Yay!

01-08-2010 10:54 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke eens wat anders..

Gooi je hoofd eens tegen je toetsenbord, en laat eens zien wat je geschreven hebt
quote:Very Cherry schreef op 01 augustus 2010 @ 11:31:

Bout, even serieus, je lijkt me een prima wijf, dus niks ten nadele van jou, maar is dit echt wat je het liefste doet op zondagochtend? Onzintopics openen okee, maar ik las gisteravond al iets over een scheet, en nu zit je met je hoofd op je toetsenbord te rammen? Er zit in het vakje "volkomen nutteloos doch leuk tijdverdrijf" toch nog wel wat anders dan dit? ("Oh ja VC?" "Ja")

Nee ik zit te wachten tot de oven warm is Zo lekker ontbijten en filmpje kijken!!
Nou, ik heb wel vaker de neiging om met mijn hoofd op mijn toetsenbord te slaan. En in dit geval is het nog nuttig ook.

Absoluut geen nutteloos topic, dit!
H

nvvxg

ccx

Met de aaifoon lukt het ook!

Zit nu wel een vette vlek op, had net creme op gedaan.
Kabouter, kun je niet koffie gaan zetten voor ons allemaal ofzo?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ja lekker!

Doe dat eens kabouter!

quote:Maeijken schreef op 01 augustus 2010 @ 11:37:

[...]En toch lees je het Alleen de openingspost M De topictitel zegt geen reet, en ik was benieuwd waar die vreugdekreet op sloeg, vandaar dat ik 'm opende. Ik dacht, misschien heeft iemand goed nieuws, een nieuwe baan, eindelijk het huis waar ze al lang op aast, of een goede medische uitslag na lang tobben, of heeft iets bereikt waar ze al lang op doelde. Maar nee. Ik beland midden in iemands obsessie over welke letters haar voorhoofd raakt als ze ermee op het toetsenbord ramt. Sorry hoor, en misschien sta ik de laatste tijd wel meer dan voorheen stil bij het begrip levenskwaliteit, maar sommige topics gaan zelfs mij te ver.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hahah VC, ik vind jou ook lief

Maar ik heb hopelijk bijna een nieuwe baan, ben op zoek naar een leuk huis, mijn chronische verkoudheid is beter aangepakt, en ik heb een spel uit gespeeld -> doel bereikt.

Kijk, toch heel nuttig dus
Jammer, ik dacht, net als VC, dat iemand leuk nieuws te delen had. Maar vooruit:

yuiu
Ga zo op pad, naar de bios, joepie!!

Maar nog 1 keertje dan, om het af te leren:

7uyh7uyh7uyh7uyhj

Hee, geen 6-en, mijn dag is weer goed!!

Doei, ontbijt ze!
Lekker Kab! En kom voortaan nou gewoon heul nuttig vertellen Hoe laat het is, ipv nog meer onzin topics te openen
rfdt
Hoe laat het is???
quote:Kabouter23 schreef op 01 augustus 2010 @ 11:49:

Hoe laat het is???Ja!
En voor het geval je wil weten hoe we daar bij komen... ;-)
ghyju

Kabouter - jij opent wel veel "intelligente topics" zeg.
quote:Very Cherry schreef op 01 augustus 2010 @ 11:45:

[...]

Alleen de openingspost M De topictitel zegt geen reet, en ik was benieuwd waar die vreugdekreet op sloeg, vandaar dat ik 'm opende. Ik dacht, misschien heeft iemand goed nieuws, een nieuwe baan, eindelijk het huis waar ze al lang op aast, of een goede medische uitslag na lang tobben, of heeft iets bereikt waar ze al lang op doelde. Maar nee. Ik beland midden in iemands obsessie over welke letters haar voorhoofd raakt als ze ermee op het toetsenbord ramt. Sorry hoor, en misschien sta ik de laatste tijd wel meer dan voorheen stil bij het begrip levenskwaliteit, maar sommige topics gaan zelfs mij te ver.Ik snap hem, ik opende dit topic om dezelfde reden. Maar goed aangezien ik niks beters heb te doen en te nieuwsgierig ben... nou ja je zag het resultaat
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Nou goed zal ik ook eens een poging waging...

dflsd

Tja meer kwam er niet uit ;)
Het gras aan de overkant is niet groen.
tytt6ffrt
Oké haha...

7y6yu

Als je je echt verveelt, mag je wel bij mij thuis schoon komen maken.. Heb er zelf geen bal zin in!
y76u

[quote]cychick schreef op 01 augustus 2010 @ 11:25:

67uy67yu6y67uy=y76uy6y67uy6y5t6yh

/quote]

Volgens mij hebben wij iets gemeen...
BZhmgbvxbnb. Hnn

cmv
En ook met stukje_cake, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven