Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ga ook niet met Eetje, die blijft thuis bij Starman. En nee, ik ga ook liever niet nee maar goed, alles voor het kind

Dikke velgen zijn ook heel belangrijk. Onder welke van het wagenpark?
Ho ho, we hebben nog maar 2 auto's hoor. En de mijne heeft al dikke velgen
Ik ga morgen zwemmen met Jeetje heb ik bedacht.
Gets wat ordinair, twee auto's

Oei, zal wel druk zijn in zwembad ook.

Pepertje zeurt nu.
En Rider doet raar laatste tijd.
Yep. Ze zeurt. Jammer wel want ze heeft echt wel een punt. Maar die ouders van hem sporen toch ook niet? Mijn ouders zouden het niet in hun hoofd halen.

Ach ja, ik moet dat zwemmen warm houden want in feb start de zwemles.... Ik ga wel een uurtje of 2 afzien
Rider doet iig in dit geval een stuk minder constructief dan ik van hem gewend ben.
Nee natuurlijk sporen die ouders niet.

O ja, zwemles. Bleeeergh
quote:Suze2 schreef op 31 juli 2010 @ 12:26:

Rider doet iig in dit geval een stuk minder constructief dan ik van hem gewend ben.Dat bedoel ik! En ook geen hoofdletters enzo.
Hai

Wij hebben vanmorgen koffie gedronken bij de Ikea. Weer wat goede ideeën opgedaan. Kwam Compu daar tegen, toevallig. Deze week uitgerekend. Wordt wel zwaar nu maar het ging nog. Ze sms-t als er nieuws is.

Zwemmen staat voor maandag op het programma geloof ik...
Hier dus stralend weer!

Heb een soort grote fat boy gekocht voor in de huiskamer. Ze mogen niet meer springen op de nieuwe bank (op de oude geen probleem) en heb een grote zitzak gekocht waar ze wel op mogen rollen en zo.

Kom net uit de speeltuin met Oudste en man en jongste hadden geslapen (man had veel zware diensten gehad, dus die was ook moehoe).

En zo ga ik lekker Jinny´s pasta maken want beste vriend van manlief is in town en die komt eten.

En dan laat ik alle kerels alleen (als jongste twee op bed liggen) en dan kunnen manlief en vriend leuk bijkletsen en ga ik SHOPPEN. Goed geregeld he? Zal nog even extra mijn best doen op de pasta. liefde gaat tenslotte door de maag. En dan vindt hij het vast niet erg als ik los ga .

Star, vertel eens, hoe was het in de speeltuin?

Suze, ordi man heb jij zeg . Is het gelukt met de velgen?

Bridges, wat leuk dat je Compu tegen kwam. De 6e toch uitgerekend als ik het goed heb? Spannend! Nog dingen gekocht buiten die koffie ?
Ben jaloers Jin, hier echt viezig weer!

Receptje Jinny's pasta? En 's avonds shoppen? Daar alles open? Dat is lekker! Veel plezier!~

Ik heb een afwasborstel, springvorm, zeeppomp en lampjes gekocht. Spectaculair hè... Jongste klom vanmorgen uit bed dus wel alvast bed voor haar uitgezocht en kastje voor onze kamer.

Nu deze aan het maken...

Bagels & Beans Cheesecake

sap van ½ verse citroen

2 ½ zakje vanillesuiker

1 eetlepel bakpoeder

90 gram custard

300 gram witte basterdsuiker

1 kilo magere kwark

200 gram boter

1 ei

4 eidooiers

1 pak bastognekoeken

Vet een springvorm in, verkruimel de bastognekoeken en verdeel ze op de bodem van de bakvorm. Klop de boter tot het romig is en klop er de suiker, de eieren afzonderlijk en daarna alle overige ingrediënten geleidelijk doorheen.

Bak het geheel op 170 graden C gedurende 40 minuten in een voorverwarmde oven

Haal de cake uit de oven en laat het afkoelen. Verpak de cake in plastic folie en laat het geheel in ruim 2 uur in de koelkast koud worden.

Eet smakelijk!
Avondshoppen Jin? Beter! In Londen was Gap tot 10 uur open, super .

Ik dacht nog voor de kamer van oudste van jou aan zwart. Schijnt bij onrustige babies super te werken. En groen is ook rustgevend.
Leuke foto's heb in in de auto op weg naar Amersfoort zitten bekijken btw
Aaaaaaaaaaaaaaargh hoe het was in de speeltuin? Nou mijn kind is nu nog balloriger
Shopse Jin!
Hmmm... staat vandeweek nog op onze planning...

Taart is overigens lekker!
Suus, zag je reactie ergens op de relatiepijlers en ja, er zit inderdaad iets in de lucht, allemaal nieuwe forummers ook trouwens, best vreemd wel.
Jin, vakantie Frankrijk en juli zijn bijgewerkt nu op de site, dus je kan je lol op
Leuk Star, ik ga van de week even kijken. Nu douchen en slapen!

Bridges, lekker die taart. Die moet ik onthouden voor schoonpa, dat is een enorme cheesecakefan!

Amalia, op zaterdag is het winkelcentrum hier in de zomer tot tien uur open en in de winter tot twaalf! Heerlijk even zonder kinderen.

Goed geslaagd, maar ik wilde nog beterderder slagen maar ik had zo´n last weer van de operatie, dat ik met moeite vooruit kwam. Gewoon teveel gedaan, stomme ik. Maar goed, net een biertje en man zit nog met vriend in de tuin dus misschien doe ik ook nog maar een extra biertje.
Eensch met Suze, het is echt een te oerlelijke bikini
Nog laat wakker Jinny. Was het lekker het biertje?

Hou je wel je gemak, rustig aan hoor.

Prachtige foto's Star!

Ik vind 'm eigenlijks wel mooi die bikini

Hier naar Herman Renz geweest, echt geweldig, we hebben genoten. Daarna nog lekker uit eten geweest, en we kunnen morgen weer lekker uitgerust ons kleine apie ontvangen

Ik ga ook maar eens slapen denk ik...
Nu ga ik echt
Goodmorning allemaal
Stressed is just desserts spelled backwards
Morgen!

Hier waren de spoken al om 6 uur wakker. Dus wij gaan zo eten en maar even een joekel van een zandkasteel bouwen op het strand denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven