Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze Dios met een kleine letter geschreven of hoort dat zo in het Spaans?
Viva naar de knoppen.
In de tattoo die Yolanthe gezet heeft voor vriendje, man-of-the-WK en aanstaand echtgenoot Wesley zit een nare stijlfout, aldus Ignacio Zonderlandt, hoogleraar Spaanse taalwetenschappen aan de Radboud universiteit te Nijmegen. De gewraakte tekst : 'Te Agradezco dios por Wesley' levert vrijvertaald 'I am thankful for God to you by Wesley' op. Bovendien had Dios met een hoofdletter moeten worden geschreven en niet Agradezco om het ook letterkundig juist op de bil te krijgen. Volgens Zunderlandt had de juiste tekst 'Soy agradecido a Dios para Wesley' moeten zijn of 'Agradezco a Dios por Wesley'.

De actrice wilde niet reageren op de opmerkingen van Zonderlandt. Kwade tongen beweren dat Yolanthe gewoon te klein is om de volledige tekst kwijt te kunnen.
Nee he, dat je het erop laat zetten en dan ook nog fout.
Wat bedoelt Zonderlandt?

Alle woorden bij die tattoo beginnen met een hoofdletter.

Bovendien klinkt de tekst als prima Spaans.
Dat het prima Spaans klinkt, betekent toch niet dat het grammaticaal juist is?

en ik heb nog even goed naar de foto gekeken en volgens mij zijn inderdaad alle woorden met een hoofletter geschreven, incl Dios.
Ik kan zo snel geen fotos vinden van de inhuldiging en ook geen herhaling er van (op YT ofzo) terugzien want met mijn enorm trage internetverbinding duurt dat een halve dag.

Misschien dat het iemand het wil opzoeken. Ik dacht toch echt te zien dat ze een heel bescheiden voorgevel heeft maar ik kan me vergissen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Die voorgevel boeit me niet zo. Ik heb zelf D en ik vind het een verschrikking om dat van nature te hebben op een smal postuur.

Wat een ramp met kleding
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 31 juli 2010 @ 13:39:

Die voorgevel boeit me niet zo. Ik heb zelf D en ik vind het een verschrikking om dat van nature te hebben op een smal postuur.

Wat een ramp met kleding Je bent gewoon jaloers!
Nou ja, ik begon erover omdat het me opviel dat juist zij geen siliconen heeft (in tegenstelling tot veel vrouwelijke BN-ers/soapies/presentatrices/voetbalvrouwen). Maar misschien heb ik me vergist en heeft ze óf wel siliconen óf natuurlijke cup D.

Maakt ook niet uit maar goed, dit hele topic maakt eigenlijk niet uit :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louisavuitton schreef op 31 juli 2010 @ 13:41:

[...]

Je bent gewoon jaloers!

Inderdaad, als zij een B of C heeft wel degelijk!

Gelukkig is er altijd nog een chirurg die de boel kan doen shrinken met zijn toverstaf. Geen plastic erin, maar wel iets verkleinen is wat mij betreft prima.

Viva naar de knoppen.
dat Yo het ene moment cup B heeft en het andere moment cup D heeft te maken met fotoshop en verschillende BH's (lijkt mij).
quote:louise1 schreef op 31 juli 2010 @ 13:42:

Nou ja, ik begon erover omdat het me opviel dat juist zij geen siliconen heeft (in tegenstelling tot veel vrouwelijke BN-ers/soapies/presentatrices/voetbalvrouwen). Maar misschien heb ik me vergist en heeft ze óf wel siliconen óf natuurlijke cup D.

Maakt ook niet uit maar goed, dit hele topic maakt eigenlijk niet uit :-)

Er moeten meer BN´ ers komen zonder siliconen!

Ik denk bij dat Moulin Rouge- gedoe, dat ze een te klein korset aan heeft gedaan om de boel naar voren te drukken.

Als een BH te klein is, komt de tepelhof namelijk ook al snel omhoog.
Viva naar de knoppen.
Ach de mijne schommelen ook nog weleens tussen b en d hoor ligt idd ook aan de BH.

Alleen heb ik in een bikinitopje dan weer niet zulke mooie ronde als zij, terwijl ik best prima tieten heb hahaha

Ik ben zooooooooooooo jaloers!!
Wat doet ze nou toch met haar mond op die foto??
Praten??
He??
Oeh oeh oeh roepen naar Wes
quote:Kabouter23 schreef op 31 juli 2010 @ 18:45:

Oeh oeh oeh roepen naar Wes dat kan natuurlijk ook nog
Toch is het wel een mooie tattoo om zo te zien vind ik...
Yolanthe vanavond in Stedenspel: nee, kan er niet enthousiast van worden, liever gezegd, ik vind het een overdreven aanstellerig kind.
Weer een jaloers persoon
Viva naar de knoppen.
Hun huwelijksreis is verpest door de regen...

Na hun sprookjeshuwelijk in Toscane nam Wesley Sneijder (26) zijn kersverse vrouw Yolanthe Sneijder Cabau (25) mee naar de prachtige en romantische Seychellen. Helaas voor het honeymoonende stel bleek het daar bijzonder slecht weer te zijn en na enkele dagen op verbetering te hebben gewacht besloten ze het vliegtuig naar Europa te pakken.

Wes en Yo werden enkele dagen geleden in Zuid-Frankrijk gesignaleerd, deden even Utrecht aan en zijn nu neergestreken op het geboorte-eiland van de presentatrice, Ibiza, waar ze genieten van het heerlijke weer.

Binnenkort zijn de wittebroodsweken ten einde en moet Wesley zich weer melden bij Inter Milan. Ook voor Yolanthe beginnen de werkzaamheden dan weer.
Tja, zelfs Moeder Natuur is niet onder de indruk van 'sprookjeshuwelijken' en bakken met geld...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Moeder natuur is ook jaloers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven