Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.
Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
Ik vind het vies. En daarbij..mijn man is er vanavond niet.haha... wat is oorzaak en wat is gevolg?
Anoniem_95187
zaterdag 31 juli 2010 om 18:03
Ahum... Massive, ik moet eerlijk bekennen dat ik met een spelletje bezig was. Ik wilde zo veel mogelijk topics op de sekspijler afsluiten met een bericht van mij. Zodat je een keer of 6 "rooss4` zag staan. Vandaar mijn stomme opmerking. Pure verveling.
Compleet off topic en ik zal het niet meer doen.
Iedereen mag alles uit me likken.. ik vind dat helemaal prima! En het gevolg van dat mijn man er niet is vannacht? Ehm..dat ik alleen moet slapen dus!
Ik houd wel van makkelijk. Alhoewel in bed is een veeleisende vrouw (beetje dominant) wel lekker.
Anoniem_95187
zaterdag 31 juli 2010 om 20:31
Ik had al het donkerbruine vermoeden dat jij een dominante vrouw wel leuk vond..
Daar hoort dit topic ook bij hè, het voelt toch een ietsje onderdanig...leuke tip voor mijn man..die ga ik onthouden (die vindt dominante dames ook wel een beetje leuk)
Rooss4: Iets zegt me dat jij het misschien wel geiler vind dan je tot nu toe hebt doen voorkomen?
Anoniem_95187
zaterdag 31 juli 2010 om 21:59
Hahaha..misschien wel. Nou ja, laat ik het zo zeggen. Ik vind het wel leuk om hem dat soort opdrachten te geven, wetende dat hij dat helemaal the bomb vindt.
Snap je? En dat maakt het weer leuk. Of ik de daad op zich ook echt geil vind, laat ik je nog weten
Rooss4... klinkt inderdaad goed allemaal.... lekker open en makkelijk... en eerlijk
haha en je zegt dat iedereen alles uit je mag likken? Niet alleen je man dus?
Anoniem_95187
zondag 1 augustus 2010 om 12:03
Laat ik het zo zeggen, Massive. Als ik iemand heb uitgekozen om seks mee te hebben, mag hij of zij ook alles uit me likken. Dat betekend niet dat ik helemaal geen criteria hanteer maar mijn man is inderdaad niét de enige die dit voorrecht heeft...
Wat vind je zo geil Massive? Dat degene die Rooss uitkiest als sekspartner alles uit haar mag likken of dat haar man niet de enige is die dat voorrecht heeft of .........?
haha ja.. ik voelde me aangesproken... vond het zelf ook een lullig plaatje van die schoen, maar dat was wat ik op dat moment even snel tegenkwam toen ik een plaatje nodig had haha... welke vind je beter?