lang geleden... deel 5
zaterdag 3 april 2010 om 18:52
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
vrijdag 30 juli 2010 om 12:41
Leuke foto's van Sam!
Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben afgelopen week.
Ik heb heerlijk geslapen, lang ook.
Na een week op een luchtbedje in een erg koude tent met scheten latende mannen naast me, was het heerlijk om weer in mijn eigen bed te slapen.
En rust te hebben nu, alleen te zijn.
Wat energie betreft heb ik het prima gered de afgelopen week. Veel beter dan ik had verwacht. Ik geloof nu dat ik wat dat betreft wel echt kan zeggen dat ik weer de oude Saar ben.
Maar het was wel een zware week.
Heb wel wat momenten gehad dat ik er echt even doorheen zat, maar gelukkig kon ik me daar snel overheen zetten.
Dat had overigens meer met mijn collega's te maken dan met de jongeren.
Na twee dagen was ik de constant terugkerende flauwe grappen en het afzeiken van elkaar de hele tijd echt wel zat.
Die kerels hebben het onder elkaar misschien best leuk gehad, maar ik vond er niets aan.
Ik vond hen vermoeiender dan de jongeren.
Nu het weekend vrij en maandag weer werken.
Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben afgelopen week.
Ik heb heerlijk geslapen, lang ook.
Na een week op een luchtbedje in een erg koude tent met scheten latende mannen naast me, was het heerlijk om weer in mijn eigen bed te slapen.
En rust te hebben nu, alleen te zijn.
Wat energie betreft heb ik het prima gered de afgelopen week. Veel beter dan ik had verwacht. Ik geloof nu dat ik wat dat betreft wel echt kan zeggen dat ik weer de oude Saar ben.
Maar het was wel een zware week.
Heb wel wat momenten gehad dat ik er echt even doorheen zat, maar gelukkig kon ik me daar snel overheen zetten.
Dat had overigens meer met mijn collega's te maken dan met de jongeren.
Na twee dagen was ik de constant terugkerende flauwe grappen en het afzeiken van elkaar de hele tijd echt wel zat.
Die kerels hebben het onder elkaar misschien best leuk gehad, maar ik vond er niets aan.
Ik vond hen vermoeiender dan de jongeren.
Nu het weekend vrij en maandag weer werken.
vrijdag 30 juli 2010 om 13:32
O gets, dat is irritant. De jongens kan je nog aanspreken op hun gedrag, maar melige mannen zijn echt rampzalig...
(en IeUw! scheten laten in een volle tent!)
Tijd voor een Saar-verwen-weekend? Als feestcadeautje want jippie-je-bent-weer-de-oude-Saar-want-je-redde-het-gewoon-goed ?
En Ev: weet ik. En dat vind ik juist heel lief. Maar ik denk beeldend. En ik lag dus helemaal onder tafel van het plaatje Sam met een feesthoedje.
OVerigens klopt je foto niet hoor! In mijn plaatje was het cadeautje groter, en had geel papier met gekleurde plaatjes erop, en een grote rode strik eromheen. (hoedje was ook geel, en met zo'n elastiekje onder z'n kin. En met zo'n rode pluim erop)
Weet je zeker dat dit de foto van Sam's verjaardag is?
Hm. Zou ik dan fout zitten?
~excuseert zich voor de meligheid. heeft goed geslapen en maakt zich nu snel uit de voeten~
(en IeUw! scheten laten in een volle tent!)
Tijd voor een Saar-verwen-weekend? Als feestcadeautje want jippie-je-bent-weer-de-oude-Saar-want-je-redde-het-gewoon-goed ?
En Ev: weet ik. En dat vind ik juist heel lief. Maar ik denk beeldend. En ik lag dus helemaal onder tafel van het plaatje Sam met een feesthoedje.
OVerigens klopt je foto niet hoor! In mijn plaatje was het cadeautje groter, en had geel papier met gekleurde plaatjes erop, en een grote rode strik eromheen. (hoedje was ook geel, en met zo'n elastiekje onder z'n kin. En met zo'n rode pluim erop)
Weet je zeker dat dit de foto van Sam's verjaardag is?
Hm. Zou ik dan fout zitten?
~excuseert zich voor de meligheid. heeft goed geslapen en maakt zich nu snel uit de voeten~
vrijdag 30 juli 2010 om 18:48
vrijdag 30 juli 2010 om 22:16
zaterdag 31 juli 2010 om 07:17
Oi, inderdaad geen leuke reden om op naar het buitenland te gaan. Is dat zo ineens, of was ze al ziek maar is het nu erger geworden ofzo? He, ik hoop dat het allemaal goedkomt!
Hoe is het met onze Ster?
En leuk dat jullie de foto's leuk vinden. Speciaal voor EV geupload. En omdat ik heul trots ben op Mini natuurlijk.
Hoe is het met onze Ster?
En leuk dat jullie de foto's leuk vinden. Speciaal voor EV geupload. En omdat ik heul trots ben op Mini natuurlijk.
zaterdag 31 juli 2010 om 10:24
Oh wat lief, speciaal voor mij zeg!
Ik ga gauw naar hyves rennen.
Sponge, niet leuk idd, maar ik hoop ook dat het goedkomt met haar en dat je toch ook een fijne tijd daar zult hebben met je vriend.
Ja, Hanke is op fietsvakantie, en ik heb haar maandagmorgen uitgezwaaid.
Ze vertrok vanaf een station hier vlakbij!
Ik ga gauw naar hyves rennen.
Sponge, niet leuk idd, maar ik hoop ook dat het goedkomt met haar en dat je toch ook een fijne tijd daar zult hebben met je vriend.
Ja, Hanke is op fietsvakantie, en ik heb haar maandagmorgen uitgezwaaid.
Ze vertrok vanaf een station hier vlakbij!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 31 juli 2010 om 15:09
Oh dat had ik dan gemist dat ze op vakantie is..vandaar
Ik hoop dat het ondanks zieke moeder toch nog vakantie is!We weten dus niet precies wanneer we gaan
Ga volgend weekend naar dance valley samen met vriend.Hij brengt mij eerst en komt zelf later (anders wil hij naar huis als ik het net gezellig vind teworden en hij houd het toch minder lang vol)
Fijn weekend !
Ik hoop dat het ondanks zieke moeder toch nog vakantie is!We weten dus niet precies wanneer we gaan
Ga volgend weekend naar dance valley samen met vriend.Hij brengt mij eerst en komt zelf later (anders wil hij naar huis als ik het net gezellig vind teworden en hij houd het toch minder lang vol)
Fijn weekend !
zondag 1 augustus 2010 om 10:04
Hoi Appel!
Hoi allemaal.
Ster, niet té druk hé...
Het was eigenlijk gewoon een spontaan mini-meetinkje (dus niet zoveel tijd vantevoren om me er druk over te maken). Ze had haar boekenkast opgeruimd en had nog een leuk boek voor me over glas in lood. Yes!
We hebben wat gedronken in de stationsrestauratie waar beetje bij beetje haar reisgenoten (ook met enorme bagage bij zich) binnendruppelden, maar wij zaten samen aan een tafeltje en het was tegelijkertijd vreemd én vertrouwd.
Hoi allemaal.
Ster, niet té druk hé...
Het was eigenlijk gewoon een spontaan mini-meetinkje (dus niet zoveel tijd vantevoren om me er druk over te maken). Ze had haar boekenkast opgeruimd en had nog een leuk boek voor me over glas in lood. Yes!
We hebben wat gedronken in de stationsrestauratie waar beetje bij beetje haar reisgenoten (ook met enorme bagage bij zich) binnendruppelden, maar wij zaten samen aan een tafeltje en het was tegelijkertijd vreemd én vertrouwd.
zondag 1 augustus 2010 om 18:46
maandag 2 augustus 2010 om 18:03
Lekkere dag vandaag.. not.
Afwijzing van uitgever.
PMT werd afgebeld, therapeute ziek na twee weken vakantie.
Idee voor glas in lood projectje kan niet.
En toen ik een uur met de hond ging lopen, rondom de plas waar hij lekker in dook, ging het regenen.
Wat is dat vandaag?
En oh, nu ga ik vanavond naar de kapper. Ik mag hopen dat die trend van vandaag zich niet voortzet, anders ziet het er letterlijk en figuurlijk niet goed uit.
Jullie een betere dag?
Afwijzing van uitgever.
PMT werd afgebeld, therapeute ziek na twee weken vakantie.
Idee voor glas in lood projectje kan niet.
En toen ik een uur met de hond ging lopen, rondom de plas waar hij lekker in dook, ging het regenen.
Wat is dat vandaag?
En oh, nu ga ik vanavond naar de kapper. Ik mag hopen dat die trend van vandaag zich niet voortzet, anders ziet het er letterlijk en figuurlijk niet goed uit.
Jullie een betere dag?