potjandorie!!!
vrijdag 30 juli 2010 om 21:54
Wisten jullie al dat we op het forum niet mogen schelden? Ook niet afgekort en bescheiden?
Ik maak me nu al zorgen over dingen. Hoe moet Djoels bijvoorbeeld straks haar bevalling verslaan zonder een hoerige tyfus hier en daar? Hoe kan ik nog Very Cherry's vileine commentaar lezen als het gezuiverd is van krachttermen?
Enzovoorts!
Wanneer is dit ontstaan?
Ik maak me nu al zorgen over dingen. Hoe moet Djoels bijvoorbeeld straks haar bevalling verslaan zonder een hoerige tyfus hier en daar? Hoe kan ik nog Very Cherry's vileine commentaar lezen als het gezuiverd is van krachttermen?
Enzovoorts!
Wanneer is dit ontstaan?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 30 juli 2010 om 22:02
quote:Very Cherry schreef op 30 juli 2010 @ 22:01:
Mogen we nog wel "neuken" zeggen?
Ketsen of klussen graag. Afhankelijk van of je al dan niet op tijd je anticonceptie geslikt hebt.
Sh*t, zou 'slikken' ook vuil en onwenselijk taalgebruik zijn??
Als je op tijd je pil geconsumeerd hebt.
Mogen we nog wel "neuken" zeggen?
Ketsen of klussen graag. Afhankelijk van of je al dan niet op tijd je anticonceptie geslikt hebt.
Sh*t, zou 'slikken' ook vuil en onwenselijk taalgebruik zijn??
Als je op tijd je pil geconsumeerd hebt.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 30 juli 2010 om 22:07
vrijdag 30 juli 2010 om 22:09
quote:louisavuitton schreef op 30 juli 2010 @ 22:06:
[....] Ja, precies, dat bedoel ik...vloeken...Ik zette er toch een streep doorheen? Net zoals Angel Quatre een streep door mijn naam zette, in haar berisping? Dan telt het toch niet?
[....] Ja, precies, dat bedoel ik...vloeken...Ik zette er toch een streep doorheen? Net zoals Angel Quatre een streep door mijn naam zette, in haar berisping? Dan telt het toch niet?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 30 juli 2010 om 22:10