Mode & Beauty alle pijlers

Mijn h&m bestelling!

30-07-2010 16:08 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eergister even wat nieuwe dingetjes besteld op de h&m site, en ik dacht, misschien vinden jullie het leuk om even mee te kijken?

Ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg!
Ik had een hele grote bestelling geplaatst. Nu krijg ik het gisteren binnen, maar zijn 5 artikelen niet leverbaar en 1 is tijdelijk niet leverbaar. Vond ik erg stom! Maar goed, de rest heb ik wel binnen. Ik vind dat shirt met de strepen erg leuk. Op die schoenen zou ik wel willlen kunnen lopen, maar ik vind hakken geen gezicht bij mij. Een soort nijlpaard in tutu effect...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Haha, ik ben gelukkig gezegend met een paar 'modellen' beentjes, en kan godzijdank goed op hoge hakken lopen! Trouwens wel knap dat je weet van jezelf dat het er niet uit ziet, haha! Het shirt met de strepen had ik stiekem al, maar heb ik laten liggen op vakantie, dom dom dom..
Ik vind het wel leuk. Alleen die laarzen nog niet. Doet mij aan de winter denken.
die laarzen zijn leuk!
De laarzen vind ik leuk, die wilde ik zelf ook al bestellen
Ik vind de laarzen zelf ook echt super, maar het moet je smaak denk ik zijn, haha!
quote:vicodin schreef op 30 juli 2010 @ 16:15:

Ik vind het wel leuk. Alleen die laarzen nog niet. Doet mij aan de winter denken.Daar heb je wel gelijk in, alleen als het winter is, wil iedereen ze! Dus ik heb ze dan lekker al!
Nooit bij nagedacht om schoenen/laarzen bij de H&M te kopen..vind ze wel leuk!
Ik vind juist die andere schoenen heel erg leuk! Smaken verschillen.
quote:Dipper schreef op 30 juli 2010 @ 16:19:

Nooit bij nagedacht om schoenen/laarzen bij de H&M te kopen..vind ze wel leuk!Ze zijn ook helemaal niet duur! De hakken heb ik voor ¤17,45 in de sale gescoord en de laarzen voor ¤39,95. (Helaas niet in de sale, maar toch niet duur vind ik zelf!)
Persoonlijk had ik wat meer verwacht van iemand met de nickname Fashionismypassion.
quote:SonjaS schreef op 30 juli 2010 @ 16:22:

Persoonlijk had ik wat meer verwacht van iemand met de nickname Fashionismypassion.Dit zijn gewoon aanvullende spulletjes op m'n kleding hé, dit kan je weer combineren met andere dingen. En tja, smaken verschillen!
Ja dat shirt met die strepen heb ik zelf ook. De pumps met die hoge hak vind ik wel iets te. Daar houd ik niet van. De laarzen kunnen er mee door, wel stoer over een spijkerbroek ja!. En het jurkje mij iets te bol. houd meer van rechte jurkjes.Succes met je bestelling!
Ik zal ook wat foto's zoeken... Ja, ik wil echt op hakken kunnen lopen. Maar zodra het een beetje pijn doet, loop ik er bij als een bouwvakker.. Bovendien heb ik korte pootjes... Geen porum. Helaas.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
koop je vaker schoenen/laarzen online?

echt leuk zijn ze die laarzen, en inderdaad niet duur.
quote:ramiaatje schreef op 30 juli 2010 @ 16:25:

koop je vaker schoenen/laarzen online?

echt leuk zijn ze die laarzen, en inderdaad niet duur.Ja, ik koop bijna maandelijks online, en dan bestaat mijn bestelling meestal uit schoenen/laarzen/pumps. En ze zijn inderdaad niet duur!
Ik ben alleen zo'n nerd met schoenen...heb zooo vaak dat ze niet echt lekker/goed zitten. Wil ze dus graag wel passen, maar goed terugsturen kan natuurlijk altijd.
quote:Dipper schreef op 30 juli 2010 @ 16:27:

Ik ben alleen zo'n nerd met schoenen...heb zooo vaak dat ze niet echt lekker/goed zitten. Wil ze dus graag wel passen, maar goed terugsturen kan natuurlijk altijd.H&M is heel soepel met ruilen hoor, en als je ze eerst even wilt passen kan je natuurlijk ook gewoon naar de h&m toe gaan!
Nee natuurlijk zijn de schoenen van H&M niet duur..het is plastic
quote:Kwarktaart schreef op 30 juli 2010 @ 16:31:

Nee natuurlijk zijn de schoenen van H&M niet duur..het is plastic Haha, daar heb je wel gelijk in! Maar de schoenen zijn wel leuk, en naar mijn ervaring gaan ze wel redelijk lang mee! Vooral de pumps.
Laarzen, erg leuk.

Schoenen, heel gaaf, maar voor mij net te hoog.

Heb nog nooit iets bij H&M online besteld. Zeker met schoenen/laarzen pas ik ook graag. Maar ja, m'n schoenen-/laarzen kastjes bieden geen ruimte meer
quote:thee schreef op 30 juli 2010 @ 16:38:

Laarzen, erg leuk.

Schoenen, heel gaaf, maar voor mij net te hoog.

Heb nog nooit iets bij H&M online besteld. Zeker met schoenen/laarzen pas ik ook graag. Maar ja, m'n schoenen-/laarzen kastjes bieden geen ruimte meer Ik heb een heerlijke kast waar ik al m'n pumps op een rijtje kan zetten, en m'n laarzen verdwijnen onder in mijn kast.. H&M online is echt fijn hoor, heel makkelijk! (Té verslavend!)
Leuke dingen!

Ik zag de laarzen hier en moest, ja moest , ze ook hebben.

Dus voor het eerst van mijn leven bij H&M besteld. Ik heb de laarzen in cognac genomen.

Ben erg benieuwd!
quote:Hermes schreef op 30 juli 2010 @ 17:00:

Leuke dingen!

Ik zag de laarzen hier en moest, ja moest , ze ook hebben.

Dus voor het eerst van mijn leven bij H&M besteld. Ik heb de laarzen in cognac genomen.

Ben erg benieuwd!Haha, dan is mijn bericht toch nog ergens goed voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven