Drollenvanger jeans...?
zaterdag 31 juli 2010 om 16:00
Ik ben ook van de drollenvangers heb er 2 van desigual. Die zijn precies zoals jij je omschrijft, meer als een rok, sluiten aan halverwege je onderbeen en hebben een heel laag kruis.
Eentje heb ik gewoon bij V&D gekocht, de andere hebben mn ouders meegenomen uit Barcelona (die was veel goedkoper!). Voor ik ze had heb ik ook veel gezocht op marktplaats, daar komen ze regelmatig voorbij.
Misschien vind je dit wat ook al is het geen spijker....
desigualbroek
Die heb ik dus
Eentje heb ik gewoon bij V&D gekocht, de andere hebben mn ouders meegenomen uit Barcelona (die was veel goedkoper!). Voor ik ze had heb ik ook veel gezocht op marktplaats, daar komen ze regelmatig voorbij.
Misschien vind je dit wat ook al is het geen spijker....
desigualbroek
Die heb ik dus
sammie500 wijzigde dit bericht op 31-07-2010 16:02
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
zondag 1 augustus 2010 om 03:29
zondag 1 augustus 2010 om 11:01
Vraagje: Kan je daar gewoon mee fietsen zonder dat de drol klem komt te zitten?
Hoe zit het met hard lopen als je de bus moet halen.
Ik zie ze net als bij de stiletto-hakken-race al een wedstrijd doen
EDIT: die uit de blog (zie rechts Viva-mode), die vind ik nog wel leuk als je er het type voor bent. Die is ook praktisch, volgens mij.
Hoe zit het met hard lopen als je de bus moet halen.
Ik zie ze net als bij de stiletto-hakken-race al een wedstrijd doen
EDIT: die uit de blog (zie rechts Viva-mode), die vind ik nog wel leuk als je er het type voor bent. Die is ook praktisch, volgens mij.
zondag 1 augustus 2010 om 17:45
quote:domnaiefmutsje schreef op 01 augustus 2010 @ 17:28:
Jullie dragen er toch wel uggs bij om het af te maken he?
Ai ai ai, wat lelijk. Sorry..
Ik doe mijn speciale witte legging eronder aan en mijn Uggs eronder.
Nu alleen nog een bodywarmer om het af te maken. Of wacht, ik wil een afritsharemspijkerbroek met bergschoenen en een regenjack!
Jullie dragen er toch wel uggs bij om het af te maken he?
Ai ai ai, wat lelijk. Sorry..
Nu alleen nog een bodywarmer om het af te maken. Of wacht, ik wil een afritsharemspijkerbroek met bergschoenen en een regenjack!
Viva naar de knoppen.
zondag 1 augustus 2010 om 18:01
quote:Arthemis schreef op 01 augustus 2010 @ 17:45:
[...]
je hebt toch wel zo'n leuk klein leren rugzakje erbij hè? En is je haar al vlot kort en rood?
[...]
je hebt toch wel zo'n leuk klein leren rugzakje erbij hè? En is je haar al vlot kort en rood?
zondag 1 augustus 2010 om 20:20
maandag 2 augustus 2010 om 21:55
quote:Lones schreef op 02 augustus 2010 @ 12:00:
Nou moet ik zeggen dat ik al de drollenvangers die hier in mijn topic zijn geplaatst ook echt vreselijk vind... Die bedoel ik dus ook helemaal niet!
Nogmaals, heeft iemand het filmpje in mijn openingspost bekeken? Die broek van die buikdanseres is heel anders en die vind ik dus wel leuk!Misschien moet je het geen drollenvanger noemen, maar bedoel je dan de harembroek of de zouavebroek?
Nou moet ik zeggen dat ik al de drollenvangers die hier in mijn topic zijn geplaatst ook echt vreselijk vind... Die bedoel ik dus ook helemaal niet!
Nogmaals, heeft iemand het filmpje in mijn openingspost bekeken? Die broek van die buikdanseres is heel anders en die vind ik dus wel leuk!Misschien moet je het geen drollenvanger noemen, maar bedoel je dan de harembroek of de zouavebroek?
Viva naar de knoppen.
dinsdag 3 augustus 2010 om 17:59
quote:Lones schreef op 02 augustus 2010 @ 12:00:
Nogmaals, heeft iemand het filmpje in mijn openingspost bekeken? Die broek van die buikdanseres is heel anders en die vind ik dus wel leuk!
Waarschijnlijk niet. Een foto werkt beter. Ik heb wel eens gezien dat iemand een foto maakte met camera van zo'n filmpje en die plaatste. Dan heb je meer kans. Hoe je zo'n foto dan moet plaatsen dat weet ik even niet. Het lukt mij niet om dat via mijn profiel te doen.
Ik kom ook niet op een filmpje uit, maar een menu waar ik iets moet kiezen. Dan krijg ik vervolgens een irritante reclame die ik absoluut niet wil bekijken.
Nogmaals, heeft iemand het filmpje in mijn openingspost bekeken? Die broek van die buikdanseres is heel anders en die vind ik dus wel leuk!
Waarschijnlijk niet. Een foto werkt beter. Ik heb wel eens gezien dat iemand een foto maakte met camera van zo'n filmpje en die plaatste. Dan heb je meer kans. Hoe je zo'n foto dan moet plaatsen dat weet ik even niet. Het lukt mij niet om dat via mijn profiel te doen.
Ik kom ook niet op een filmpje uit, maar een menu waar ik iets moet kiezen. Dan krijg ik vervolgens een irritante reclame die ik absoluut niet wil bekijken.