Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Laluna in verwachting? Van 2/5 kind? Wow, sterkte dan maar

Ik dacht dat je een geintje maakte Kess, zegt het kereltje toch echt mama.
Ik wil naar Mika zondag maar is hasske uitverkocht en die h*fters op mp verkopen hun kaartjes voor echt belachelijk veel. Kaarten hebben 29 euro gekost en gaan nu voor 150 euro zelfs. Grmbl.
Mika? Echt nog nooit van gehoord. Mis ik nu iets?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ben ook heel misselijk Kess . Astmatische bronchitus dus. Nooit griepprik gehaald want heb het eigenlijk echt niet nodig maar na zelf-ziek-zijn-avontuur tijdje terug besloot ik dat griep krijgen en in je eentje kind verzorgen niet echt handige combi is. En aangezien er echt niemand is die even zorg voor Wuppertje uit handen kan nemen leek een griepprik me geen overbodige luxe. En zo stond ik met het hele bejaardenhuis in de rij bij de dokter

Wedden trouwens Kess dat je de eerste kinderloze nacht constant wakker ligt!? Meteen een goeie gelegenheid om de stormbanden te testen dan
quote:Kess schreef op 06 november 2007 @ 20:41:

Mika? Echt nog nooit van gehoord. Mis ik nu iets?Ga maar eens naar youtube, zoek op Mika en ik weet bijna wel zeker dat je een van de liedjes Grace Kelly, Relax (take it easy) of Big Girls (you are beautiful) wel kent.
Mika zuigt

Relax, take it eaheasy.... Zegt dat je iets Kess?
Big Girls vind ik trouwens wel weer leuk maar dat kan met mijn maten te maken hebben
Komt zij weer met haar stormbanden

Mag je de Wupsel wel voeden nu?
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 20:45:

Big Girls vind ik trouwens wel weer leuk maar dat kan met mijn maten te maken hebben Dat liedje zet ik aan als ik ga snaaien
En Mika zou best wel eens kunnen zuigen want hij is volgens Starman as gay as Christmas.
As gay as Christmas Die moek onthouweh
Guarding Tess is op, zo`n leuke film. Helaas al te vaak gezien... Nog iets anders wat de moeite waard is op tv vanaaf?
Trouwens, waarom moet je gay zijn om te zuigen?
Zo, 3/3 kind in bed.

Mika is toch die gozer van 'Rieleks, teek it ie-ieze'?

Is lijflied van oudste. als ie weer eens een peuterpuber-stressmoment heeft, zingen wij dat, waarop hij boos antwoordt: 'dat vind ik nu niet leuk'. Kleine betweter.

Kess, ik ben tikkie jaloers op jouw mini-vakantie met Don.

Ik ga ook 2 dagen (nu vrijdag en zaterdag) weg met overnachting in hotel.

Er is alleen een kleine maar... tis voor de studie-2daagse van school en dus zonder Lunaman. Fijn weekendje weg met alle collega's dus. :( Heb er zo geen zin in. Thema is 'in verbinding met jezelf en de ander' (liefhebbers?) en 1 van de lokkertjes is een 2 uur durende Japanse documentaire over het onderwijs aldaar. Ook vrijdagavond is er een avondvullend educatief programma voorzien. Oh joy!

Word weer helemaal kriegelig nu ik er over schrijf.

Pepsel, jij zal dus donderdag mijn frustraties moeten opvangen. Gelukkig ben je gegriepprikt dus je kan wel tegen een stootje.

Star, 150 is echt walchelijk veul voor een kaartje. Komt ie maar 1 avond?
Salmiaklollie anyone?
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 20:50:

Guarding Tess is op, zo`n leuke film. Helaas al te vaak gezien... Nog iets anders wat de moeite waard is op tv vanaaf?Is je House-verslaving afgelopen dan?
Oké, ik weet wie Mika is. Wel aardig. Maar 150 euro? No way! Even if he's gay!

Stormbanden testen. Check, staat op mijn to-do-list. Komt helemaal goed!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 06 november 2007 @ 20:46:

Mag je de Wupsel wel voeden nu?

Voed jij Ceetje dan niet als je griep hebt?

Wel heel handig van mezelf om het even voor de zekerheid te vragen aan de arts ná de prik....
DinsdagHouse is rerun Lunitsa. Een na-aapHouse dus
Wat the hell is transvaginale echografie? Is dat hetzelfde als een vaginale echo?
Guarding Tess is toch met die jankerige Nicholas Cage?

Op je andere post ga ik maar niet in

Dat vind ik nu niet leuk. Briljant

Ik krijg ook jeuk van dat soort thema's Laluna. En da's dan dus geen goede jeuk. Heb je geen leuke collega's waar je er toch nog een beetje iets mee kan van maken?

Komt maar 1 avond inderdaad. Elf november, had ik ook weer een excuus om de deur niet open te doen voor die blerende kinderen
Yuk. Zo'n uitje hoef ik ook niet. Kun je niet spijbelen? En dan niks zeggen tegen Lunaman en inchecken in één of ander luxe relaxresort? We hebben ook nog wel een plekje vrij voor je in onze gezinscaravan. Alhoewel....
Loretta is De Mol. Punt.
Jemig, wie wil d'r zoveel betalen voor een rare kerel met een hoog stemmetje?

Moon, ik hoop ook echt dat je héél snel weer zwanger bent.

Kess, schattig, jammer alleen dat het vooral op het verkeerde tijdstip gebeurd. Klinkt lekker, even een weekendje eruit.

Pep, had je dat gesprek al gehad? Hoest gegaan?

Inad, vanavond weer vroeg naar bed/geen pc/tv en wél warme melk?

De rest: HAAI!!!!

Hier héél goed Juno nieuws. Hij heeft de afgelopen dagen steeds overdag alleen een 'snorretje' op gehad, da's een slangetje onder zijn neus door endat geeft een prikkel zodat hij niet vergeet te ademen. Is voor hem een stuk zwaarder, want 's nachts ligt hij aan de CPAP, dat is een ondersteuning die hem echt hélpt met ademen. Die CPAP hebben ze in Eowstad niet.

Maar nu hoorden we vandaag van de arts dat hij het zó goed doet, dat ze in principe die CPAP stop zetten en hem er alleen aanleggen als hij het echt nodig heeft. En het mooie is, als hij een paar dagen de CPAP niet nodig heeft gehad mag hij naar Eowstad!!!!!! Hij hoeft niet te wachten to 1500 gram, maar alleen die CPAP moet er dus af zijn.

We verwachten zelf dat hij dat niet in 1x gaat redden, helemaal zelf ademen is toch nog wel zwaar voor hem. En het zit er dus in dat hij er na een dag of 1,5 dag gewoon zo moe van wordt dat hij weer iets geholpen moet worden. Maar ik denk zelf dat hij het binnen een week gaat redden.Sorry voor het lange verhaal, het is wat lastig om simpel uit te leggen hoe dat allemaal zit.
Ik zag die transvaginale titel ook al voorbij komen. Klinkt als iets uit Star Trek.

Aha, dus zo blond was die opmerking nog niet eens als je zelf ook twijfelde.
Dan moet je maar niet zo noordelijk gaan wonen. Hier geen blerende kinderen op 11 november. Fijn!

Nicolas Cage is inderdaad zo ongeveer de ergst acteur denkbaar. Walchelijk!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven