potjandorie!!!
vrijdag 30 juli 2010 om 21:54
Wisten jullie al dat we op het forum niet mogen schelden? Ook niet afgekort en bescheiden?
Ik maak me nu al zorgen over dingen. Hoe moet Djoels bijvoorbeeld straks haar bevalling verslaan zonder een hoerige tyfus hier en daar? Hoe kan ik nog Very Cherry's vileine commentaar lezen als het gezuiverd is van krachttermen?
Enzovoorts!
Wanneer is dit ontstaan?
Ik maak me nu al zorgen over dingen. Hoe moet Djoels bijvoorbeeld straks haar bevalling verslaan zonder een hoerige tyfus hier en daar? Hoe kan ik nog Very Cherry's vileine commentaar lezen als het gezuiverd is van krachttermen?
Enzovoorts!
Wanneer is dit ontstaan?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 30 juli 2010 om 22:35
quote:dangeensuus schreef op 30 juli 2010 @ 22:34:
Nou Miek, maak dan maar rap dat je je krullers in doet buiten het zicht van je man, na een dag lang werken zit hij niet te wachten op jouw krullerietus.... Daarna mag je onzichtbaar bij hem te sponde kruipen en hem belonen voor al zijn harde werk.Waar haal ik nu krullers vandaan op dit tijdstip
Nou Miek, maak dan maar rap dat je je krullers in doet buiten het zicht van je man, na een dag lang werken zit hij niet te wachten op jouw krullerietus.... Daarna mag je onzichtbaar bij hem te sponde kruipen en hem belonen voor al zijn harde werk.Waar haal ik nu krullers vandaan op dit tijdstip
vrijdag 30 juli 2010 om 22:35
vrijdag 30 juli 2010 om 22:37
Van mij mogen jullie kut, lul, eikel, janjurk, schavuit en deugniet zoveel roepen als jullie willen, maar...
Dit topic hoort toch echt niet op de digi pijler.
Daarnaast wordt typen in HOOFDLETTERS volgens de INTERNETETIQUETTE nu eenmaal gezien als SCHREEUWEN, dus behalve de verplaatsing naar 'overig', heb ik de hoofdletters ook maar verwijderd.
Dit topic hoort toch echt niet op de digi pijler.
Daarnaast wordt typen in HOOFDLETTERS volgens de INTERNETETIQUETTE nu eenmaal gezien als SCHREEUWEN, dus behalve de verplaatsing naar 'overig', heb ik de hoofdletters ook maar verwijderd.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 30 juli 2010 om 22:38
quote:dangeensuus schreef op 30 juli 2010 @ 22:34:
Nou Miek, maak dan maar rap dat je je krullers in doet buiten het zicht van je man, na een dag lang werken zit hij niet te wachten op jouw krullerietus.... Daarna mag je onzichtbaar bij hem te sponde kruipen en hem belonen voor al zijn harde werk.Ieuwwww jij lichtekooi!
Nou Miek, maak dan maar rap dat je je krullers in doet buiten het zicht van je man, na een dag lang werken zit hij niet te wachten op jouw krullerietus.... Daarna mag je onzichtbaar bij hem te sponde kruipen en hem belonen voor al zijn harde werk.Ieuwwww jij lichtekooi!
Ja, dat vind ik echt.
vrijdag 30 juli 2010 om 22:42
quote:dangeensuus schreef op 30 juli 2010 @ 22:40:
ow we hebben een conflict amongst angels.... van vier mocht het niet.
Althans, dat verzin ik ter plekke hier aan de hand van de beknopte samenvatting die ik uit deze brij nutteloze postings heb gehaald ( muv de posting over Willem, die was best de moeite waard)Nutteloos jij branieschopper!
ow we hebben een conflict amongst angels.... van vier mocht het niet.
Althans, dat verzin ik ter plekke hier aan de hand van de beknopte samenvatting die ik uit deze brij nutteloze postings heb gehaald ( muv de posting over Willem, die was best de moeite waard)Nutteloos jij branieschopper!
vrijdag 30 juli 2010 om 22:44
Dangeensuus, ik denk zo dat je van 4 ook best kut, lul, eikel, janjurk, schavuit en deugniet mag zeggen.
Ze is het vast ook met me eens dat dit topic niet op digi hoort.
Waarom vraag je het haar anders niet gewoon in haar moderatortopic?
Ze is het vast ook met me eens dat dit topic niet op digi hoort.
Waarom vraag je het haar anders niet gewoon in haar moderatortopic?
vrijdag 30 juli 2010 om 22:47
Ah. Nou, geniet van de gezelligheid dan, zou ik zeggen .
Fijne avond allemaal, ik vlieg weer een andere kant op.
Fijne avond allemaal, ik vlieg weer een andere kant op.
vrijdag 30 juli 2010 om 22:48
Even een toelichting dan maar:
Ik ben tegen vloeken en schelden met ziektes, dat is gewoon niet nodig.
Maar ik doe echt niet moeilijk als ik een keer "shit", "kut" of "neuken" tegenkom, mits het niet als scheldwoord tegen een andere forummer of provocerend bedoelt is.
Ik ben tegen vloeken en schelden met ziektes, dat is gewoon niet nodig.
Maar ik doe echt niet moeilijk als ik een keer "shit", "kut" of "neuken" tegenkom, mits het niet als scheldwoord tegen een andere forummer of provocerend bedoelt is.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com