Jongensnamentopic!
maandag 2 augustus 2010 om 10:19
maandag 2 augustus 2010 om 10:53
quote:blogbabe schreef op 01 augustus 2010 @ 20:21:
[...]
Nou, ik ken geen enkel meisje die Dani heet. Wel jongens! Er was toch ook een voetballer die zo heette? Daar waren 'in mijn tijd' alle meisjes gek van!
dat is precies waar ik de naam ook vandaag heb
die voetballer idd...
maar mijn vriend vindt het niet erg leuk, de naam
[...]
Nou, ik ken geen enkel meisje die Dani heet. Wel jongens! Er was toch ook een voetballer die zo heette? Daar waren 'in mijn tijd' alle meisjes gek van!
dat is precies waar ik de naam ook vandaag heb
maar mijn vriend vindt het niet erg leuk, de naam
maandag 2 augustus 2010 om 15:33
quote:Punkiedunkie schreef op 02 augustus 2010 @ 10:16:
Bedankt voor de Friese namen... We vinden er geeneen echt geweldig, stappen er nu een beetje vanaf. Wat vinden jullie van
Jacob
Eli
Angus
Jimi
Joep
Quint
????
Dit zijn weer hele andere namen dan Friese namen.
Wat vind je van:
Samuel
Jonas
Koen
Jonathan
Robin
Ruben
Noah
Bedankt voor de Friese namen... We vinden er geeneen echt geweldig, stappen er nu een beetje vanaf. Wat vinden jullie van
Jacob
Eli
Angus
Jimi
Joep
Quint
????
Dit zijn weer hele andere namen dan Friese namen.
Wat vind je van:
Samuel
Jonas
Koen
Jonathan
Robin
Ruben
Noah
maandag 2 augustus 2010 om 15:43
Ik vond Silver/Sylver een leuke jongensnaam. Maar m´n vriend vind dat helemaal niks.
Wij krijgen in december een jongetje. Wij hebben de naam ook al. Maar ik zit te denken om onze zoon te vernoemen naar de vader van mijn vriend en mijn vader als 2e en 3e naam. Is dat raar? De namen zijn Johannes en Franciscus. Dus wel ouderwets. Wordt dat tegenwoordig nog gedaan? Wij zijn verder ook niet gelovig ofzo maar ik vind het wel een mooi gebaar.
Voor een meisje had ik Sterre Faye. Vind het ergens wel jammer dat het geen meisje is omdat ik deze naam al jaaaaren in m´n hoofd had. Maar goed, ons jochie krijgt ook een mooie naam al zeg ik het zelf.
Wij krijgen in december een jongetje. Wij hebben de naam ook al. Maar ik zit te denken om onze zoon te vernoemen naar de vader van mijn vriend en mijn vader als 2e en 3e naam. Is dat raar? De namen zijn Johannes en Franciscus. Dus wel ouderwets. Wordt dat tegenwoordig nog gedaan? Wij zijn verder ook niet gelovig ofzo maar ik vind het wel een mooi gebaar.
Voor een meisje had ik Sterre Faye. Vind het ergens wel jammer dat het geen meisje is omdat ik deze naam al jaaaaren in m´n hoofd had. Maar goed, ons jochie krijgt ook een mooie naam al zeg ik het zelf.
maandag 2 augustus 2010 om 16:55
Jacob - vind ik persoonlijk een beetje 'ouwelijk'
Eli - leuk
Angus - is een rundersoort (wel lekker trouwens )
Jimi - wordt de uitspraak dan 'jimmie of jiemie' ?
Joep - erg leuke naam maar moet steeds aan André v Duin denken
Quint - leuk
Jacob - vind ik persoonlijk een beetje 'ouwelijk'
Eli - leuk
Angus - is een rundersoort (wel lekker trouwens )
Jimi - wordt de uitspraak dan 'jimmie of jiemie' ?
Joep - erg leuke naam maar moet steeds aan André v Duin denken
Quint - leuk
maandag 2 augustus 2010 om 16:59
quote:Flitsie schreef op 02 augustus 2010 @ 15:43:
Ik vond Silver/Sylver een leuke jongensnaam. Maar m´n vriend vind dat helemaal niks. En afgekort naar Syl?
Wij krijgen in december een jongetje. Wij hebben de naam ook al. Maar ik zit te denken om onze zoon te vernoemen naar de vader van mijn vriend en mijn vader als 2e en 3e naam. Is dat raar? De namen zijn Johannes en Franciscus. Dus wel ouderwets. Wordt dat tegenwoordig nog gedaan? Wij zijn verder ook niet gelovig ofzo maar ik vind het wel een mooi gebaar. In onze omgeving zijn de laatste tijd veel kids geboren en veel hadden een tweede (of zelfs nog een derde) naam. En maar een enkeling werd gedoopt. Kan best als jullie dat fijn vinden!
Ik vond Silver/Sylver een leuke jongensnaam. Maar m´n vriend vind dat helemaal niks. En afgekort naar Syl?
Wij krijgen in december een jongetje. Wij hebben de naam ook al. Maar ik zit te denken om onze zoon te vernoemen naar de vader van mijn vriend en mijn vader als 2e en 3e naam. Is dat raar? De namen zijn Johannes en Franciscus. Dus wel ouderwets. Wordt dat tegenwoordig nog gedaan? Wij zijn verder ook niet gelovig ofzo maar ik vind het wel een mooi gebaar. In onze omgeving zijn de laatste tijd veel kids geboren en veel hadden een tweede (of zelfs nog een derde) naam. En maar een enkeling werd gedoopt. Kan best als jullie dat fijn vinden!
maandag 2 augustus 2010 om 17:06
Jacob
Eli
Angus
Jimi
Joep
Quint
????
Eli en Joep vind ik leuk!
Wat vind je verder nog van:
Ilay (geschreven zoals je Eli uitspreekt in het engels)
Elias
Jonah
Julius
Quinn
Floit / Floyd
Jacob
Eli
Angus
Jimi
Joep
Quint
????
Eli en Joep vind ik leuk!
Wat vind je verder nog van:
Ilay (geschreven zoals je Eli uitspreekt in het engels)
Elias
Jonah
Julius
Quinn
Floit / Floyd
maandag 2 augustus 2010 om 19:38
maandag 2 augustus 2010 om 20:42
maandag 2 augustus 2010 om 21:06
dinsdag 3 augustus 2010 om 17:01
ordinair ? hmm oke ... grappig, vind ik totaal niet eigenlijk.
Sylver misschien wel ja, maar die wordt het dan ook niet hehe
bokito: ja ik zit ook in twijfel hoor, misschien moeten we het maar gewoon wel doen. We kijken wel of er een andere leuke naam op ons pad komt... en anders misschien toch danick.
Sylver misschien wel ja, maar die wordt het dan ook niet hehe
bokito: ja ik zit ook in twijfel hoor, misschien moeten we het maar gewoon wel doen. We kijken wel of er een andere leuke naam op ons pad komt... en anders misschien toch danick.