Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
voor Juno!

Ben je alweer ongesteld geworden trouwens Pep?
Wat een geweldig nieuws, Eowyn! Fantastisch!
Loretta is De Mol. Punt.
Waaaah! x veel!! Go Junootje! Nog 200 grammekes en hij mag naar Eowstad verhuizen!

Naderende ongesteldheid dus Star. Is de, uhm, 3e? 4e? keer.

Vishje, laat je even weten of alles okay is?
Diri heeft inmiddels dus ook toestemming gevraagd voor het Achterhuis maar daar wachten we dan even mee tot Vish haar okay/not okay heeft gegeven hè?
quote:Kess schreef op 05 november 2007 @ 20:29:

Nee hoor Eow, Ruben is geen homo. Dierewier heeft gewoon last van ijldromen. Dat kind heeft ook altijd íets!

Whahah zo kan die wel weer he, operatie echt iets voor jou, dierewier heeft altijd iets

Maar ik bedoelde inderdaad niet dat hij homo was (ook al is diriman daar niet van overtuigd, je vraagt je af wat heeft diriman er mee te maken....inderdaad wat heeft die er mee te maken??) maar goed....hij heeft wat homo neigingen. Hij kijkt wel altijd schattig omhoog als hij nadenkt. Nou ja ik ben weer mosterd en kom later weer terug want mijn kind komt thuis!
quote:Diri schreef op 06 november 2007 @ 15:02:

[...]

ook al is diriman daar niet van overtuigd, je vraagt je af wat heeft diriman er mee te maken....inderdaad wat heeft die er mee te maken??

Diri is back!

quote:Diri schreef op 06 november 2007 @ 15:02:

[...]

Nou ja ik ben weer mosterd en kom later weer terug want mijn kind komt thuis!Helemaal zelf teruggelopen van KDV? Dan is jouw Nesta nog knapper dan Vito!
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 11:51:

[...]

Ut werkt niet Inad Duh, je moet het wel inpassen in de bestaande URL, Pepsel
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Succes en sterkte met het gesprek, hoop dat er goed naar je geluisterd wordt en dat ze je aan woonruimte helpen. Zenuwen zijn niet leuk!
Werkstinad ben ik dus even snel nu..

Kess, en Star en Staropa

Iedereen gewoon dikke

Klaaaar
Ooo ook weer goed Juno nieuws dus?

En Diri weer wat opgeknapt, mooi!

Ga vanavond bijlezen en uitgebreid reageren!
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 14:40:

Diri heeft inmiddels dus ook toestemming gevraagd voor het Achterhuis maar daar wachten we dan even mee tot Vish haar okay/not okay heeft gegeven hè?O lekker, heb dr net toegelaten omdat Luuntje ook al was toegelaten.
kom mijn surrogaat vriendinnetje ff een bak chips brengen.
We zijn toch allemaal 1 grote familie Maantje?
ja net de TROS....

ook maar een zak lions erbij...ik moet altijd chocola na chips, of ik word ongesteld....zonder eisprong gehad te hebben....KUTLIJF...ik ga maar eens naar het ziekenhuis bellen...vind januari te lang duren
Gelijk heb je!
Hey Moontje.. Daar ben je dan.. Kiekeboe

hoe gaat ie met je ??
Komt er nog een chips snaaien
Gezellige boel hier

Moon, hoe is het nu?

januari is nog veel te ver weg ja, hoop dat je eerder terecht kunt!

Hier alles oke, druk op werk wel. Vanavond maar weer vroeg naar bed en yoga-thee-geencompuoftv-riedeltje afdraaien, ging goed

Tot later allemaal (mijn nieuwe smilie is dat )
Ik ben net griepprik wezen halen en voel me nú al grieperig
verseperse siensappels voor Pep

Haai Brab, het gaat kut, maarja dat had ik kunnen verwachten, de klap begint nu langzamerhand binnen te komen. Ik hou me dan ook maar ff kalm.

Haaaai Inad, ik kan wel eerder terecht maar heb gezegd dat ik tot het nieuwe jaar wilde wachten....maar ik wil eigenlijk gewoon weer zwanger zijn.

Heb teveel gesnaaid, ben nu misselijk hahahaha
Oooh lekker, verseperse siensappels, my favorite Dikke hoor Moon, hopelijk kun je nu al snel terecht!

Uhm.... ff eten nu
Avond dames,

1/3 kind is net thuis afgeleverd. Ben nu in blijde verwachting van 2/3 kind die Lunaman halen is bij zijn ouders.

Kanp hoor inad een pc- en tvloos avondje. Doe het je niet na.

Daar is Lunaman met koters.

Be back later.
Oh, de chips is op, zie ik.....

Nou ja, zo maar weer even langs de pomp, dan!

Hoop ook dat je snel terecht kunt, Moon. Ik hoop met heel mijn hart dat je snel weer zwanger mag zijn. Een gezonde zwangerschap, deze keer.

Vito zegt inderdaad "mama". Zo lief! Hij zegt/roept het voornamelijk 's nachts, dat is wel wat minder... Afgelopen nacht was het weer vreselijk bal. Ik hoop voor mijn ouders dat het dit weekend beter zal gaan, maar wat erheug ik me eindeloos op een nacht lekker slapen en uitslapen, op ons gemakkie ontbijten en nergens rekening mee hoeven houden. Luxe ten top, al zal ik de mannetjes natuurlijk best vreselijk gaan missen!

Vissemeis, geef eens een teken(tje) van leven? Al is het maar een mooi nieuw openingsplaatje? Maar dan moet deze tzt ( ) wel weer terug hoor. Ik vind hem leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
Goh, Laluna krijgt wéér een tweeling! Hoe flikt ze dat toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Waarom kom jij eigenlijk in aanmerking voor de griepprik, Pep? Heb je astma, ofzo? Je moet toch ziek, zwak en misselijk zijn voor het krijgen van zo'n prik?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven