgrond...

Eef, cracotte met vegetarische pate. Klinkt op zich lekker, maar laat dat vegetarische maar weg voor mij ;) een bolletje saks (let op: dit is goed getypt ) is prima hoor. heb ik ook veeeeel gegeten indertijd!

Bellie, wat fijn als je administratie gedaan is he? Ik heb dat vorige week gedaan, en meteen de hele studeerkamer uitgezocht (ivm verhuizen e.d.). Nou, ik ben er nog trots op!

Joep, meis toch,... niet meer in bijna regen naar buiten gaan hoor. Daar word je alleen maar ziekjes van, en t is helemaal niet leuk om je meisje zo blauw te zien. Helemaal niet voor jou! Lekker in bad is een goed idee, Wat zal die meid lekker hebben geslapen!

Labje,... gekke meid, met gekke dochter! STAAN! Ik ga t volgende week zien! Dinsdag of woensdag?

Hier gaat t wel oke. ben afgelopen dagen bij mijn mams geweest omdat Sander op congres was in het buitenland. Mams heeft heeeeeerlijk voor de kleine knul gezorgd. Ik hoefde alleen te voeden en te knuffelen en te spelen :D

Het voeden gaat nu ook stukken beter, lijkt wel... Ik wil niet te vroeg juichen, maar de afgelopen nachten heeft ie goed geslapen. Ik heb zo'n 5/6 voedingen per dag gehad,... eindelijk! Ik heb 2 maanden om de 2,5 uur gevoed. Dat werd een beetje te gek. Nu ik KAsper beide kanten geef, en hem tussendoor bruut wakkermaak, doet hij veeeeel langer met een voeding. Heerlijk gewoon! Ik kom eindelijk toe aan van alles en nog wat.

Ohja, leuk nieuws: Sander zijn proefschrift is gedrukt en het is echt heeeeeeel mooi geworden. Ik ben helemaal trots op hem! en hij heeft iets heel liefs geschreven in het dankwoord. ik ben helemaal happy!

Nu nog mijn huis aan kant krijgen. Heb ik geen zin in, maar over 3 weken moet alles ingepakt zijn, dus t moet toch gebeuren!

Liefs

Fien
Fien de vegetarische prut is niet omdat ik geen leverworst durf te eten hoor... ik vind leverwordt gewoon heel erg vies... ik vind het al een ramp als ik het op brood doe voor zoon, laat staan voor mezelf (zoon vindt het wel lekker)
hallo meisjes,

Eerst even wat leuks; mijn visitekaartjes en stikker voor op de auto zijn er en ze zijn LEUK!!!

Ik heb er 500, dus als iemand wil haha.

Dat maakte net mijn humeur goed na echt een DRAMADAG!!

730 op kdv gezegd dat ze gisteren een beetje verhoging had en of ze op haar duimpje wilden letten, was misschien ontstoken.

800 begin eerste les

845 Gebeld in les; meisje heeft koorts en moet opgehaald worden. Dat moet met 38,5

900 beneden tegen directrice gezegld dat i moest gaan, nou ok het was over macht, maar ik moest in de toekomst maar kijken of ik niet ietrs voor dit soort situaties had. (PARDON DACHT IK, DUS IK MOET EEN VANGNET REGELEN VOOR ALS MIJN VANGNET NIET WERKT??? iEMAND VRAGEN PARAAT TE STAAN ELKE WOENSDAG VOOR ALS KINDJE 1 KEER PER JAAR ZIEK WORDT, COME ON!!))

Braaf ja geknikt uiteraard en gegaan.

915 meisje opgepikt en gevraagd bij de dokter binnen gestapt of ik tussen door kon. (was dus bang voor stuip de hele tijd) Dat mocht. Maar duim was eczeem, en koorts van verhoudheid. Die vond het onzin overigens want een GEZOND indje kan om de 4 weken koorts hebben, helemaal niet gek op die leeftijd. Meisje was ook heel vrolijk toen al.

Bij dokter toch mijn ma gebeld, en ja die kon oppassen. Ook weer naar school gebeld dat ik toch kwam.

1030 op weg naar ma begint mijn koppeling vreemd te doen, hoog toerental als ik hem indrukt juist. Meisje gedropt, die vrolijk ging spelen (heeeel ziek dus; not!) Ma heeft snel luiers enzo gehaald. Ik garage gebeld dat ik ging proberen te komen en of ze tijd hadden (is naast school).

1100 Hard biddend naar school gereden en nergens meer last van gehad.

1130 man van garage maakt rondje in auto en schrikt; als hij had geweten dat hij ZO stuk was had ik niet de weg op gemogen van hem. Auto moet tot morgenavond blijven.

1200 les tot half 3, toen workshops voorbereid voor morgen, darna vergadering en gelukkig wilde een collega mij thuis brengen. Ze haalt me morgen ook op, dusdan heb ik wat speling met oppas, ipv fetsen.

Dus nu auto in garage, meisje bij oma en ik doodop.

Ze wordt zo door mijn ouders gebracht, ze kon niet slapen want ik had helemaal niets bij me omdat ze op de creche alles heeft.

blehhh, dat partime werken en regelen van oppas steeds komt me echt de strot uit!!

maar zo lekker frietjes eten, dat maakt veel goed.

liefs Joep
Joep,

Mijn conclusie is dat directies van scholen STOM zijn!!

Hier ook nog zoiets: aanstaande maandag begint het nieuwe blok en we hebben NOG STEEDS ons rooster niet... alsof we geen privéleven hebben!

Gelukkig maar dat je meisje minder ziek was dan leek, en dat je moeder wilde oppassen!
Ik moet zometeen les geven, invallen voor een collega die ziek is geworden. Ik heb niet een hoge pet op van mijn collega, en nu word ik hierin weer bevestigd: de cursus (die hij zelf heeft ontwikkeld) gaat voor de helft over hemzelf! Dat is toch stom! Hij heeft helemaal niet gedacht over wat zijn CURSISTEN nodig hebben om te kunnen communiceren, nee, hij gaat het over zichzelf hebben. Pffff. En dan sta IK dus voor lul met zo'n domme cursus! (heb als de wiederweerga ander materiaal ontwikkeld, maar ik mag van mijn baas er bijna geen tijd in steken omdat de organisatie die de cursus heeft ingekocht immers om díe cursus heeft gevraagd. Mijn baas zei letterlijk: "Ja jij wil ook altijd alles zo goed doen" JA DUHU... ik sta voor mijn vak!)
Hey Millie, mag mijn tweede zwangerschap in het schema er bij? Uitgerekend 22 juni 2008. Werknaam Nootje :-)
Hey Joep, kan jij ook niet zo'n leuk plaatje naast je naam zetten? Je bent nu een beetje een saai grijs hok

(sorry, nu ga ik echt)
Allemaal even op F5 drukken!

Eef staat in het schema met Nootje.

Kasper net gevoed. Hij heeft voor de 5e nacht doorgeslapen! van 10 tot 6 deze keer. Om 6 uur gevoed, en net weer. Ik heb hem even in mijn nieuwe draagdoek gedaan. Wilde ie nog meer drinken. Heb ik gedaan, en toen ging ie lekker slapen, maarja.... ik zat met een blote tiet Toch nog even oefenen hoe ik die weer bedekt krijg zonder dat meneertje wakker wordt...

Liefs

Fien

PS: Labje, zal ik dinsdag komen theedrinken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven