Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik wil wel met je mee hoor Luun. Maar dan moet Wup bij Luunman blijven, geloof nooit dat die van plan is om 4/4 kids in z`n uppie te handelen

Is het goed trouwens als we donderdag ietsjes vroegah, rond half 14, bij jullie zijn? We moeten rond 16 uur weer weg want 17 uur is Wupvoedertijd
Spannend Eow! Het lange verhaal geeft niet, het is een mooi lang verhaal
Wat goed zeg! Juno al heel snel naar Eowstad! Wat doet dat mannetje het ongelooflijk goed. (sorry Inad!)
Loretta is De Mol. Punt.
Ik dacht echt dat ik zo ongeveer de enige vrouw op het westelijk halfrond was die niets aan die huilie vind.
Transvaginale echo: wordt je kind dan uit de baarmoeder gebeamd?
Loretta is De Mol. Punt.
Haai

Niet helemaal TV- en compuloos, Luna, maar wel maar even en op tijd slapen. Chico is hier nu en heeft de TV aanstaan (want voetbal en tv in zn nieuwe huis is stuk )dus dan kan ik niet op de bank gaan liggen lezen (ivm bezette bank en concentratie v. voetbalgeluiden) dus ik ben verdoemd tot de compu en tot wakker blijven tot hij weg is Had natuurlijk kunnen zeggen, nee vergeet het & zout op, maar hij wilde die wedstrijd zóoo graag zien. Wel meteen misbruik van gemaakt, want hij heeft én gekookt én Chica op bed gelegd,

Mika, zegt me helemaal helemaal niets en denk dat ik dat graag zo houd

Pep, griepprik zoveel bij-effecten? En ja, mag je wel BVen?

Chica roept nu de hele dag "akiki op akiki op akiki op" en "akiki is voor baabiesss voor babiesss", dus die boodschap is goed aangekomen. Ze krijgt nu alleen nog s'nachts als ik te duf ben om te weigeren. Hoop dta produktie nu heel snel terugloopt en we er een eind aan kunnen breien. Ben er wel beetje emo-dozerig over, maar alleen omdat ik haar zo graag op de natuurlijk manier zelf wilde laten stoppen. Dat zit er dus niet in helaas, omdat de klont gerust doorgaat tot ver in de puberteit (typte bijna pubertiet ) volgens mij, dus nu maar zo. Tis mooi geweest. Vond het echt heel fijn, maar tis goed zo

Ga vast toch nog janken als t moment echt daar is, maar dat horen jullie dan nog wel ( )

Even verder bijlezen nog, maar alvast: mis Vish ook!! Waar ben je dan lieve Vishepishi??
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nicholas Cage is best te pruimen heur!

Eow wat goed!!!! Mischien beetje vervelende vraag en je mag me slaan en vraag negeren maar wordt er nog steeds een terugslag verwacht of is Juno dat stadium voorbij? Wat doet ie het toch goehoed, onze Theehuisheld!!
quote:Star schreef op 06 november 2007 @ 21:03:

Ik dacht echt dat ik zo ongeveer de enige vrouw op het westelijk halfrond was die niets aan die huilie vind.De meeste mensen vinden hem een goede acteur, maar ik walchchchch echt van hem. Waterige oogjes inderdaad en gewoon afschrikwekkend en afstotend en vast ook heel erg onaardig en zo. Snap niet dat de rest van de mensheid dat niet inziet. Maar gelukkig sta ik nu niet meer alleen!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 06 november 2007 @ 21:03:

Transvaginale echo: wordt je kind dan uit de baarmoeder gebeamd?
Kess, hier wel 1 avond blerende kids, maar gelukkig geen volwassenen die zich een paar dagen laten vollopen en zichzelf verkleden en dat dat carnaval noemen. Vink veul erger
Vishiepishie hep dippie ff maar komp goet.
Hoe komt Chica eigenlijk bij akiki Inad? Of is dat Spaans/Marokkaans ofzo?
quote:Eowynn_ schreef op 06 november 2007 @ 21:04:

Kess, hier wel 1 avond blerende kids, maar gelukkig geen volwassenen die zich een paar dagen laten vollopen en zichzelf verkleden en dat dat carnaval noemen. Vink veul erger Maar die komen niet aan de deur Eow
Nee ze pissen in je tuin Pep.
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 20:54:

Salmiaklollie anyone?

ik heb ze zelf in huis, lekker zijn ze

Oh leuk, die deet met Don, Kess. Werk-bonding klinkt minder, Luna
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 21:06:

Hoe komt Chica eigenlijk bij akiki Inad? Of is dat Spaans/Marokkaans ofzo?

Nope, das authentiek Chicaiaans met een vleugje Inad

ooh heleboel Kruispost...zie nu Eow berichtjes pas! Juno is super stoer!!
Hoe kom je daaaaar nou weer bij Star? Traumaatje?
Pfff wat een domper. Transvaginaal is gewoon inwendig.
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 20:57:

Wat the hell is transvaginale echografie? Is dat hetzelfde als een vaginale echo?Bizarre topictitel weer ja
quote:Eowynn_ schreef op 06 november 2007 @ 21:04:

Kess, hier wel 1 avond blerende kids, maar gelukkig geen volwassenen die zich een paar dagen laten vollopen en zichzelf verkleden en dat dat carnaval noemen. Vink veul erger Gelukkig woon ik dan weer nét noordelijk genoeg om daar óók geen last van te hebben. Het wordt hier heel halfslachtig gedaan. Niet het echte werk. En ik doe er dus ook nooit aan mee. Verschrikkelijk!
Loretta is De Mol. Punt.
En ik woon dan ook weer ver genoeg van het centrum af om geen pissende kerels in mijn tuin te hebben. Wat heb ik het toch eigenlijk goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Salmiak = smerig.

Lastig reageren als iedereen hier zo door elkaar klept. Echt multitasken, dit.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 21:10:

Hoe kom je daaaaar nou weer bij Star? Traumaatje?Hier geen carnaval. Zo stel ik me carnaval voor
Pep, dat mag je best vragen hoor, dat vroegen wij ook meteen aan de arts.

Op zich is kan er nog steeds van alles gebeuren, hij is gewoon nog erg klein en erg jong. Maar het risico wordt wel steeds kleiner. Hij heeft een veel minder groot risico wb infectie omdat hij geen infusen meer heeft bijvoorbeeld.

Hij doet het gewoon erg goed, heeft weinig complicaties gehad en dat is héél erg fijn. Complicaties kunnen er nog wel komen, maar hebben ook gewoon minder impact omdat hij elke dag groter wordt.

Ons valt het enorm mee, en de artsen geloof ik ook. Het is nog niet te zeggen of hij er bijvoorbeeld een motorische achterstand aan overhoudt, dat wordt bekeken met een MRI scan rond de uitgerekende datum. Wat zijn verstandelijke ontwikkeling betreft, dat kunnen ze nog niet zien, ook niet met een MRI. We werken wel mee aan een onderzoek waarmee ze willen bekijken of ze een achterstand op verstandelijk gebied al wel kunnen zien op jonge leeftijd.

Maar de kans is gewoon groot dat het gewoon goed gaat en dat hij de eerste 2 jaar wel iets achterloopt met alles, maar dat hij daarna gewoon alles inhaalt. We moeten zijn ontwikkeling ook gaan bekijken vanaf de uitgerekende datum. Hij is dan 10 weken, maar hij is dan net zover als een voldragen pasgeboren baby.
Oh kijk. Ben nu toch al drie keer op rij aan de beurt.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven