Mode & Beauty alle pijlers

Lipolyse

30-07-2010 23:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die hier goede/slechte ervaring mee hebben? En zo ja hoe vaak moest het en hoe duur is het?

Ik heb van die irritante oksel vetrolletjes, die over ieder hemdje/jurkje heen hangen en dat is zo lelijk en met sporten krijg ik ze niet weg. (En ik sport echt meer dan genoeg)
Als je in het zoekveld hiernaas -> lipolyse invult, dan krijg je een aantal topics die er over gaan
Had ik al gedaan, maar daar word ik niet veel wijzer van. Ik ben op zoek naar mensen die het ook daadwerkelijk gedaan hebben, niet naar klokken en klepels. Vandaar een nieuwe poging.
Nou, die staan er ook hoor.

Ik weet van 1 iemand dat zij het resultaat tegen vond vallen, zij had haar onderkin gedaan en de arts had beloofd dat ze maar 1 keer nodig had, maar na 1 keer dus nagenoeg geen resultaat, maar wel 3 dagen met een enorm dikke en pijnlijke onderkin gelopen. Ze wilde het niet nog ene keer doen.

En 1 iemand die het gedaan heeft 3 keer, er wonderbaarlijk mooi resultaat had, ook de onderkin. Maar na een paar jaar (ofzo) kwam het toch gewoon weer terug.

Voor mij reden om het niet te doen.
Hmmm dat klinkt niet veelbelovend, jammer.
Heb ook die rolletjes boven de beha laten weghalen dmv lypolyse.

Heeft niets geholpen. Men zei dat het geen vet is, maar verslapt weefsel en dat kan niet weggespoten worden.
Hoi Mayou

Ik heb het ook gedaan voor mijn lovehandles , en die zitten er nog.

Ik ben in totaal 5 keer geweest a 50 euro (weet het niet precies meer is twee jaar geleden)

Maar het heetf echt niet geholpen,deed pijn alles was na een behandeling helemaal opgezwollen en rood,en voelde beurs aan.

Dus ik ben er mee gestopt die man vertelde mij toen dat het na 3 keer goed zou moeten zijn,aangezien er na 5 keer nog geen verbetering was en ik het pijn vond doen was het me het niet meer waard.
Macora en Stroller, balen dat het niets geholpen heeft. Laat maar zitten dus. Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven