Mijn h&m bestelling!
vrijdag 30 juli 2010 om 16:11
Ik had een hele grote bestelling geplaatst. Nu krijg ik het gisteren binnen, maar zijn 5 artikelen niet leverbaar en 1 is tijdelijk niet leverbaar. Vond ik erg stom! Maar goed, de rest heb ik wel binnen. Ik vind dat shirt met de strepen erg leuk. Op die schoenen zou ik wel willlen kunnen lopen, maar ik vind hakken geen gezicht bij mij. Een soort nijlpaard in tutu effect...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
vrijdag 30 juli 2010 om 16:13
vrijdag 30 juli 2010 om 16:21
vrijdag 30 juli 2010 om 16:23
vrijdag 30 juli 2010 om 16:24
vrijdag 30 juli 2010 om 16:27
vrijdag 30 juli 2010 om 16:28
quote:Dipper schreef op 30 juli 2010 @ 16:27:
Ik ben alleen zo'n nerd met schoenen...heb zooo vaak dat ze niet echt lekker/goed zitten. Wil ze dus graag wel passen, maar goed terugsturen kan natuurlijk altijd.H&M is heel soepel met ruilen hoor, en als je ze eerst even wilt passen kan je natuurlijk ook gewoon naar de h&m toe gaan!
Ik ben alleen zo'n nerd met schoenen...heb zooo vaak dat ze niet echt lekker/goed zitten. Wil ze dus graag wel passen, maar goed terugsturen kan natuurlijk altijd.H&M is heel soepel met ruilen hoor, en als je ze eerst even wilt passen kan je natuurlijk ook gewoon naar de h&m toe gaan!
vrijdag 30 juli 2010 om 16:33
vrijdag 30 juli 2010 om 16:39
quote:thee schreef op 30 juli 2010 @ 16:38:
Laarzen, erg leuk.
Schoenen, heel gaaf, maar voor mij net te hoog.
Heb nog nooit iets bij H&M online besteld. Zeker met schoenen/laarzen pas ik ook graag. Maar ja, m'n schoenen-/laarzen kastjes bieden geen ruimte meer Ik heb een heerlijke kast waar ik al m'n pumps op een rijtje kan zetten, en m'n laarzen verdwijnen onder in mijn kast.. H&M online is echt fijn hoor, heel makkelijk! (Té verslavend!)
Laarzen, erg leuk.
Schoenen, heel gaaf, maar voor mij net te hoog.
Heb nog nooit iets bij H&M online besteld. Zeker met schoenen/laarzen pas ik ook graag. Maar ja, m'n schoenen-/laarzen kastjes bieden geen ruimte meer Ik heb een heerlijke kast waar ik al m'n pumps op een rijtje kan zetten, en m'n laarzen verdwijnen onder in mijn kast.. H&M online is echt fijn hoor, heel makkelijk! (Té verslavend!)
vrijdag 30 juli 2010 om 17:02