2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

@lily, meid wat spannend! doe een test!
Ik duim voor je Lily!
oe, Lily maakt het spannend, wanneer ga je testen?
Heb vrijdag zo'n vroegtest gedaan van sensitest, en die was negatief......dus ben er eigenlijk al over uit dat ik toch ongesteld moet worden......maar ben het nog niet......als ik morgenavond nog niet ben doe ik nog een test.......Mijn NOD is vandaag OF morgen....
Spannend!!!!
@Lily: Mijn vriendin testte de eerste week na NOD negatief, duus hopen.

Wat zijn er veel op dag 9/10/11 bevrucht. Ik dus eerst ook, tenminste op dag 10 hebben we het gedaan.....

Gisteren was mijn dag 10 ;). Vorige maand hebben we het ook gedaan op dag 10, maar zonder resultaat. Morgen weer aan de slag .... Meneer vindt het volgens mij ook wel leuk, dat het een doel dient. Gisteren maakte hij grapjes erover. Voelt ook wel speciaal.

Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar.....

Hoe kijken jullie er tegenaan om in je blote ..... bij de VK te moeten zitten? Ik heb me vanaf mijn puberteit ervoor geschaamd.....
Een zoon!
Gaan we nog de dames uit de tabel verwijderen die we echt lang niet meer hebben gezien?
Een zoon!
Jaaa, ik ben moeder geworden! M'n lieve hondje Bix (Jack Russell) heeft vandaag 2 puppies gekregen. Echt superlief! Mijn andere Jack is aankomende week uitgerekend, dus het wordt hier een dolle (beesten)boel ;) Ook leuk!
@13; je had me wel even in verwarring, ik dacht: heb ik iets gemist? Maar je hebt 2 schattige puppies, wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd!

@juffertje: ik heb tot nu toe nog niet bloot bij de VK gelegen, de echo en het hartje luisteren gaat via je buik, je hoeft alleen je broek maar iets naar beneden te slaan, allemaal heel keurig. Alleen als je echt een vroege echo krijgt moet het soms intern, maar dat valt ook reuze mee, heb ik ooit een tijd geleden om een andere reden eens gehad. En tja, als het kind eruit komt lig je natuurlijk met je benen wijd, maar ik denk dat het je dan niet heel erg bezighoudt, en dat je meer met andere dingen bezig bent ;)

Helaas, het weekeinde is voorbij en vandaag moet er weer gewerkt worden....
@13: Ik dacht ook: 'Huh!'. Wat leuk! Ik wilde dat ook altijd, maar heb 2 katers! Domme juffertje, ook nog gecastreerd!

@Teepje: Bij mijn miskraam hebben ze ook via een inwendige echo 2x naar binnen gegluurd.... Ze deed ook nog zo'n soort papierenrol waar je op ligt over me heen. Dat was wel fijn.... Ik bloedde ook nog, was wat minder. Jufmeneer zat naast me en dat gaf ook zo'n raar gevoel. Ik ga trouwens niet meer naar die verloskundige.... Ben echt niet racistisch, maar er zaten alleen maar allochtonen daar. Het is ook in een allochtonenwijk... In de wacht werd er alleen maar buitenlands gesproken. Jufmeneer vond dat ook niet prettig....

Wat betreft die echo op de buik heb ik ook nog 1 'probleempje'. Ooit heftige medicijnen tegen jeugdpuistjes geslikt, hierna kreeg ik als aandenker een paar donkere haren op mijn onderbuik cadeau. Juffer heeft een haarfobie die die epileer ik. Gevolg: Nu zo'n 20 a 30 (waarvan 5 donkere) haren en vaak ontstoken haarzakjes. Moet ook niet epileren, maar word er zo ongelukkig van. Laseren is een optie, maar mag natuurlijk niet als je zwanger wilt worden...
Een zoon!
Dag 12: Negatieve ovulatietest.... De onbevangen lol van zwanger worden is er door die krengen wel een beetje vanaf. Ik heb eergisteren 'voor niets' gesext! Denk dat ik het deze periode niet meer doe.... Om de dag sex zal voldoende moeten zijn.... t/m dag 17 ofzo
Een zoon!
@13; gefeliciteerd! Leuk hoor, zijn de pups in goede gezondheid?

@Juf: ik heb een soort van fobie voor in mijn blootje ergens moeten liggen. Toen ik 30 werd, werd ik opgeroepen voor onderzoek baarmoederhalskanker. Mooi niet dat ik bij mijn huisarts in mijn blootje ga liggen! (heb uiteindelijk een thuis-test gedaan). Straks met bevallen word het nog een probleem. Ik schaam me ofzo, wat natuurlijk gek is. Ik zie er niet raar uit en die mensen hebben er al duizenden gezien. Maar toch.

En ik ben ook geen racist, maar kan me het heel goed van je voorstellen.

En die haartjes......mmm lastige. Kan me voorstellen dat je hiermee zit/het heel vervelend vind. Ik denk niet dat zo'n echo-juffie ervan opkijkt hoor. Die ziet de meest gekke buiken volgens mij.
@joda: ik denk ook dat ze het niet ziet. Heb besloten om voortaan niet meer te epileren maar ontharingscrème te gebruiken. Het erge is dat ik het zelf veroorzaakt heb! Dus dames: nooit zomaar trekken!

Toch een licht streepje bij mijn ovulatietest! Stiekem over 2 dagen nog eens ;)....
Een zoon!
@lily; en.....................????
Oh wat een stomme vergissing Troela!! Sorry!!!!

@Juffertje, ben er ook niet heel blij mee om in mn blote bij de VK te liggen..

Ooit eens een bij de huisarts geweest met een eendenbek , moet zeggen dat het mij mee viel, maar prettig was anders!

Denk nu voor het goede doel dat het wel anders is..

Moet om 14.00 uur voor de echo en denk dat het een inwendige gaat worden met 7 weken, maar dat vind ik dan niet zo heel erg..

Wil zo graag weten of het hartje klopt!!

Hoe is het Lily?!?! Al getest??
@13: gefeliciteerd met je pups! Ga je zelf houden of zijn ze allemaal al vergeven?

@juffertje: dames mogen van mij ook uit de tabel hoor, wordt het een beetje overzichtelijker toch?

Enne...ik ga zonder problemen met de benen wijd hoor. Ik loop al 2 jaar bij de gyn voor m'n uitstrijkjes (HPV), dus ben er ondertussen wel aan gewend....

Vervelend trouwens van die zwarte haren, maar denk idd niet dat de vk er van op zal kijken hoor..

En tja, ben ook niet racistisch, maar kan me je gevoel wel voorstellen, zou ik ook niet prettig vinden.

@emytje: geeft niks hoor! Al die namen ook, kan het soms ook niet meer onthouden...

Spannend vandaag je echo! Hoop dat je het hartje hoort, da's zo mooi!

@Lily: en en en????

Hier op dag 9 en dag 13 gesext, probeer het morgen weer (dag 15 dus) en dan nog een paar dagen doorgaan maar. Hoop dat we met z'n allen raak schieten deze maand!
Ze zijn allebei gezond en drinken goed, gelukkig Echt geweldig om te zien hoe je hond ineens veranderd in een trotse en zorgzame mama. Ze zijn nog niet vergeven, binnenkort even een adverteren op MP. We hebben hier al 2 honden, 1 volwassen poes, 2 kittens en een cavia, dus ze kunnen niet blijven Bovendien is onze andere Jack dus ook zwanger en die kan elk moment beginnen met bevallen. Iemand nog interesse? (A)

Ben bezig met die ovulatietesten, net als Juffer, maar ook ik heb nog geen tweede streep gezien. Ik zit nu op dag 10, dus ik heb nog even.
@13, gefeliciteerd met je pups.. Leuk!

Net de echo gehad.. Echt super! Ben precies 7 weken en zagen een hartje knipperen heb hem (nog) niet gehoord..

Ben nu wel beetje gerustgesteld dat we/ik het hartje heb gezien..

Nu lijkt het minder onwerkelijk, omdat je nu gezien hebt wat er in je buik zit ook al is het nog ienieminie.. 1 cm haha!

30 aug volgende echo
wow Emytje, super!

Oh wat leuk Thir10, pups, liehief!!

Ik heb niet zo'n probleem met mn benen wijd te liggen inmiddels, maar ga er nog steeds niet graag heen.

Hier in AT ga je naar de gyn. zodra je als meisje ongesteld geworden bent. Elk jaar een afstrijkje vanaf je 14-e-15e dus.

In het begin vond ik dat heeel eng, inmiddels niet meer, maar het is geen fijn gevoel en doet bij mij ook altijd een beetje pijn dus liever niet. Maar als het voor een babie is, dan is het toch anders, dan makat me het niks uit.

Die haartjes, zou ik me niet druk over maken, zijn ze echt wel gewend hoor.

Zo, nog een half uurtje werken, dan naar huis.
@emytje: wat goed zeg dat het hartje mooi klopte! Geweldig om te zien dat het 'werkt'! Gefeliciteerd! Was er trouwens nog een speciale reden dat je zo vroeg al een echo kreeg, of is dat gebruikelijk bij jouw verloskundige? Wel fijn, ik vond dat wachten tot 12 weken ZO lang!
@Emytje: Wat fijn die echo! Het klopt en nu heb je nog maar zo'n 3,3 % kans dat het mis gaat en volgende week 0,5 %! Dat gaat helemaal goed komen. Heb me tijdens mijn miskraam even in de statistieken verdiept ;)...

@Allen: Dank voor jullie lieve haargeruststellingen. Ik heb nu bleekmiddel gekocht en ontharingscrème. Na epileren zie je niets meer, maar het komt dubbel en dwars terug. Dus ik ga bleken en evt dikke, grote dan maar met ontharingscrème of epileren...

@Meadl: Wel fijn dat ze het even checken. Bij ons doen ze dat nu vanaf je 30ste ofzo. Dus over een jaar moet ik ook aan de bak....

Nou ja, eigenlijk moeten we vanaaf al aan de bak ;)... Had een hele lichte ovustreep dus hij komt eraan! Zou het dan echt op dag 14 gebeuren?
Een zoon!
hier nog niet ongesteld geworden en inmiddels ruim 3 dagen geleden dus negatief getest. Zou ik toch te vroeg getest hebben, of wordt ik gewoon iets later ongesteld? Ik werd steeds precies 2 weken na mijn positieve ovu test ongesteld en dat is dus 15 dagen geleden nu....

Maar ik ga toch nog niet testen om mezelf een teleurstelling te besparen. Werk was vandaag een goede afleiding....
Lily sterkte met afwachten, je houdt ons in spanning!

Thomassen hoe was het bij de dietiste, hoeveel was je afgevallen? Ikke gisteren ff op de weegschaal gestaan, is nu 2 kilo af. Nog niet veel maar het is een begin :-)

Leuk Em dat alles goed was!

Belde vandaag achter een vacature aan die ik gezien had (jaja dat is al een hele stap voor mij) zat de vrouw te drammen op de functie is fulltime, fulltime, volgens mij heeft ze het wel 6 keer achter elkaar gezegd. Durfde spontaan niet meer te vragen of er ook part-time mogelijkheden waren hahahaha. Ga toch m'n cv maar opsturen en in een evt. gesprek toch maar voorzichtig vragen En dan hopen dat ik geen gesprek met haar heb
@13: Als jij ook nog even een motto maakt.... Dan kan ik het van iedereen bijhouden ;)....
Een zoon!
2 kilo zijn 2 kilo, mooi begin toch Marloes. Hoeveel wil je afvallen eigenlijk?

oh Lily, spannend!

Ben inderdaad wel blij dat je hier elk jaar naar de gyn moet, maar ik stel het altijd zo lang als mogelijk uit :-)

Vandaag maar een paar condooms gekocht voor de vakantie, haha!

Ik zal proberen mijn motto elke keer even te copy pasten, wil het liever niet als vast motto op alle topics hebben.

ZW-EZW-2 maanden pause

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven