Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
zondag 1 augustus 2010 om 14:32
kletsmajoor als je me mailt op annedaisymay@hotmail.com dan kunnen we de overdracht van de kattenbak verder bespreken.
MV ik heb trouwens nu ook een kattenspa hé! Poes vind het ook helemaal niets. (of had ik dit al geschreven????)
MV ik heb trouwens nu ook een kattenspa hé! Poes vind het ook helemaal niets. (of had ik dit al geschreven????)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
zondag 1 augustus 2010 om 14:33
zondag 1 augustus 2010 om 14:36
Poes vind het gewoon niks. In het begin liep ze er met een grote boog omheen met van die grote angstogen. Nu negeert ze hem gewoon. Misschien dat de kleine het wel leuk vindt? Zo niet dan kom ik hem hier wel aanbieden!
Heb je een hyvesaccount aangemaakt? Dan kan ik je ook voor happy harvest uitnodigen.
Ga nu even douchen, ben zo nog even terug voor we vertrekken.
Heb je een hyvesaccount aangemaakt? Dan kan ik je ook voor happy harvest uitnodigen.
Ga nu even douchen, ben zo nog even terug voor we vertrekken.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
zondag 1 augustus 2010 om 14:39
Hier is het ook inene warm..
was nog even naar ex huis geweest om was te halen die ik gedraaid had (Hoera..morgenochtend komt mn nieuwe wasmasjien)
en ook nog weer zooi meegesleept (alle jassen en tassen...foei wat heb ik daar veel van)
Komt het luie zwee wel los van
Zometeen ga ik 500 meter verderop naar verjaardag van zwager.
en aangezien ik de hele dag vergeten ben te eten (ik ga als een speer op koffie alleen) hoop ik daar een groot stuk gebak te scoren.
was nog even naar ex huis geweest om was te halen die ik gedraaid had (Hoera..morgenochtend komt mn nieuwe wasmasjien)
en ook nog weer zooi meegesleept (alle jassen en tassen...foei wat heb ik daar veel van)
Komt het luie zwee wel los van
Zometeen ga ik 500 meter verderop naar verjaardag van zwager.
en aangezien ik de hele dag vergeten ben te eten (ik ga als een speer op koffie alleen) hoop ik daar een groot stuk gebak te scoren.
zondag 1 augustus 2010 om 14:39
zondag 1 augustus 2010 om 14:41
zondag 1 augustus 2010 om 14:53
quote:biebelie schreef op 01 augustus 2010 @ 14:47:
Zo raar trouwens...ik lees hier dat TH en Babs en Klets Happy harvest hebben en ze jatten bij mij.
maar ik zie jullie niet als ik op boerderijen van vrienden klik...
Even gauw voor ik met de stofdoek ga wapperen want zoon en opa en oma zijn onderweg (yay!): handigste is om eerst je scherm groot te zetten (rechtsbovenin het happy harvest speelveld op dat... ehmz... zonnetje met 4 stralen? klikken).
Dan naar de boerderijen van vrienden, en dan aan de rechterkant van het rijtje vrienden staan 3 tekentjes boven elkaar. De middelste is om de lijst te verversen. Dan staan ook de nieuwe boederijen er bij als het goed is.
ADM: ben al groot fan van Bach Rescue, helpt ook weinig bij Bunker in dit geval. Ja, hij ging er van eten maar dat was ook maar eventjes. Hij vertikte 't nog steeds om ver van huis te gaan, en zonder beweging raakt hij verstopt.
Ach, nog heel eventjes en dan is Het Kind weer thuis
Zo raar trouwens...ik lees hier dat TH en Babs en Klets Happy harvest hebben en ze jatten bij mij.
maar ik zie jullie niet als ik op boerderijen van vrienden klik...
Even gauw voor ik met de stofdoek ga wapperen want zoon en opa en oma zijn onderweg (yay!): handigste is om eerst je scherm groot te zetten (rechtsbovenin het happy harvest speelveld op dat... ehmz... zonnetje met 4 stralen? klikken).
Dan naar de boerderijen van vrienden, en dan aan de rechterkant van het rijtje vrienden staan 3 tekentjes boven elkaar. De middelste is om de lijst te verversen. Dan staan ook de nieuwe boederijen er bij als het goed is.
ADM: ben al groot fan van Bach Rescue, helpt ook weinig bij Bunker in dit geval. Ja, hij ging er van eten maar dat was ook maar eventjes. Hij vertikte 't nog steeds om ver van huis te gaan, en zonder beweging raakt hij verstopt.
Ach, nog heel eventjes en dan is Het Kind weer thuis
Iets anders
zondag 1 augustus 2010 om 15:03
Aaah dank je babs,dat ga ik straks proberen.
(nu eerst taart eten)
hoe je meerdere veldjes krijgt ben ik ook nog niet achter Olijf.
kopen denk ik bij een aantal punten...
zal eens vragen aan collega's die al wel meerdere veldjes hebben.
(op avonddiensten heul populair bij ons)
Babs,fijn weerzien zo met zoon!!!
(nu eerst taart eten)
hoe je meerdere veldjes krijgt ben ik ook nog niet achter Olijf.
kopen denk ik bij een aantal punten...
zal eens vragen aan collega's die al wel meerdere veldjes hebben.
(op avonddiensten heul populair bij ons)
Babs,fijn weerzien zo met zoon!!!
zondag 1 augustus 2010 om 15:05
Nou, tonijn uit blik wil Poef nu wel eten. Er staan nu voor hem klaar: tonijn, zachte brokken, harde brokken en kattenmelk. De zeiksnor...
Bank is gesprayed en ik heb twee-en-een-half uur gelucht. Dat zou genoeg moeten zijn om niet meer om te vallen, hoop ik. En nu maar hopen dat de vlooien weg zijn.
Bank is gesprayed en ik heb twee-en-een-half uur gelucht. Dat zou genoeg moeten zijn om niet meer om te vallen, hoop ik. En nu maar hopen dat de vlooien weg zijn.
zondag 1 augustus 2010 om 15:06