Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
En wat als ze gaan scheiden? Dan staat die tekst op haar rug. Jeetje....

Er zijn dan enkele opties:

- Ze zoekt een andere man die ook Wesley heet

- Ze plakt er een woord achter:

" ik dank God voor Wesley's vertrek "
Sja, als ze gaan scheiden, en ze een kind heeft gebaard kan ze leven van de alimentatie, dus dan is de tattoo nog steeds van toepassing
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Bergje65 schreef op 02 augustus 2010 @ 10:26:

En wat als ze gaan scheiden? Dan staat die tekst op haar rug. Jeetje....

Er zijn dan enkele opties:

- Ze zoekt een andere man die ook Wesley heet

- Ze plakt er een woord achter:

" ik dank God voor Wesley's vertrek "
Wat is er eigenlijk gebeurd met Jan's tattoo voor Yo? Zou ie daar een streep doorgezet hebben?
quote:Maleficent schreef op 02 augustus 2010 @ 10:32:

Sja, als ze gaan scheiden, en ze een kind heeft gebaard kan ze leven van de alimentatie, dus dan is de tattoo nog steeds van toepassing Dan wordt het: ik dank God voor Wesleys geld
Er waren dus te weinig paparazzi op de Seychellen!

Te agradezco Dios por el dinero de Wesley
Viva naar de knoppen.
Te agradezco Dios por Wesley que salida

Te agradezco Dios por Wesley que era ingenuo

Te agradezco Dios por Wesley que es un elfo
Te agradezco Dios por Wesley que es un huevo
Te agradezco Dios por Wesley que es un gnomo con mucho dinero.
Viva naar de knoppen.
quote:Kabouter23 schreef op 02 augustus 2010 @ 14:24:

Te agradezco Dios por Wesley que es un huevo

Zeg, gaan we culinair doen?

Los hombres son generalmente huevos. Siempre indulgente y facil de sobornar por medio de sexo. Los hombres se casan despues de un tratamiento fuerte.

El efecto: un niño, más tarde la segregatión y asistencias.
Viva naar de knoppen.
quote:louisavuitton schreef op 31 juli 2010 @ 12:26:

In de tattoo die Yolanthe gezet heeft voor vriendje, man-of-the-WK en aanstaand echtgenoot Wesley zit een nare stijlfout, aldus Ignacio Zonderlandt, hoogleraar Spaanse taalwetenschappen aan de Radboud universiteit te Nijmegen. De gewraakte tekst : 'Te Agradezco dios por Wesley' levert vrijvertaald 'I am thankful for God to you by Wesley' op. Bovendien had Dios met een hoofdletter moeten worden geschreven en niet Agradezco om het ook letterkundig juist op de bil te krijgen. Volgens Zunderlandt had de juiste tekst 'Soy agradecido a Dios para Wesley' moeten zijn of 'Agradezco a Dios por Wesley'.

De actrice wilde niet reageren op de opmerkingen van Zonderlandt. Kwade tongen beweren dat Yolanthe gewoon te klein is om de volledige tekst kwijt te kunnen.Onze halfspaanse schone zal toch zelf wel spaans spreken , of niet?
quote:nieuweauto schreef op 02 augustus 2010 @ 14:56:

[...]

Onze halfspaanse schone zal toch zelf wel spaans spreken , of niet?

Daar zeg je wat: sommige mensen beheersen hun `eigen´ taal niet.

Ik weet niet of dat bij haar het geval is, maar ik ken zelf een halve Spanjaard (kromme zin ) en die spreekt de taal uit zijn moederland nauwelijks. Omdat hij hier volledig Nederlands is opgegroeid bij zijn vader.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 02 augustus 2010 @ 14:43:

[...]

Zeg, gaan we culinair doen?

Los hombres son generalmente huevos. Siempre indulgente y facil de sobornar por medio de sexo. Los hombres se casan despues de un tratamiento fuerte.

El efecto: un niño, más tarde la segregatión y asistencias.Hahah zo waar!!
Yolanthe = bruja!
quote:nieuweauto schreef op 02 augustus 2010 @ 14:56:

[...]

Onze halfspaanse schone zal toch zelf wel spaans spreken , of niet?Nou, als ik soms de taalfouten hier op het forum zie en dat zijn dan echte Nederlanders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hahah Mal!

Ik spreek al wel een aardig mondje spaans, maar typen vind ik lastiger!
quote:Arthemis schreef op 02 augustus 2010 @ 11:49:

Er waren dus te weinig paparazzi op de Seychellen!

Haha, dat dacht ik dus ook. Klef zijn in je eentje is te saai voor ze.
quote:In Onderweg Naar Morgen zet ze al ruim een jaar met veel verve de rol van Julia Branca neer. Julia is een Braziliaanse met een Nederlandse opa. Ze is dus voor een kwart Nederlands. Doordat ze twee jaar als au pair voor een Nederlands gezin heeft gewerkt spreekt ze Nederlands. Maar in Nederland was ze nog nooit geweest. Als ze in Nederland komt, lijkt ze in het begin heel lief en onschuldig, maar al snel komt haar ware karakter naar boven en blijkt ze een echte bitch te zijn!Nou, keek er hier iemand die serie, en sprak ze daarin spaans?? Lijkt me niet, gezien ze braziliaans voor moet komen, en dat ze nederlands sprak na 2 jaar hier wonen
Oh lees net dat Jan spaans moest leren, zodat hij met haar familie kon communiceren.. dus ik neem aan dat ze wel spaans spreekt
quote:Kabouter23 schreef op 02 augustus 2010 @ 15:29:

Yolanthe = bruja!Vandaar een kabouter en een sp(r)ookjeshuwelijk. Dat maakt het verdacht!
Viva naar de knoppen.

En dan hangt ze deze foto boven het bed van Wesley

Of deze, altijd leuk, een foto van je ex-schoonmoeder. Uit het alles is weg-huis.
Viva naar de knoppen.
Vakantievilla Wes en Yo leeggeroofd SANTA AGNES - De vakantievilla van het kersverse echtpaar Wesley en Yolanthe Sneijder is maandag compleet leeggeroofd.

Paspoorten, geld, kleding en juwelen van de twee tortelduifjes zijn verdwenen.

De inbraak vond plaats in een door Wesley en Yolanthe gehuurde villa in Santa Agnes, aan de noordkant van het party-eiland. Tijdens de roof, die in de nacht van zondag op maandag plaatsvond, was er niemand in de villa aanwezig.

Patrick en Rosanna Kluivert, die momenteel in dezelfde villa logeren, zijn eveneens gedupeerd. De twee stellen zijn hevig geschrokken en zullen vandaag terugkeren naar Nederland.

Dit vind ik wel heel sneu voor ze.
Keer maar terug zonder paspoort..

Wat een kutstreek zeg! Dat is zooooooooo laag!
quote:Kabouter23 schreef op 03 augustus 2010 @ 08:56:

Keer maar terug zonder paspoort..

Wat een kutstreek zeg! Dat is zooooooooo laag!

Binnen Europa kun je ook reizen met een identiteitsbewijs. En anders moet je naar de ambassade om een noodpaspoort te regelen.

Erg sneu voor ze, die inbraak.

Zouden de dieven ook haar Swarovski 'mrs. Sneijder' slip hebben meegenomen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven