Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Enne, goed nieuws van de baan!

Ze willen me hebben! Ik ga er donderdag weer praten over arbeidsvoorwaarden en dan hopen ze 'dat we eruit komen'. Waaah! Ik vind het zo gaaf en spannend!

Maar zij voelden de klik dus ook. Ik ben er een beetje beduusd van. Ook wel eng om bij mijn huidige baan (eerste echte) na vier jaar te zeggen dat ik weg ga, maar de kans is te leuk om te laten liggen. Per 1 oktober begin ik.

Ik ga het even laten bezinken hier...
Wow, Frutje! Gefeliciteerd!!

Heeeej Frutje, gefeliciteerd!! Geweldig!!

Wat voor baan is het precies? (of heb ik dat ergens over het hoofd gelezen?)

Hier verder geen nieuws. Gisteren erg misselijk, dat was wel een rare gewaarwording...
Frutje: gefeliciteerd! Ja soms kan het heeeel snel gaan, als de klik er is. Fijn hoor. En per wanneer is het? En wat ga je doen?

Ik ben vanochtend naar de stad geweest en heb mijn bruiloftskleding gekocht! Ik kan nog kiezen, heb 2 leuke setjes (jurkjes) gekocht, met chique schoenen (hoge hak, pump, licht paars bij de outfit). Is voor mij wel spannend lopen. Moet wel even oefenen en inlopen. Gelukkig heel zacht suede, dus zou snel iets comfortabeler moeten zitten.

Alleen nog wat accessoires erbij; mooie ketting, oorbellen, etc.
@Frutje: klinkt goed van die baan! Leuk voor je. En over twee weken laat jij je gewoon gelijk bevruchten

@assie: mooi dat je geslaagd bent. Altijd leuk om te shoppen.
Frutje; gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ontzettend leuk!!

Assie; gezellig geshopt dus? Ik heb gisteren met mijn moeder de eerste najaarskleertjes voor dochter gekocht. Leuke *bling-bling* shirtjes van Benetton. En natuurlijk een terrasje gedaan. Ook altijd leuk.

Eergisteren weer aan de nieuwe strip begonnen..... Ik had toch best wel even moeite met de eerste pil in te nemen. Maargoed, mijn tijd komt nog wel!

Fijn weekend iedereen!
Goeiemorgen allemaal!

Froep, laatste strip. Die is zomaar voorbij. Het komt dus al in zicht voor jullie. Leuk!

Ik heb eigenlijk weinig nieuws te melden. Condooms zijn in huis, dus voorlopig nog geen poging tot zwanger worden.....helaas. Wie weet heeft hij er snel genoeg van....maar heb zo'n vermoeden van niet

Dus nog heeeeeeeeeeel veel geduld hebben.

Ik heb wel weer de raarste dingen gedroomd.....onder andere dat ik van een oude vriendin een geboortekaartje had ontvangen, met een extra brief erbij om weer het contact van vroeger te herstellen. Ook zaten er complete boeken bij over zwanger worden en hun levens verhaal, etc. mmmmm, was wel heel raar, maar oke.
@Frutje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! De klik was dus wederzijds! Ik ben ook wel benieuwd wat voor baan het is, wat de functie inhoudt enzo.

@Assie, hee wat leuk, jij gaat dus ook trouwen! Tussen die vele berichtjes had ik dat waarschijnlijk over het oog gezien. Wanneer is de grote dag? En hoe ziet je jurk eruit, heb je misschien een foto?

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug (nieuwe keuken uitgezocht, feestje, neefjes/nichtjes vermaakt, lekker gekokkereld). Nu weer aan het werk, lichtelijk met tegenzin. De laatste tijd heb ik best snel last van m'n onderrug/bekken, da's niet fijn! De pijn verdwijnt pas weer als ik ga liggen, maar vanmorgen toen ik opstond, deed het gelijk al weer zeer. Hoop niet dat het in echte bekkeninstabiliteit uitmondt (of zou het dat al zijn?). Wat wel leuk is, is dat ik ons kleintje steeds meer voel bewegen. Ook van de buitenkant, manlief heeft het ook al gevoeld.
Huh?! Heb ik iets gemist Assie, ga je trouwen ?

@Orchid, lijkt me echt heel bijzonder om je kind te voelen

Verder weinig te melden... Het is augustus! Volgende maand ga ik trouwen Maar eerst... Frutje!
Trouwen......Assie.......nee, dat gaat niet gebeuren

Heb geshopt voor kleding van de bruiloft van mijn broer.

Dus nee, Frutje en Pipo....dat zijn de bruidjes. Ik neem genoegen met een bruiloft van mijn broer. Daar moeten mijn ouders het ook mee doen.....Zus en ik hebben geen trouwplannen. Maar zeg nooit, nooit.

Orchid; leuk hoor dat je je kind nu ook al voelt. Lijkt me heel apart!
Oeps, sorry Assie, misverstandje dus! Maar inderdaad, zeg nooit nooit, misschien komt het er nog wel eens van .
Thanks ladies!

@Assie

Ik zou per 1 oktober beginnen. Het werk is vergelijkbaar (schrijven, regelen, communicatie) maar dan met andere collega’s, andere opdrachtgevers en iets meer verantwoordelijkheid. En ik ga sowieso een supergaaf nieuw blad maken!

Wat leuk dat je je huwelijksoutfits bij elkaar hebt. Bij mij kwamen er zaterdag twee achter dat ze precies hetzelfde jurkje hebben. Gelukkig kan er nog geruild worden.

En wat jammer van de condooms…

@Froep

Jouw tijd komt zeker. Nu niet leuk, maar voor je het weet is het zover.

@orchid

Ai, ook last van je bekken… Hopelijk valt het mee. Wel heel gaaf dat je de kleine steeds meer voelt bewegen! En een keuken uitgezocht, leuk hoor!

@pipo

Ja, nog 12 dagen. Aaaah!

Mijn vrijgezellen was dus afgelopen zaterdag. Het was SUPERgaaf! We zijn gaan eten bij de Mac, gaan boerengolfen, uit eten, karaoke gezongen en op stap geweest. Op het laatst was bijna iedereen er klaar mee, maar ik wilde natuurlijk nog even door. En dus heb ik met nog twee overgebleven vriendinnen het licht aan/uitgedaan in onze stamkroeg. Het was echt zó leuk! Gisteren was ik wel moe, maar de kater viel gelukkig mee.

Verder ben ik gisteren ongesteld geworden op dag 24. Beetje jammer, want dan word ik op de huwelijksreis ook weer een dag eerder ongesteld. Wel maakt dat mijn NOD officieel 26 augustus.

En ik heb de uitslag van mijn uistrijkje binnen. Er waren helemaal geen onregelmatigheden. Toch fijn!

Werkse allemaal!
Oh Frut, vrijgezellenfeest. Gaaf! Wij hebben ook net het programma gekregen van het vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje en broer.....beide programma's zien er erg gaaf uit.

Wat een veranderingen trouwens! Trouwen, nieuwe baan, voor kind gaan......hopelijk lukt alles.

Deze week werk ik maar 4 dagen. Vrijdag de hele dag met een goede vriendin bijpraten die ik al veel te lang niet heb gezien (door vakanties) en met haar zoontje knuffelen (bijna 1).
@Assie

Ja, er gebeurt een hoop tegelijk opeens. Soms heb je van die momenten... Ik neem het gewoon zoals het komt.

Leuk vrijdag bijpraten en knuffelen met een klein ventje!

Ik werk deze week 4,5 dagen (neem donderdagmiddag vrij voor dat gesprek). Volgende week nog 2 en dan... vakantie, trouwen, huwelijksreis!
@Frutje: gefeliciteerd met je nieuwe baan en je vrijgezellen klinkt erg gezellig. Fijn dat je het leuk vond.

@Assie: jammer van de condooms, maar misschien wordt ie het wel snel zat. Laten we het hopen.

@orchid: wat fijn om hem/haar te kunnen voelen. Lijkt me echt speciaal.

@Froep: laatste strip lees ik. Nog een aantal weekjes en dan kun je aan de slag!!!

Ik ben gisteren tante geworden. Hartstikke leuk en schattig. Heb hem al vast mogen houden, was echt super. Ben verliefd....
Sept; tante worden is echt heel leuk he! Jij hebt een voorsprong....ik heb mijn neefje nog niet vastgehouden. Ik ben alleen in het ziekenhuis langsgeweest en daar mocht je hem niet vasthouden....alleen de ouders.

Komend weekend maar eens bij hun thuis langs; kan ik altijd zo van genieten....het knuffelen van baby's.
Hallo allemaal!!!

@ Orchid: Wat leuk een jongen Gefeliciteerd!

@ Frutje: Klinkt als een super gaaf vrijgezellenfeestje!! Nog anderhalve week en je bent een getrouwde vrouw!!!! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Jij loopt nu vast op roosjes haha...

Ik moet na vandaag nog 8 dagen werken in 2010 Heeerlijk...ik kijk echt uit naar mijn verlof. Heb vorige week het lichtblauwe dekentje met bijbehorend waskussenovertrek besteld. Nu nog wat mandjes en dan is het kamertje helemaal klaar!!! Kan ik in mijn verlof lekker alle kleertjes gaan wassen en alles helemaal gaan uitsoppen! Als het af is zal ik jullie nog wat foto's mailen. Zal ook weer eens een buikfoto maken...hij is echt huge nu. Maarja, dat denk ik elke keer en hij wordt toch steeds een beetje groter

Pfff...in totaal nog maar 6,5 week ongeveer. Ben zaterdag 34 weken. Als ik jullie verhalen over tante worden lees krijg ik extra de kriebels om mijn kleine mannetje eindelijk te zien en te knuffelen. We hebben al wat Zwitsal spulletjes in het kamertje staan dus elke keer als ik daar naar binnen loop ruik je zo'n lekkere babylucht...

Doeiiiii....Boefje
@Sept

Dankjewel. En jij gefeliciteerd, trotse tante!

@Assie

Komend weekend eindelijk je kleine neefje knuffelen. Leuk hoor . Ik mail mijn zus wel eens met de vraag of ze foto's wil sturen. Dan mis ik hem wat minder.

@Boefje

Nog maar 8 dagen werken! Voor jou zijn de laatste loodjes echt begonnen nu. Wat ontzettend gaaf, spannend, bijzonder etc.

Ik loop idd op roosjes. Heb zojuist vernomen dat ze me flink meer salaris bieden dan wat ik nu heb... Ik ben dus een beetje door het dolle heen, maar dan stiekem want ik zit op mijn werk.
Frut; gaaf gevoel is dat he! Zit je met een big smile achter de computer, maar je moet toch stil blijven.......Fijn hoor, dat alles zo goed gaat!

Boef! Al 34 weken......nog maar 8 dagen werken!!!!!!!! Kan je gewoon tegen je collega's zeggen "tot volgend jaar". Apart, maar wel super. En buikfoto's; ja graag!

Gaat alles verder nog goed? Niet al te veel kwaaltjes, lukt het werken nog een beetje (met kussentje...)?

Ik heb gisteren 2 uur gesport. Eerst body pump en daarna zumba. Zumba had ik in deze sportschool nog nooit gedaan. Wordt echt heel leuk gegeven. Gevolg is wel dat ik nu spierpijn heb.
@Boefje: lijkt me ook heerlijk al die babygeurtjes in je huis. Neefje ruikt ook altijd zo lekker... Ga maar snel poetsen, want voor je het weet komt Babyboef zich al melden Sterkte en succes met de laatste loodjes en hopelijk zie we je in je verlof veel op het forum.

@Frutje: jeeez, jij zit wel in een enorm lekkere positieve flow, of niet??!! Heerlijk, geniet er maar lekker van. Enneh, ook over een goed aanbod valt nog te onderhandelen he

Ik ga zo maar eens naar huis. Ben er helemaal klaar mee!!

@Assie: goed bezig met sporten hoor. Hoe is het met je twee kilo eraf? Hier nog 1,5 kilo te gaan... Er is dus langzaam maar zeker een minibeetje schot in de zaak gekomen.

@Sept: gefeliciteerd, tante zijn is zo leuk.
quote:pipo79 schreef op 02 augustus 2010 @ 16:56:

@Assie: goed bezig met sporten hoor. Hoe is het met je twee kilo eraf? Hier nog 1,5 kilo te gaan... Er is dus langzaam maar zeker een minibeetje schot in de zaak gekomen.

mmmm, volgens mij is er verder niets meer veranderd......dus 1 kilo? zoiets. Heb vandaag ook al taart en chocola op, dus ga maar niet op de weegschaal staan
Hallow!!

Frutje; echt geweldig dat je een baan hebt gevonden die bij je past, die je als uitdaging ziet en waar je je ei in kwijt kunt. Zooooo belangrijk! Leuk, leuk leuk!!

Orchid; Bijzonder hé? je kindje voelen. Hoe zou jij het omschrijven?? En nu kan je partner ook wat meekrijgen van het wondertje in je buik!

Boefje; Je bent bijna mama! Ik hoop dat de laatste loodjes nog vol te houden zijn voor je.

Assie; Heerlijk hé? Om je tot dat je zelf mama bent gewoon lekker te genieten van andere kindjes om je heen. En vooral je neefje staat heel dichtbij en mag je lekker langer vasthouden dan bij een ander. En misschien zelfs in badje doen?? Dat zou leuk zijn!! Ik heb in de kraam gewerkt en soms heb ik er wel heimwee naar. Dan zou ik nu ook elke dag kunnen knuffelen en bewonderen van die kleintjes. Maar aan de andere kant; zou het dan niet meer gaan rammelen?

Enne.... condooms verstoppen?

Even ter verduidelijking; Dit is niet mijn laatste strip... Helaas...

Ik betrapte mij erop dat ik moeite had met het beginnen van weer een nieuwe strip.

Afgelopen donderdag naar nijmegen geweest, en de arts belt me as donderdag terug. Als het positief uitpakt, denk ik dat het nieuwe jaar goede vooruitzichten bied!

Laatste week werken en dan vakantie! Op het werk is het de laatste tijd nogal onstuimig, dus ik ben er wel aan toe eerlijk gezegd.
Hallo allemaal,

Nieuwe dag, nieuwe kansen......

Froep, spannend de uitslag van de arts. Hopelijk is het positief en kunnen jullie (redelijk) verantwoord voor een tweede gaan. Dat met tegenzin beginnen aan een strip, heb ik ook gehad. En ineens was ik, eerder dan verwacht, toch gestopt met de pil. Weliswaar nog met condooms, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Even mijn lichaam/cyclus leren kennen.....vertrouwen krijgen dat het nog werkt. En dan komt de rest vanzelf wel.

We gaan waarschijnlijk het eerste weekend van september naar Barcelona. Heb er echt zin in. Nog even lekker genieten van tapas, sangria en een mooie stad.

Idd heerlijk om die kleintjes te knuffelen. Heb ik nog het meest met het zoontje van een goede vriendin; die doe ik idd ook in bad, bed, etc. Neefje is natuurlijk ook heel bijzonder, maar omdat we met de ouders een mindere klik hebben (zijn gewoon echt anders dan wij), is het toch net even anders. Misschien dat het wel meer wordt.

Deze week nog 3 dagen werken! Ik ben aan het aftellen.
@Froep: ik heb het even gemist -sorry- maar waar heeft de arts je op onderzocht?

@Assie; leuk een weekendje weg! Hoe is het met je cyclus? Voel je van alles? Ik tel met je mee af. Maar ik moet nog DRIE dagen boehoeh.

Vandaag de uitnodigingen op de post gedaan. Opluchting!! Ben benieuwd naar de reacties....
Barcelona is geboekt! Mooi, alleen nog een hotel regelen.

Cyclus gaat goed. De buikpijn die ik rond dag 10/11/12 had, is weg....dus misschien toch iets van een eisprong die ik voelde. Wie weet....ik had op die dagen ook enorm veel zin in seks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven