Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Ing33 schreef op 06 november 2007 @ 15:53:

Ik begreep jouw reactie niet helemaal over Xan en mij. Je wilt wel op de hoogte gehouden worden, maar je wilt het liever toch niet weten? Ik begrijp het niet helemaal?

Er zijn wel meer mensen geweest die Desert/Vleermuis niet begrijpen dus maak je daar maar niet druk om.

En trek je niets aan van mensen die denken dat jullie zo snel gaan. Ik heb mijn vriendin ook ´weggeplukt´ van dit topic en op de tweede dag dat ik bij haar was ben ik al mee geweest naar d´r broer zijn verjaardag, 2 maanden later hebben we een nieuwbouwhuis gekocht en we zijn nog steeds bij elkaar.

Dus Ing en Xander, geniet er lekker van!
Hey! Vandaag alleen mijn berichtjes van mensen die single af zijn .

Blijkbaar hebben de singles het te druk, of er gebeurt helaas heel weinig...

Hier is het ook rustig, maar vanavond wel 'de' leuke jongen tegengekomen. Heb hem expres niet zelf aangesproken, maar hij kwam zelf even kletsen! Over niks bijzonders, maar op zo'n avond dat ik hem "tegenkom" heeft hij het zelf ook heel druk en is de hele tijd bezig. Ik heb iig lekker de hele avond naar hem kunnen kijken op de manier waarop ik hem het liefst zie .

En nu maar weer afwachten!!! Eerst lekker slapen!

Slaap lekker allemaal!

P.s. Ik doe niet mee aan de Xan/Ing discussie, daar ben ik te kort voor hier!
Goh Martijn .. wat toevallig dat je weer komt binnen wandelen.. Je houd de postings van Muis goed in de gaten.. Never mind.. ik had er om kunnen wedden met een aantal mensen dat er een reactie van jou zou komen.

Ing & Xan.. sorry als het verkeerd over kwam , natuurlijk vind ik het leuk dat jullie hier schrijven. Maar het was vooral Xan die reageerde op de vragen die werden gesteld over / aan Ing.. Vond dat beetje raar , alsof Ing zelf niet kon reageren.Maar dat heeft ze inmiddels gedaan, dus doet mijn reactie niet echt meer ter zake.

Koffer is ingepakt , zit natuurlijk weer veel te veel in , dus ga zo dadelijk maar eens wat uit die koffer gooien. 20kg voor 1 week is wel errug veel volgensmij.

Jammer Noa dat je niet hoeft te werken morgenochtend, misschien heb ik wel mijn date van 3jr geleden als piloot.. Dan heb ik een ernstig lekkere piloot :P
Verder gaat t redelijk met mij , ben duidelijk hard aan een weekje vakantie toe.

De keuze die ik gemaakt heb in April , valt toch wel erg zwaar.. Dit was de week geweest dat ik anders uitgeteld zou zijn. En ondanks dat t een bewuste keuze was en ik er ook geen spijt van heb, vind ik het toch wel lastig.. Ook omdat er aantal oude vriendinnen op dit moment op t laatst lopen van hun zwangerschap. En dan mijmer ik even over hoe t zou zijn geweest als... ik die keuze niet had gemaakt in april.. Zal er wel bij horen ..

Verder snap ik niet zo goed waarom Meneer2.06m steeds in mijn hoofd voorkomt. Heb een paar dates gehad maar steeds ging ik ze vergelijken met hem. Ook de date van zondag herinner ik mij erg goed dat ik terwijl ik die jongen aankeek , in mijn gedachten Meneer206 rondspookte..

Weet niet wat ik er mee moet, heb wel tegen M206 gezegd dat we na mijn vakantie wat leuks gaan doen samen.

Ik voel niet die verliefdheid , maar voel mij wel erg fijn bij hem.

Weet t gewoon niet , ene kant denk ik , dan maar niet verliefd misschien word ik het dan wel naarmate ik vaker met hem omga.. Maar misschien word ik t ook niet , is t dan geen verloren tijd .. En moet ik hem zeggen dat ik niet verliefd ben (nog) ?
quote:Vleermuis28 schreef op 07 november 2007 @ 11:30:

Goh Martijn .. wat toevallig dat je weer komt binnen wandelen.. Je houd de postings van Muis goed in de gaten.. Don´t flatter yourself, Des. Het is voor het eerst in weken dat ik op dit topic kijk.
Martijn .. wat jij wil
Hoi! Xan en Ing, leuk dat jullie elkaar gevonden hebben! Waar het Viva-forum al niet goed voor is hè

Ik schrijf niet echt meer hier, want ben te druk met andere dingen op werk-mannen- en vriendengebied, maar wilde jullie dat nog wel even zeggen!

De rest; het ga jullie goed!
Op mijn werk is er trouwens weer een leuke vrouw Y. die opvalt... vandaag ging ze naast me zitten in de personeelskamer.Ze raakt met haar ellenboog mijn ellenboog. Ik schoof heel iets naar rechts. En toen raakte ze me weer aan, en toen schoof ik weer iets naar rechts. Ik heb zeker geen afkeer aan haar; ik mag haar ook beslist, maar ik begrijp haar gedrag niet helemaal. Toen zei ze: "Ik ga maar dicht bij jou zitten, want ik ben bang voor de heren tegenover mij."

Ik vat dat vaak niet op als geïnteresseerdheid - misschien is dat ook niet zo - maar eerder als dollen. Ik dol weleens vaker met collega's, met vrouwen iets eerder dan met mannen.

Ik zal eens kijken hoe Y. verder is. Ik moet echter oppassen met voorbarige conclusies dat het misschien wel wat zal worden. Terwijl dat met J. niet het geval is, is er met Y. schijnbaar wel een zekere spanning.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 07 november 2007 @ 12:17:

Op mijn werk is er trouwens weer een leuke vrouw Y. die opvalt... vandaag ging ze naast me zitten in de personeelskamer. De tafel was groot; er waren veel lege plekken, maar ze ging direct naast me zitten. Ze raakt met haar ellenboog mijn ellenboog. Ik schoof heel iets naar rechts. En toen raakte ze me weer aan, en toen schoof ik weer iets naar rechts. Ik heb zeker geen afkeer aan haar; ik mag haar ook beslist, maar ik begrijp haar gedrag niet helemaal. Toen zei ze: "Ik ga maar dicht bij jou zitten, want ik ben bang voor de heren tegenover mij."

Ik vat dat vaak niet op als geïnteresseerdheid - misschien is dat ook niet zo - maar eerder als dollen. Ik dol weleens vaker met collega's, met vrouwen iets eerder dan met mannen.

Ik zal eens kijken hoe Y. verder is. Ik moet echter oppassen met voorbarige conclusies dat het misschien wel wat zal worden. Terwijl dat met J. niet het geval is, is er met Y. schijnbaar wel een zekere spanning.
Oops... ik heb op het verkeerde knopje geklikt toen ik mijn tekst wou aanpassen. De gequote tekst in bericht van 12:19 is van toepassing.
quote:hans66 schreef op 07 november 2007 @ 12:17:Toen zei ze: "Ik ga maar dicht bij jou zitten, want ik ben bang voor de heren tegenover mij."

En toen sloeg je een arm om d´r heen en zei lachend: "Kom maar hier hoor, ik bescherm je wel!".

Of deed je niets?

Ik heb verder nog niets van je gelezen Hans en mijn excuses voor het wederom binnenvallen hier, maar overanalyseer je de boel niet?
Martijn en ik kunnen t ook nog wel eens eeens zijn met elkaar..

Idd Hans .. overanalyseer je het niet ? Het was maar een aanraking net als je iemand aanraakt per ongeluk als je in de rij bij de AH staat.. Dat betekend verder ook niets
Ik heb waarschijnlijk de neiging om te overanalyseren. Dat aanraken zal weinig te betekenen hebben, dus het zou een aanraking kunnen zijn die Vleermuis bedoelt: puur per ongeluk.

Ik deed verder niets. Ik ben op mijn beurt in het begin niet bepaald aanrakerig, ook niet voor de grap.
Maar als het wel een toenadering was, dan heb je niet echt een goede reactie terug gegeven.....Zeker weten dat ze denkt dat je niet geinteresseerd bent als je niets zegt en van haar weg schuift......
Mogge!, ehmmm...Middag!

Er is weer lekker gepost hier!

@ Martijn: Hoi, ik ken je nog niet....leuk dat je hier ook (gaat) schrijven. Jij dus ook iemand van het forum "geplukt"'? Leuk zeg! Ja, en het kan snel gaan allemaal....al samen naar verjaardagen van familie, snel samenwonen etc.

Als het goed voelt....why not!

@ Lelie: Hi, dank je voor je reactie! Maarre....je komt toch hopelijk eens buurten hier? Lijkt me leuk.... Wens je veel plezier in je date- werk en vriendendrukte!

@ Vleer: Fijne vakantie als ik je niet meer spreek! Enne....meneer206...leuk om te horen. Moeten er bij jou dan al verliefde gevoelens zijn alvorens er verder mee te gaan. Je voelt je fijn bij hem....ga eens op onderzoek uit hoe dat zich uit in gevoelens bij je. Wie weet wordt ie wel heeeeel erg leuk

@ Hans: Wat Vleer en Martijn zeggen, daar ben ik het mee eens....maar het ik natuurlijk niet verkeerd om één en ander uit te zoeken wat ze nu daadwerkelijk van je vind. Voorzichtig aanpakken he?, en niet als een wilde stier erop afgaan

@ Halvemaan: In love? Zou leuk zijn! En niet alleen afwachten he?....ook een beetje zelf initiatief tonen

Verder niemand vergeten? Neuhhhh toch?

Doei allemaal!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 07-11-2007 12:52
Reden: Foutje!....'t is al middag!
% gewijzigd
Tja... moeilijk te peilen. Uitgerekend in dat soort dingen ben ik niet goed. Ik weet nooit juist te reageren. Het werd afgebroken, omdat er leerlingen naar me toekwamen en vroegen of ik iets wou kopiëren. Ik ben daarna niet teruggegaan naar de tafel waar ze zat.

Dit soort dingen gaan bij mij heel vaak mis. Autisme (ik schreef het al eerder) speelt hierin een negatieve rol, denk ik. Ik ga nooit als een dolle stier erop af, of als een olifant in een porseleinkast. Ik wil niet te enthousiast overkomen.
quote:Xander68 schreef op 07 november 2007 @ 12:50:

@ Martijn: Hoi, ik ken je nog niet....leuk dat je hier ook (gaat) schrijven. Jij dus ook iemand van het forum "geplukt"'? Leuk zeg! Ja, en het kan snel gaan allemaal....al samen naar verjaardagen van familie, snel samenwonen etc.

Als het goed voelt....why not!

Ik heb ooit meer op dit topic geschreven Xander, maar vond het op een gegeven moment niet meer leuk. Ik heb mijn vriendin ook echt op dit topic leren kennen.

Heel af en toe lees ik nog mee en meestal stuit ik dan op een of andere rare opmerking van Desert. Karma denk ik.
quote:hans66 schreef op 07 november 2007 @ 12:51:

Ik wil niet te enthousiast overkomen.

Maar je zult toch een gulden middenweg moeten vinden want zo werkt het waarschijnlijk ook niet.

Makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk, maar goed.
quote:Martijn77 schreef op 07 november 2007 @ 12:58:

[...]

Ik heb ooit meer op dit topic geschreven Xander, maar vond het op een gegeven moment niet meer leuk. Ik heb mijn vriendin ook echt op dit topic leren kennen.

Heel af en toe lees ik nog mee en meestal stuit ik dan op een of andere rare opmerking van Desert. Karma denk ik. Klopt het als ik zeg dat Dessert en jij elkaar niet zo mogen?
Dit gedrag zie ik vaak bij vrouwen die al een vriend hebben. Het kan dus goed zijn dat Y. ook een vriend heeft. De meeste vrouwen staan nl. niet stil; die gaan actief achter een vriend aan.

Op dit moment houdt het me bezig, maar het kan zijn dat ik het morgen helemaal losgelaten heb. Jammer, want Y. lijkt me een leuke vrouw.
quote:hans66 schreef op 07 november 2007 @ 12:51:

Tja... moeilijk te peilen. Uitgerekend in dat soort dingen ben ik niet goed. Ik weet nooit juist te reageren. Het werd afgebroken, omdat er leerlingen naar me toekwamen en vroegen of ik iets wou kopiëren. Ik ben daarna niet teruggegaan naar de tafel waar ze zat.

Dit soort dingen gaan bij mij heel vaak mis. Autisme (ik schreef het al eerder) speelt hierin een negatieve rol, denk ik. Ik ga nooit als een dolle stier erop af, of als een olifant in een porseleinkast. Ik wil niet te enthousiast overkomen.

Hey Hans,

Best moeilijk voor je allemaal, dat in verband met je autisme. Heb jij het in lichte vorm? Ik moet zeggen dat je best goed communiceert! Een tijdje geleden was hier een vrouw op het forum die ook autistisch was, maar had moeite te communiceren en vatte "grapjes" naar haar toe helemaal verkeerd op. Ook zij had moeite met het leggen van contacten en/of relaties. Is het geen optie voor je om contacten te leggen met mensen die ook autistisch zijn?. (ik spui maar een ideetje ), ook op eventueel relationeel vlak?
Xan.. ik mag Martijn wel hoor.. Hij heeft vaak ook wel nuttige bijdragen en niet alleen maar nutteloze haha

Maar het is altijd erg toevallig dat wanneer er hier iets gebeurd op t topic dat er een reactie van Martijn komt..

Waarschijnlijk voelt Martijn het erg goed aan wanneer ik een rare posting plaats hehe

Ik ga douchen , scheren en mijn koffer uit pakken en opnieuw inladen pfffff
Ik herken het zelf soms ook, dat ik grapjes verkeerd opvat. Maar ik maak zelf veel grapjes (door anderen gezien als droge humor).

Voorbeeld: Een collega kwam met haar auto naar school en zegt tegen mij: "Nou, voor mij zit het erop." Ze bedoelt natuurlijk dat haar werktijd erop zit, en nu naar huis gaat.

Ik: "Dan hoop ik, dat het niet door het autodak zakt."

Een relatie zoeken met een autistische vrouw is niet gemakkelijk. Er zijn veel meer autistische mannen dan vrouwen. De hoeveelheid niet-autistische vrouwen en hoeveelheid niet-autistische mannen zijn ongeveer gelijk.

Contacten leggen gaat wel redelijk met autisten, maar ik moet het vaak onderhouden. De relatie of vriendschap met J. ging als een nachtkaars uit omdat ze het niet onderhield.
@Xander; nou 'in love' zou ik het (nog) niet willen noemen hoor! Al heb ik me wel om mezelf verbaasd toen ik wakker werd, had echt als een puber over hem gedroomd haha. Helaas heb ik voor zover ik weet geen voorspellende gaves! Maar goed, ik vind het wel een leuke jongen... En vind het een beetje moeilijk om een goede middenweg te vinden tussen initiatief nemen en afwachten... Ik heb namelijk al het initiatief genomen om een paar weken terug zijn telefoonnummer te vragen en of hij een keer wat wilde drinken. En ook toen het 'eerste' smsje verstuurd. Nu contact via sms en msn en af en toe dus als ik hem 'opzoek' als ik weet dat hij moet optreden. Hij reageert nog steeds enthousiast op mijn idee om wat te gaan drinken, zegt ook steeds bij afsluiting op msn "spreek je gauw!", maar hij heeft het zooo ontzettend druk. En ik hoor heel veel dat hij dan wel niet geïnteresseerd zal zijn, maar ik weet zo ongeveer waar hij allemaal mee bezig is en dat is echt druk! En druk is dan echt 7 dagen per week overdag en 's avonds bezig zijn met zijn grote passie... Dus ik ben er nog niet helemaal achter wat zijn intenties zijn... En geduld is een schone zaak, maar in dit soort situaties niet mijn sterkste kant haha!

En Xan, als man zijnde, kan jij niet een interpretatie geven van zijn gedrag? En wat ik het beste kan doen???

@Hans; toevallig heb ik een goede vriend met autisme... (hoog begaafd icm PDD-NOS). Pfff en voor mij is er al heel vaak niet uit te komen wat mensen in hemelsnaam bedoelen, en voor mensen met (een vorm van) autisme, is het al helemaal moeilijk! Ik zie hem ook vaak struggelen met wat hij nou wil van een meisje en andersom... Ik begrijp je posting dan ook helemaal!

Als ik jou was zou ik even afwachten of Y. eventueel nog meer signalen uitzend... En misschien kan je achterhalen of ze vrijgezel is (zo niet, dan kan je het iig al uitsluiten). En schrijf die eventuele signalen dan hier neer, dan kunnen wij misschien helpen met interpreteren!
quote:Vleermuis28 schreef op 07 november 2007 @ 12:02:

Martijn .. wat jij wil

Precies.........

Vleer, fijne vakantie, rust lekker uit !

Voor de rest, haaiii !

Alles ok hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven