Mijn h&m bestelling!
zondag 1 augustus 2010 om 18:58
zondag 1 augustus 2010 om 21:07
Even een vraagje: heeft iemand ervaring met het (net te laat) retourneren van kleding besteld bij H&M?
Ik ben totaal vergeten wat kleding terug te sturen en zie tot mijn grote schrik dat ik 3 dagen te laat ben.....
Zouden ze daar moeilijk over doen?
Baal enorm, want is toch voor 40 euro wat terug moest.
Ik ben totaal vergeten wat kleding terug te sturen en zie tot mijn grote schrik dat ik 3 dagen te laat ben.....
Baal enorm, want is toch voor 40 euro wat terug moest.
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:52
Geen idee of ze daar moeilijk over doen. Misschien even naar een H&M winkel?
Onlangs heb ik wat besteld bij H&M. Een aantal artikelen retour gestuurd, en een aantal artikelen gehouden. Het bedrag van de gehouden artikelen heb ik per accept giro betaald.
Ik kreeg zojuist een factuur met daarop dat mijn limiet 101,00 bedraagt. Hier zit een accept giro bij, maar die is ongeldig gemaakt staat erbij. Wat moet ik hiermee? Niets toch? Heb volgens mij al eens eerder per accept giro besteld bij H&M, maar toen heb ik nooit zo'n factuur ontvangen, dus vraag me nu af of dit nieuw is, of ik wellicht toch nog iets moet betalen, of ze me weer iets willen aansmeren
Er staat ook nog bij: als je het geld dat je tegoed hebt uitbetaald wilt krijgen, kun je dat telefonisch aan ons doorgeven. Krijg ik dan nog ¤ 101,00?
Ik ben het spoor bijster. Kan een ervaren H&M besteller me even wat duidelijkheid verschaffen?
Onlangs heb ik wat besteld bij H&M. Een aantal artikelen retour gestuurd, en een aantal artikelen gehouden. Het bedrag van de gehouden artikelen heb ik per accept giro betaald.
Ik kreeg zojuist een factuur met daarop dat mijn limiet 101,00 bedraagt. Hier zit een accept giro bij, maar die is ongeldig gemaakt staat erbij. Wat moet ik hiermee? Niets toch? Heb volgens mij al eens eerder per accept giro besteld bij H&M, maar toen heb ik nooit zo'n factuur ontvangen, dus vraag me nu af of dit nieuw is, of ik wellicht toch nog iets moet betalen, of ze me weer iets willen aansmeren
Er staat ook nog bij: als je het geld dat je tegoed hebt uitbetaald wilt krijgen, kun je dat telefonisch aan ons doorgeven. Krijg ik dan nog ¤ 101,00?
Ik ben het spoor bijster. Kan een ervaren H&M besteller me even wat duidelijkheid verschaffen?
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:55
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:59
Linda, die limiet is ervoor dat je weet dat je tot dat bedrag mag bestellen. Die hebben ze blijkbaar ingesteld. Kom je erboven, zeg dat je in jouw geval voor 141,00 euro zou bestellen dan moet je het bedrag boven de 101 euro, in dit geval 40 euro kontant aan de postbode betalen. Dan sturen ze het pakket als een soort rembours pakket.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dinsdag 17 augustus 2010 om 14:00
Ik heb ook een hele grote bestelling bij mijn ouders liggen. Morgen even ophalen. Maar meestal gaat de helft ookwel terug, vanwege stof etc. Ik heb nu wel redelijke ervaring met hm stoffen en de 1 is na 1x wasssen al vaal en andere kan je heel vaak de was in gooien. Vind ik nadeel, kan het wel goedkoop zijn, maar 1x dragen vind ik wel erg weinig.
dinsdag 17 augustus 2010 om 20:38
De nieuwe h&m collectie is geweldig,ik had voor 200 euro maar liefst:
2 jeans
1 herfstjas
2 jurkjes
2 truien
Heel erg verslavend,h&m online.
Vraag me altijd af waarom mensen nog een h&m winkel ingaan, veel te druk,onoverzichtelijk,krappe pashokjes.
Ik bestel iets,pas het thuis op mijn gemak en wat niet past/tegenvalt stuur ik retour ideaal.
2 jeans
1 herfstjas
2 jurkjes
2 truien
Heel erg verslavend,h&m online.
Vraag me altijd af waarom mensen nog een h&m winkel ingaan, veel te druk,onoverzichtelijk,krappe pashokjes.
Ik bestel iets,pas het thuis op mijn gemak en wat niet past/tegenvalt stuur ik retour ideaal.
dinsdag 17 augustus 2010 om 20:48
Mijn ervaring met H&M wordt eigenlijk ook steeds minder. Vaak shirtjes/topjes waarvan de naden gaan draaien, idd slechte leveringen (lange levertijd, en vaak in delen) enz. Nu ben ik al heel lang aan het wachten op de catalogus (staat ook online, i know, maar ik blader nu eenmaal graag in boekjes ) en die krijg ik ook maar niet...
O ja, dan ook nog m'n favoriete model jeans uit de collectie gehaald...
O ja, dan ook nog m'n favoriete model jeans uit de collectie gehaald...
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:26
quote:Hermes schreef op 17 augustus 2010 @ 20:52:
Ik heb alles teruggestuurd wat ik had besteld. Is het een keer niet te klein, is het te groot en niet wat ik verwachtte
Ik wacht nog op 2 dingen, hoop dat die wel leuk zijn In bijna elke stad kun je wel een H&M vinden dus om daar nou iets per post bij te bestellen? Ik snap het niet hoor. Als je gewoon een beetje vroeg er heen gaat dan kan je ongestoord passen.
Ik heb alles teruggestuurd wat ik had besteld. Is het een keer niet te klein, is het te groot en niet wat ik verwachtte
Ik wacht nog op 2 dingen, hoop dat die wel leuk zijn In bijna elke stad kun je wel een H&M vinden dus om daar nou iets per post bij te bestellen? Ik snap het niet hoor. Als je gewoon een beetje vroeg er heen gaat dan kan je ongestoord passen.
woensdag 18 augustus 2010 om 13:51
quote:beautyfly schreef op 17 augustus 2010 @ 22:26:
[...]
In bijna elke stad kun je wel een H&M vinden dus om daar nou iets per post bij te bestellen? Ik snap het niet hoor. Als je gewoon een beetje vroeg er heen gaat dan kan je ongestoord passen.Echt niet. In bijvoorbeeld ******** toch een redelijke stad dacht ik, is nog steeds geen H&M en moeten we 25 km verderop zijn. Dus vervoerskosten plus parkeerkaartje is duurder dan via internet.
[...]
In bijna elke stad kun je wel een H&M vinden dus om daar nou iets per post bij te bestellen? Ik snap het niet hoor. Als je gewoon een beetje vroeg er heen gaat dan kan je ongestoord passen.Echt niet. In bijvoorbeeld ******** toch een redelijke stad dacht ik, is nog steeds geen H&M en moeten we 25 km verderop zijn. Dus vervoerskosten plus parkeerkaartje is duurder dan via internet.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 18 augustus 2010 om 14:49
In Amsterdam kun je nergens ongestoord passen en ik vind het ook irritant om vier H&M's af te moeten lopen voor dat ene shirt omdat geen van de verkoopster weet wat ze in dr eigen filiaal verkoopt. En.... op de site staan vaak dingen die in de winkels uitverkocht zijn.
Maar goed, ik bestel er niet meer, want de levertijd is echt belachelijk. Had in maart iets besteld, de broek zou pas in september leverbaar zijn en de rest in april. Ok, maand is nog te overzien, al is het wel een beetje...raar. Maar in totaal heb ik vier brieven gekregen waarin ze zich verontschuldigden voor het ongemak maar dat de levering een beetje uitgesteld was. Uiteindelijk kwam het in juni. Met een brief of ik maar even binnen een week wilde betalen.
Maar goed, ik bestel er niet meer, want de levertijd is echt belachelijk. Had in maart iets besteld, de broek zou pas in september leverbaar zijn en de rest in april. Ok, maand is nog te overzien, al is het wel een beetje...raar. Maar in totaal heb ik vier brieven gekregen waarin ze zich verontschuldigden voor het ongemak maar dat de levering een beetje uitgesteld was. Uiteindelijk kwam het in juni. Met een brief of ik maar even binnen een week wilde betalen.