HELP! haar mislukt, nu spierwit/grijs
dinsdag 27 juli 2010 om 20:20
afgelopen vrijdag naar de kapper geweest. Ben van mezelf donkerblond maar heb al jaren high lights.
Omdat deze vaak wat gelig worden wilde ik graag wat witter blond...
blijkbaar hebben mijn kapper en ik elkaar niet goed begrepen en nu is dus mijn hele haar WIT/GRIJS. Dikke tranen natuurlijk en absoluut dus niet mijn bedoeling.
Vrijdag ga ik terug aangezien het niet verstandig was dit direct de dag erna te doen want het is eerst helemaal ontkleurd en daarna is er nog vanalles in gegaan (10.1???).
Nu dus nog een paar dagen met pet door het leven.....
Weet iemand of dit toch enigzins hersteld kan worden in een wat natuurlijker blond, highlights/lowlights???
Omdat deze vaak wat gelig worden wilde ik graag wat witter blond...
blijkbaar hebben mijn kapper en ik elkaar niet goed begrepen en nu is dus mijn hele haar WIT/GRIJS. Dikke tranen natuurlijk en absoluut dus niet mijn bedoeling.
Vrijdag ga ik terug aangezien het niet verstandig was dit direct de dag erna te doen want het is eerst helemaal ontkleurd en daarna is er nog vanalles in gegaan (10.1???).
Nu dus nog een paar dagen met pet door het leven.....
Weet iemand of dit toch enigzins hersteld kan worden in een wat natuurlijker blond, highlights/lowlights???
dinsdag 27 juli 2010 om 20:25
Grijs haar is hip tegenwoordig!
http://www.styletoday.nl/2009/12/16/haa ... rijs-haar/
http://www.styletoday.nl/2009/12/16/haa ... rijs-haar/
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
dinsdag 27 juli 2010 om 20:33
ooooh jee. Dat is echt niet leuk. Ik ben een aantal jaren geleden van rood naar blond gegaan. Ben van nature donkerblond. Ook een heel gedoe. Eerst ontkleuren (was fluorgeel toen, ik dacht dat komt nooit meer goed) en daarna blond eroverheen. Is wel mooi geworden toen, maar wel een beetje gelig. Denk dus dat ze er best wel weer wat van kunnen maken hoor, maar dat het misschien niet precies de kleur zou worden die jij in gedachten hebt.
Ach, en een pet is ook best hip
Ach, en een pet is ook best hip
dinsdag 27 juli 2010 om 20:42
Ja ik weet dat het heel hip is maar dat vind ik vooral bij kort haar en ik heb lang haar en kort staat me niet dus jammerdepammer!
Het maakt me ook behoorlijk oud en dat moet ik als vrijgezel natuurlijk niet hebben...
verder ziet het er nog aardig gezond en niet stro-achtig uit dus dat is een meevaller...heb al wel een paar keer een hele middag met een haarmaskertje in gezeten...
Ben wel erg benieuwd wat er nu nog zou kunnen qua kleur
zoiets lijkt me wel wat:
Het maakt me ook behoorlijk oud en dat moet ik als vrijgezel natuurlijk niet hebben...
verder ziet het er nog aardig gezond en niet stro-achtig uit dus dat is een meevaller...heb al wel een paar keer een hele middag met een haarmaskertje in gezeten...
zoiets lijkt me wel wat:
dinsdag 27 juli 2010 om 20:44
dinsdag 27 juli 2010 om 20:45
Maar... je ziet toch wel het verschil tussen highlights zetten of helemaal kleuren? Had ze geen folietjes oid gebruikt?
Ik denk wel dat het hersteld kan worden. Vraag wel naar iemand anders zou ik zeggen. En erna zal je een lange tijd goede haarverzorgingsproducten moeten gebruiken als je pech hebt. Want dit lijkt me wel een enorme aanslag op je haar. Hoe is de kwaliteit nu?
Ik denk wel dat het hersteld kan worden. Vraag wel naar iemand anders zou ik zeggen. En erna zal je een lange tijd goede haarverzorgingsproducten moeten gebruiken als je pech hebt. Want dit lijkt me wel een enorme aanslag op je haar. Hoe is de kwaliteit nu?
dinsdag 27 juli 2010 om 20:46
quote:mijsjemeisje schreef op 27 juli 2010 @ 20:42:
Ja ik weet dat het heel hip is maar dat vind ik vooral bij kort haar en ik heb lang haar en kort staat me niet dus jammerdepammer!
zoiets lijkt me wel wat:
[je url] Ook last van de nieuwe Google zeker.... *zucht*
zoiets lijkt me wel wat:
[je url] Ook last van de nieuwe Google zeker.... *zucht*
dinsdag 27 juli 2010 om 20:47
quote:Winterdip schreef op 27 juli 2010 @ 20:44:
GrMijsmeisje, je linkt werkt niet zo.
En kop op joh, als vrijgezel betreedt je in het weekend toch doorgaans je 'werkterrein'. Vrijdag kun je al terecht bij de kapper. Wie weet hoe mooi blond je as vrijdagavond al stap kunt! Succes!En jouw avatar werkt niet
GrMijsmeisje, je linkt werkt niet zo.
En kop op joh, als vrijgezel betreedt je in het weekend toch doorgaans je 'werkterrein'. Vrijdag kun je al terecht bij de kapper. Wie weet hoe mooi blond je as vrijdagavond al stap kunt! Succes!En jouw avatar werkt niet
dinsdag 27 juli 2010 om 20:51
Kan toch, dat jij en kapper elkaar verkeerd begrijpen? Moet je daarom gelijk vragen om iemand anders? Ik vind dat zo overdreven.
Mijn kapster heeft ook mijn haarkleur verknald, een paar weken geleden. Hadden elkaar ook verkeerd begrepen. Jammer dan. Dan ga je terug en laat je het haar oplossen, No problemo.
Is fouten maken niet menselijk?
Mijn kapster heeft ook mijn haarkleur verknald, een paar weken geleden. Hadden elkaar ook verkeerd begrepen. Jammer dan. Dan ga je terug en laat je het haar oplossen, No problemo.
Is fouten maken niet menselijk?
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 27 juli 2010 om 20:52
quote:Marels schreef op 27 juli 2010 @ 20:51:
Kan toch, dat jij en kapper elkaar verkeerd begrijpen? Moet je daarom gelijk vragen om iemand anders? Ik vind dat zo overdreven.
Is fouten maken niet menselijk?Ja, zo zal het idd wel gebeuren
Is fouten maken niet menselijk?Ja, zo zal het idd wel gebeuren
Ja, dat vind ik echt.
dinsdag 27 juli 2010 om 20:52
dinsdag 27 juli 2010 om 20:56
quote:Marels schreef op 27 juli 2010 @ 20:54:
Saar
Maar serieus, mag iemand dan nooit meer aan je haar komen als ze er één keer een beetje een verkeerd kleurtje in gegooid heeft? Ik vind dat altijd zo zeikerig he.
Ik ook, en als je zo 'bang' bent, doe het dan niet!
Dan wordt het ook vanzelf een keer grijs.
Saar
Maar serieus, mag iemand dan nooit meer aan je haar komen als ze er één keer een beetje een verkeerd kleurtje in gegooid heeft? Ik vind dat altijd zo zeikerig he.
Ik ook, en als je zo 'bang' bent, doe het dan niet!
Dan wordt het ook vanzelf een keer grijs.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 27 juli 2010 om 21:01
Ook al waar, al hoop ik dat dat bij mij nog even duurt
Maar echt, mijn kapster heeft me altijd goed geknipt, en één keer verpest ze mijn kleur, nou ja, kan gebeuren. Voor haar ook vervelend hoor.
Ik vind een verkeerd kleurtje in iemands haar doen nu eenmaal geen doodzonde
Maar echt, mijn kapster heeft me altijd goed geknipt, en één keer verpest ze mijn kleur, nou ja, kan gebeuren. Voor haar ook vervelend hoor.
Ik vind een verkeerd kleurtje in iemands haar doen nu eenmaal geen doodzonde
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 27 juli 2010 om 21:01
Als het nou alleen maar een kwestie zou zijn van een verkeerd kleurtje dan hebben jullie helemaal gelijk.
Maar haar moet je haar echt helemaal kapot blonderen wil je het grijs krijgen.
En zo'n haar krijg je niet meer in orde en zul je moeten afknippen, en dat is echt niet leuk als je lang haar hebt!
Dit is dus echt een behoorlijke fout geweest van de kapper in kwestie.
Maar haar moet je haar echt helemaal kapot blonderen wil je het grijs krijgen.
En zo'n haar krijg je niet meer in orde en zul je moeten afknippen, en dat is echt niet leuk als je lang haar hebt!
Dit is dus echt een behoorlijke fout geweest van de kapper in kwestie.
Ja, dat vind ik echt.