Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ga jij nog wat leuks doen in het weekend Hans?
Ik ben in het weekend altijd een beetje druk. Boodschappen halen, koken, morgen keuken schoonmaken. Door de week heb ik daar weinig tijd voor of zin in.

Vandaag ook naar de kapper... moet eigenlijk ook naar de drogist voor flosdraad. De tandarts heeft vorige week mij toch echt geadviseerd, dat te gebruiken.
World of Warcraft: Legion
Jeeeeeeeee wat een rust hier!

Wilde even zeggen dat ik jullie een paar weken niet ga spreken, aangezien ik met vakantie ga! Hopelijk kom ik lekker uitgerust (en alles geordend in mijn hoofd) weer terug! (Na een vage BM actie gister, hoop ik hem toch echt achter me te kunnen laten...) We zullen zien....

Tot over een paar weken!

En hopelijk valt er hier dan weer wat meer te beleven!

Veel liefs, lief meisje
Prettige vakantie! (Ik weet niet of je dit bericht nog meekrijgt... misschien op de vakantiebestemming waar hopelijk een Internet-mogelijkheid is... dan heb je ook toegang tot dit forum. )
World of Warcraft: Legion
Zo date achter de rug. Mmmh weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Was echt supergezellig maar miste toch wel de spanning en de klik die we hadden tijdens het kletsen via msn en sms. Dit had ik eigenlijk niet verwacht. Denk ook niet dat er een herhaling in zit. Tja.....

Misschien was het toch te snel. Ja allemaal vragen...laat het maar even zijn op z´n beloop gaan.
Hier ben ik ook weer even. Was een weekend weg. Erg gezellig gehad.

Vleer en liefmeisje, geniet lekker van jullie vakantie !

Aimee, idd op z'n beloop laten, leuke avond is ook wat waard.

Enne, Xan....Ing gaat al mee naar oma ??? wat gaan jullie snel......toch?
Hoi lieve mensen,

Weer een leuk weekend achter de rug gehad

@ liefmeisje: Fijne vakantie, genieten he??

@ Aimee: Jammer, jammer jammer! Als er geen spanning is, en een soort aantrekkingskracht... dan houd het al op. Zo zie je maar weer dat het heel anders kan uitpakken als je je date IRL ontmoet, bijna niet te vergelijken met sms/mail/msn contact....dat is mijn ervaring. Misschien inderdaad te snel allemaal. Wat denk je? Zit er een leuke vriendschap tussen jullie 2 wel in?

@Hans: Is je huis weer aan de kant en zijn je tanden weer schoon geflost?

Bij mij thuis is het nu echt een rommeltje en moet nu echt door de week ook gaan bijhouden...heb nu in het weekend veel leukere dingen te doen...en dan ga ik echt niet mijn huis schoonmaken.

@ Miran:En wat heb jij gedaan afgelopen weekend?

Tussen Ing en mij gaat het werkelijk fantastisch, het voelt heel erg goed en vertrouwd...en nee, het gaat niet te snel...We doen gewoon wat ons gevoel ons ingeeft...prima zo!

Hmmm...de plicht roept....werken dus....
Halloooo goedemiddag allemaal

Fijn weekend gehad, erg gezellig.

De date gisteren was leeuk en gezellig maar ik weet niet hoor , mis een stukje aantrekkingskracht..

Lekker boeien ook ik ga eerst lekker op vakantie
Heeeeee die Vleer!,

Ja, ik wilde je het net vragen.....hoe was je date? Maar ik lees het al....

Dus eigenlijk boeit het je niet zo? Het is toch altijd jammer als een date niet is wat je er van verwachtte? Ik zou er echt stevig van balen als mij zoiets zou overkomen hoor!

En wat gaat de reis heen Vleer?
Xander ik ga naar Lanzarote 8dgn met mijn moeder.. Donderdagochtend om 5uur vertrekken.. Heb er erg veel zin in , ben nu alvast wat dingen aan t uitzoeken om mee te nemen.. Volgens mij neem ik net zoveel mee als ik toen naar Curacao ging haha.. TEVEEL dus..

Dus de stapeltjes maar wat kleiner maken
Haaa, mag ik mee? Lekker hoor....even de zon in! Lanzarote is toch de Canarische Eilanden?

Veel plezier daar, geniet er maar van!
yes is Canarische Eilanden..

Maar Xander.. fijn dat t zo klikt tussen jou en Ing.. Maar ik lees alleen maar jouw reacties over jullie *prille relatie*.. Waar is Ing ?

Houd ze bewust wat afstand van het forum ?

gun jullie al het geluk maar vind af en toe dat je het er behoorlijk er dik op gooit *kijk mij eens happy zijn met een forummer*. Kan aan mij liggen misschien , maar vind het wat kwijlerig overkomen.
Lekker weer daar zeker? Kom jij bruin terug!

Ing houd niet bewust afstand van het forum...dat ze zo weinig post komt omdat het vrij druk heeft en niet in de gelegenheid is om overdag te posten.

Het is beslist niet mijn intentie om het er zo dik bovenop te gooien wat betreft Ing en mij. *kijk mij eens happy zijn met een forummer*....nee, daar gaat het mij beslist niet om. M.i. valt het reuze mee allemaal wat ik erover schrijf. en trouwens....jullie willen toch een beetje op de hoogte blijven?

Maar goed Vleer, als jij vind dat het wat kwijlerig overkomt....dat mag je vinden hoor...even goede forumvriendjes hoor

En Vleer...nog even een aanvulling...jij praat toch ook veel over je dates die je hebt? Alleen maar leuk toch?? Waar het hart vol van is......
Vleer lekkerrrrrr zeg! Hoe warm is het daar nu? Wens je alvast veel plezier ga ik nl vast vergeten woensdag.

Verder druk druk druk en even topic-moeheid. Kan gebeuren...
Xander.. ik vroeg mij alleen maar iets af..

Nemo : een vriend van me is 8dgn naar Tenerife geweest en hij zei dat het er zon 28 graden was. Dus ik vind het prima.. Niet te warm niet te koud hehe

Maar hoeveel bikini's moet ik nou toch mee nemen ? en hoeveel rokjes ? En slippers etc ?

hehe
Lang geleden dat ik zo'n lijstje heb ingevuld haha!

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 26

- Hoe lang al single? over een paar dagen 2 maanden

- Langste relatie ? 3,5 jaar

- Kortste relatie? 4 mnd

- Regio? zuiden

- Aan het daten? een beetje

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7 à 8 denk ik

- Sterrenbeeld ? waterman

- Kinderen of kinderwens ? kinderwens (op termijn)

- Hobby's (speciaal voor Q)[/fgcolor][/quote] boksen, lezen, sport kijken, mijn hondje, mijn vrienden... (hihi het lijkt wel een datingsite)

En nu? Beslissen jullie nu of ik toegelaten word?

Duister virus in Hoogeveen..

Ongeveer 100 meter hemelsbreed verderop is er een hectiek aan gebeuren..

Pfjieuwww.. contact met neefje (die daar werkt) is er niet meer.. Is in Quarantaine geplaatst , telefoon kleding e.d af moeten geven.. gaat nu ontsmet worden en per ambulance naar het noodhospitaal in Utrecht..

Tante is beetje overstuur..
HalveMaan .. nee hoor haha ... welkom !!!

Sorry van mijn ego post maarre ben beetje in de ban van t duistere virus en dode kaaimannen in ons dorp
Vleermuis, vind je het heel erg dat ik je wel een beetje volg (ik kan het interpreteren) maar niet helemaal??

En egopost mag tot altijd op dit forum??!! Maar wat is er aan de hand?
Ik heb even het nieuws erbij gepakt! Klinkt heftig, vooral omdat het zo'n onzekere situatie is!
HalveMaan sorry .. idd tis landelijk nieuws geworden..

En idd onwijsonzeker , we weten nu gewoon niet meer wat er met neefje gebeurd.. Jah dat hij naar Utrecht gaat, maar mijn tante moet nu steeds naar t nr bellen dat haar is gegeven om op de hoogte gehouden te worden..

Alleen tja die kunnen ook niet veel doen
Echt heel vervelend vleermuis!!!

Ondanks het hele vervelende nieuws, ga ik toch maar voordat ik lekker met een boek naar bed ga, nog iets meer over mezelf vertellen dan in het lijstje staat .

Zoals jullie konden zien is het bijna 2 maanden uit tussen mij en ex, omdat hij twijfelde heb ik de knoop doorgehakt, 3 weken voordat hij bij mij zou intrekken.

Ik heb mezelf verbaasd over hoe snel ik mijn leven eigenlijk weer op de rails heb gekregen en ben daar heel blij mee!

Maar ik merk wel dat het feit dat ik het gevoel had dat ik er klaar voor was om mijn leven op te gaan bouwen met iemand, niet weg is nu mijn ex uit mijn leven is verdwenen.

Dus ik begeef me nu meteen weer rustig op de relatie-/scharrelmarkt. Ik heb 2 scharrels gehad, met één nog gezellig contact, maar dat is geen relatiemateriaal. En er is een jongen waarvan ik denk dat ik hem eventueel wel leuk zou kunnen vinden, heb sms en msncontact met hem, kom hem ook wel eens tegen (we zijn vage bekenden van elkaar) en heb hem gevraagd of hij iets met me wilde gaan drinken. Hij heeft daar enthousiast op gereageerd, maar heeft het heel druk. Ondanks dat ik weet waar hij allemaal mee bezig is en hij het echt druk heeft, twijfel ik daardoor wel een beetje of ie echt iets met me wil afspreken. En ik moet zeggen dat ik in dit soort situaties niet de meest geduldige persoon ben, maar ik heb mezelf er vandaag van kunnen weerhouden om hem aan te spreken op msn, dat moet hij zelf maar doen! Mocht ik vriendinnetjes meekrijgen, dan ga ik hem deze week wel ergens tegenkomen (klinkt een beetje vaag, expres ivm herkenbaarheid!).

Verder merk ik ook dat in de jaren dat ik een relatie had met mijn vriend (2 jaar) de sociale wereld om mij heen nogal is veranderd; al mijn vriendinnen/ vrienden wonen samen/ gaan trouwen en zijn oa daardoor amper mee te krijgen voor een avondje de kroeg in. En ik merk dat ik dat wel vervelend vind! Wat dat betreft ben ik ook wel een beetje jaloers (niet negatief) op hen....

Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte!

Vleermuis, heel veel sterkte vanavond, ik hoop dat jij (en ook zeker je tante!) snel wat meer duidelijkheid krijgen!
quote:Vleermuis28 schreef op 05 november 2007 @ 19:36:

Xander.. ik vroeg mij alleen maar iets af..

Vroeg jij je iets af? Sorry, maar zo kwam het niet bij me over.... En wat vraag jij je dan af? Vind je het raar hoe het tussen ons loopt dan? Verklaar u nader

En Vleer, veel sterkte met je neef...vervelend! En hoe is het trouwens met je vader?

Halvemaan: Welkom, en veel plezier hier!
Hi allemaal,

Weer even teken van leven mij!

Gaat het goed met iedereen?

Ik heb weinig tijd om te posten. Doordeweeks druk aan het werk en 's avonds veel weg en in het weekend naar Xan of andersom. Ik blijf dus niet bewust weg van het forum maar gewoon geen of weinig tijd!

@Halvemaan: welkom!!

@ Vleer: bijna op vakantie he? Lekker hoor....ik wens je heel veel plezier!

Ik begreep jouw reactie niet helemaal over Xan en mij. Je wilt wel op de hoogte gehouden worden, maar je wilt het liever toch niet weten? Ik begrijp het niet helemaal?
Goeieavond allen!

De 2e post van vandaag....het is hier weer megarustig! Geen nieuws.....goed nieuws???

Nou jaaaaa...goed....heb ook bijzonder weinig te melden. Z'n gangetje hier en het is nog steeds topdrukte op m'n werk. Zal blij zijn als het december is, dan worrdt het allemaal wat rustiger...en....eind december tussen kerst en Oud&Nieuw heerlijk vrij!

Fijne avond iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven