Good Luck!
vrijdag 30 juli 2010 om 21:12
Het stamt af van de tijd dat ik drie jaar was. Toen hadden we bij het postkantoor een mevrouw met hele mooie rode lange nagels. En toen dacht ik, ooooh dat wil ik ook! Maar ik had geen lange rode nagels. En dus hoopte ik op een moeder met lange rode nagels. Maar arme ik, dat had ik ook niet.
En dus deed ik rood plakband om mijn vingers en speelde ik ijverig postkantoor met de postzegels, en monopolygeld en buskaarten.
En toen dacht ik: later als ik groot ben, dan....
En zo is het gekomen . Echt waar .
En dus deed ik rood plakband om mijn vingers en speelde ik ijverig postkantoor met de postzegels, en monopolygeld en buskaarten.
En toen dacht ik: later als ik groot ben, dan....
En zo is het gekomen . Echt waar .
vrijdag 30 juli 2010 om 21:27
vrijdag 30 juli 2010 om 22:12
Haha Bam, geweldig!
Mijn jongste is bezeten van lange haren en alles wat wappert. Hij loopt hier het liefste met een pruik achterste voren op want dan zijn de lange haren wapperender . Hij heeft een barbie met lang haar en rent daar hard mee door de kamer want dan wapperen die haren zo en hij doet hetzelfde met de dweil.
Wat denken jullie, is er nog hoop?
Mijn jongste is bezeten van lange haren en alles wat wappert. Hij loopt hier het liefste met een pruik achterste voren op want dan zijn de lange haren wapperender . Hij heeft een barbie met lang haar en rent daar hard mee door de kamer want dan wapperen die haren zo en hij doet hetzelfde met de dweil.
vrijdag 30 juli 2010 om 22:16
quote:Jinny schreef op 30 juli 2010 @ 22:12:
Haha Bam, geweldig!
Nope, dies homo. Maar die zijn altijd heul lief voor hun moeder dus dat is juist super!
Haha Bam, geweldig!
Nope, dies homo. Maar die zijn altijd heul lief voor hun moeder dus dat is juist super!