Mode & Beauty alle pijlers

HELP! haar mislukt, nu spierwit/grijs

27-07-2010 20:20 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
afgelopen vrijdag naar de kapper geweest. Ben van mezelf donkerblond maar heb al jaren high lights.

Omdat deze vaak wat gelig worden wilde ik graag wat witter blond...

blijkbaar hebben mijn kapper en ik elkaar niet goed begrepen en nu is dus mijn hele haar WIT/GRIJS. Dikke tranen natuurlijk en absoluut dus niet mijn bedoeling.

Vrijdag ga ik terug aangezien het niet verstandig was dit direct de dag erna te doen want het is eerst helemaal ontkleurd en daarna is er nog vanalles in gegaan (10.1???).

Nu dus nog een paar dagen met pet door het leven.....

Weet iemand of dit toch enigzins hersteld kan worden in een wat natuurlijker blond, highlights/lowlights???
Hoi Hoi

Nou het is goed gekomen hoor..

gelukkig was de kapster heel behulpzaam en overlegde alles met haar collega's, dat gaf wel vertrouwen...

ze heeft met een wat donkerdere verf een kleine uitgroei gecreeerd, heel subtiel en de rest van mijn haar heeft een spoeling gehad (geen idee welke kleur precies) na het drogen waren we nog niet helemaal tevreden en toen heeft ze dezelfde spoeling er nog een keer ingezet!

Tis nu een heel subtiel/zacht kleurtje wat ik niet helemaal kan benoemen maar ik ben er tevreden over en het is beter dan ik had gedacht dat het zou kunnen worden...dus ik ben happy!

Wel zie ik op bepaalde plekken ook "sprietjes" en is het daar dus een beetje afgebroken door het ontkleuren van vorige week.

Voor de rest ziet het er eigenlijk nog best oke uit en glanst het zelfs nog...

@nikkinuts: fijn dat het bij jou zo goed is gelukt, wel lef hoor om dat zelf zo te doen!

ook ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen dus jammerdepammer!

iedereen trouwens bedankt voor alle steun, adviezen en tips!
Fijn Mijsje!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat voor kleur heb je nu precies dan? Omdat het een spoeling is wat ze erin gezet hebben zou ik wel wassen met een speciale shampoo die de kleur beschermd,Want een spoeling vervaagd sneller dan een verf.

Maar mooi dat je nu tevreden bent.
ik kan de kleur niet helemaal plaatsen eigenlijk..

het is wat donkerder...maar heel zacht van kleur..

ze had het over een kleurspoeling (kan het iets met nummer 71 zijn??) en ze heeft het 2 x gedaan, omdat na de eerste x de kleur nog niet naar wens was..

wat voor shampoo adviseer jij dan?
Maar het is nog blond alleen wat donkerder nu,maar is het middenblond of donkerblond want dat zijn wel weer verschillen.Maar misschien doe je dat normaal ook al wel,maar een shampoo speciaal voor gekleurd haar.En je hebt ook nog shampoos op basis van kleur.
het gaat nu meer richting donkerblond...maar wel redelijk mat..pastelachtig maar dan enigszins donker..

was het nu met joico voor droog haar
Joico heb ik nog nooit van gehoord,als die goed bevalt prima.

Je zou eventueel een uv bescherming over je haar kunnen spuiten want door zonlicht word je haar ook sneller fletser.

Het is altijd wat met dat haar!
dankje voor je tips..

de kapster vertelde inderdaad dat het misschien wel redelijk snel terugloopt zeker omdat mijn haar door het ontkleuren aardig poreus is nu en de zon natuurlijk..

nou ik ben iig blij dat het niet meer spierwit is dus ik zie wel hoe het verloopt, was het ook niet iedere dag.

en anders weer een nieuwe spoeling eroverheen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven