Zelden. Ik vind bloemen wel leuk maar zo lastig. Als je ze te lang laat staan gaan ze stinken en dan moet je ze weggooien, dan valt vaak die hele bos uit elkaar omdat bloemetjes/blaadjes verdord zijn..
Wat vind jij een mooie bloem?
Anoniem_94998
maandag 2 augustus 2010 om 13:08
Pioenroos
meld jij je weleens ziek terwijl je eigenlijk wel kan werken?
Nee, maar ik geloof best dat anderen wel zouden werken als zij zich voelen zoals ik me dan voel. Maar als ik me ziek voel, kan ik me niet goed concentreren en me niet voor 100% inzetten en daar is mijn beroep te verantwoordelijk voor. Mijn collega werkt nog als ze doodziek is (met koorts) terwijl ik me dan al ziek heb gemeld.
Ik heb kinderen dus ik kan me helaas niet ziek melden. In de 3 jaar dat ik moeder ben heb ik 2 keer een middag/avond op bed gelegen. Ben thuis bij de jongens dus echt ziek melden hoeft ook niet, beetje vervelend om met hoofdpijn en koorts voor ze te zorgen. Meer kan er ook niet bij dus
Zoon is aardig aan de maat. Nou mag hij van ons geen snoep, wel een ijsje af en toe. Schoonouders weten dit, maar vanmiddag heeft schoonvader het toch voor elkaar gekregen om hem een ijsje (met toestemming) en 3 snoepjes te geven.
Zou jij hem dan nog weg laten gaan met zoon of heel duidelijk zijn dat dit de laatste keer was als hij zich niet aan onze regels houdt?
Ik zou hem wel weg laten gaan. Mijn dochter krijgt bij opa en oma altijd meer dan ze thuis zou krijgen. Mierzoete ranja (meer ranja dan water), chips, noem maar op maar dan denk ik altijd "ach... daar zijn ze opa en oma voor". Ik zou het anders vinden als zoon geen 3 maar 30 snoepjes had gekregen en alles onder had gespuugd. Dan zou opa persoonlijk mogen komen om de boel te poetsen denk ik
Oh Konela en je moet nog zo lang.. gelukkig zijn er nog andere manieren
Ik keek vaak naar dat programma met die vliegende bus (geloof ik) met heel veel kinderen er in. En kinderen voor kinderen,sesamstraat, villa achterwerk.