**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
Kjong, wat leuk een gezinsauto. Ik moet hiet straks ook een auto kopen in de VS, want anders kom ik ergens. En ik hou niet eens van autorijden.

fille, mijn ergernissen zijn al weg, want de heer ik kwestie is vertrokken (zijn onderzoek zat er op).

Mag ik even over iets anders klagen? Ik heb gisteren de hele dag buiten gespeeld en nu doet alles zeer. Alles. We gingen een bergwandeling doen, maar het was of in zompige veen omhoog (dat gaat heel langzaam, vooral als je geen Goretex Jane bent. Ik hou wel van outdoor en zo, maar ben absoluut niet hardcore daar in), of over de rotsen klauteren. Wel mooi hoor, we hebben rendieren en wilde schapen gezien en in onze blote kont in een bergmeertje gezwommen. Maar ik ben echt helemaal kapot. Als ik mijn pen laat vallen en ik moet bukken om hem op te rapen duurt het zo een halve minuut voordat het lukt. Ik voel me oud.
Dank voor de wijze woorden, heejhallo. Ik denk dat je aardig inziet waar hier 't "probleem" zit.

Het klopt dat ik er denk ik wel te veel over na denk. Dat ik de gesprekken aan 't overanalyseren ben. En daarnaast ben ik ergens ook wel bang dat we een beetje uit elkaar aan 't groeien zijn omdat ik steeds minder weet waar hij mee bezig is. Ook omdat het voor mij steeds langer geleden is dat ik daar ook was, en dat ik daardoor een steeds minder goed beeld heb van hoe het daar gaat.

En ook dat ik die gesprekken meer moet proberen los te laten. Van elkaar houden kun je niet meten aan hoe vaak te skypen/bellen. In dat loslaten moet ik alleen even oefenen.

Rationeel gezien weet ik wel dat hij echt wel moeite doet voor me en me ook echt wel lief en leuk vind. Ik zit hier niet goed in mijn vel en daardoor komen er nog meer piekergedachten naar boven borrellen. En dat mijn gevoel soms met rare dingen op de proppen komt. Oplossingen komen er trouwens aan hoor! Denk gewoon dat als ik straks eenmaal echt mijn bul heb dat ook wel enorm veel opluchting geeft!
heejhallo, misschien komt de spierpijn wel gewoon door 't koude water? Super trouwens dat je van die rendieren hebt gezien daar!!! GAAF! (Maar dat is 't spierpijn misschien wel waard).

Ik mis het trouwens om te kamperen in de middle of nowhere. Dat heb ik met mijn vriendje in Australie echt zo vaak gedaan en dat is zo relaxed. Kampvuurtje, ontelbare sterren.
Hou "oud" ben je eigenlijk Heejhallo?
Gespiekt, Heejhallo is een jaartje ouder dan ik.

Nog niet heel bejaard dus
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Waar spiek jij dan?
Facebook

Ik heb iets. Ik ben verliefd. Niet zomaar. Niet een scharrel. Echt verliefd.

Verder is het zo vers dat ik er nog niets over kan zeggen. Maar het is Heel Echt.
Op een hondje?

Zo niet, dan vind ik dat je er ALLES over moet vertellen.

Zo hoort dat gewoon hier.

Facebook.. hmm... ik wil ook facebook vriendjes worden, mail me eens wie het is.. Als dat mag natuurlijk van Heejhallo
Niet op een hondje, op een man. Maar ik kan er nog niets over zeggen, ik durf het nog bijna niet echt helemaal voluit te denken.

Dus ssssst. Even afwachten en aankijken!

ik zie hem morgen weer
Maar hoe dan?

Wat dan?

Wanneer dan?

En waarom durf je het nog niet te zeggen?

Niet eerlijk!
Een beginnetje:

vóór Bassist, toen jullie mij nog niet kenden, was er een man die mijn hart stal. Een man die ik al jaren kende en waarmee ik heel hecht was maar waarvan ik ook wist dat een vriendschap met hem al moeilijk was, laat staan een relatie.

Toch kregen we een relatie, natuurlijk. En het was niet stabiel, het was wankel, door alles wat hij op z'n bordje had gehad. Maar we hielden onze balans.

Totdat er weer iets heftigs gebeurde bij hem en hij in een diep dal dook en alles zo onmogelijk werd. We lieten elkaar los, omdat we liever afstand wilden dan elkaar helemaal kwijt raken.

Dat was exact een jaar geleden. Dat was een week voordat ik voor het eerst naar Canada ging.

Exact een jaar later gingen we samen de kroeg in. We ontdekten een bar die niet liep, we haalden de barman over om onze muziek te draaien, dansten tussen de krukken en opeens ontstond in die nieuwe, mislukte bar een feestje. Dat was afgelopen weekend. Toen het laatste rondje ingeschonken werd keken we elkaar aan en ik dacht: dit is wat wij kunnen: feestje bouwen. Dit is niet alles wat wij kunnen, wij zijn elkaar kwijt geraakt exact een jaar geleden en eigenlijk weet ik nog steeds niet waarom.

Ik dacht dat en tegelijk draaide hij zich om, pakte zijn jas en liep weg.

Ik ging niet achter hem aan, ik ging dit niet doen.

Ik ging wel achter hem aan.

Ik ging dit wel doen.

Waarom zijn we elkaar kwijt?

Ik weet het niet, hij weet het niet. Ik dacht altijd dat we ooit nog een kans zouden hebben. Ik dacht alleen altijd dat dat misschien over 10 jaar zou zijn.

Maar misschien is het nu.
Hier doe ik het even voor.

(maar morgen meer!)

Verliefd zijn is heerlijk.

Tymp smste vandaag naar me (nadat het echt heel slecht ging met mn mama, er vallen dingen uit... en ik aangaf dat ik het moeilijk vind of ik het wel of niet met hem moet delen aangezien we elkaar nog niet lang kennen en dit zó heftig is):

"Soms hoef je elkaar niet lang te kennen om een vertrouwd gevoel bij iemand te hebben. Je kan alles tegen me zeggen, maakt niet uit hoe licht of zwaar een onderwerp is. Met de huidige zware periode van je moeder kun je me alles vertellen en als je een schouder nodig hebt om gewoon goed op te huilen, dan is ie er voor je! Denk juist nu niet na om dingen wellicht niet te zeggen, je bent namelijk leuk hoe direct en eerlijk je bent. x x "

Zo'n man wil je toch dolgraag houden?!
Wat een ontzettend lieve sms nemo.

En ook: wat ontzettend kut om te lezen dat het slecht gaat met je mama. Als je er wat over kwijt wil dan schrijf je maar he. Godsamme, gaat wel snel nu, godsamme.
Ja dat weet ik.

Dank je.

Komt nog wel denk ik. Ik wil eerst dat het duidelijk is en nu is er nog steeds dat sprankeltje hoop, alhoewel, ik zelf er niet echt in geloof.

Vertel het nog wel eens, maar vind het ook lekker om gewoon te zwijmelen hier, dan is het net of het er even niet is. Ofzo.

In elk geval was dat verhaal van jou een goeie bedtime story. Daar ga ik eens naar toe. naar mn bed.

Burrito's is er vandaag niet van gekomen vanwege mn mama, dus ga morgen heel vroeg opstaan om ze nog te maken voordat ik ga werken.
Da's wel heel lief van je Nemo! Ik denk dat hij je nog steeds wel leuk vindt als je niet de perfecte huisvrouw met burrito's bent hoor. Afhaalpizza is ook best goed te doen als je thuiskomt van een vakantie. Helemaal als je die met je lief samen kan verorberen!
Nemo voor je mamma en voor Tymp.

Spijker. Spannend.
Tssss, nou heb ik het hier toch verteld. Terwijl ik dat toch nog niet wilde doen!

Maar tjee, oeh, tjee.

Enzo.
quote:findingnemo schreef op 02 augustus 2010 @ 22:37:

Op een hondje?

Zo niet, dan vind ik dat je er ALLES over moet vertellen.

Zo hoort dat gewoon hier.

Facebook.. hmm... ik wil ook facebook vriendjes worden, mail me eens wie het is.. Als dat mag natuurlijk van Heejhallo Mag hoor, van mij
Nemo, wat een lief berichtje zeg!!!

Niet zo diep maar wel lief: Ik had lief een foto gestuurd van het buitenspelen gisteren. Mailt hij terug: Jij bent veel mooier dan die rivier of al die bergen bij elkaar. en dat terwijl ik er met een superbezweet hoofd op sta

Moet nu weer aan het werk, lunchpauze is over...
quote:heejhallo schreef op 02 augustus 2010 @ 23:17:

[...]

Mag hoor, van mij Done. Heb jullie allebei een berichtje gestuurd op fb.
Spijker,

Heb vaak meegelezen en meegeleefd. Wat schrijf je toch weer mooi.

Geniet ervan.

Vandaag is vandaag, morgen ... tja ... no need to say.

Liefs,

Hariboooo(tje)
MZ, de spierpijn komt denk ik ook omdat ik gewoon mijn spieren niet zoveel gebruik. Niet zoveel in 1 dag tenminste. Maar iedereen kwam vandaag langzaam op gang en klaagde over puddingknieen, dus ik ben niet de enige gelukkig. Ik ben ook niet zo oud (eerder jong met ervaring, haha), maar voelde me vooral 80 vanochtend

Wbt relaties en uit elkaar groeien, men lijdt het meest aan het lijden dat men vreest. En daardoor kun je zelfs dingen gaan zien die er helemaal niet zijn (het uit elkaar groeien bijvoorbeeld). En iedereen doet het ook op een andere manier, dat LDR-en volgens mij, dus wat voor de 1 werkt, hoeft voor de ander niet te werken, dat geeft ook niet zolang je er samen maar uit komt. Ik heb me er ook bij neergelegd dat we zolang we zover weg zitten waarschijnlijk nooit helemaal op de hoogte zijn van onze dagbesteding (ook omdat ons werk gewoon heel anders is). Belangrijker vind ik het dat we op de hoogte zijn van elkaars stemming/gevoelens etc. Dus is hij weer eens naar een conferentie (waar hij vaak is) dan hoef ik niet precies te weten wat hij doet, maar ik informer wel of het leuk/nuttig/inspirerend was. Als hij zich zorgen maakt over iets, dan weet ik dat. Andersom begrijpt hij ook niet alles wat ik doe, niet omdat hij te dom is of zo, maar omdat dit gewoon een wereldje is waar hij niet in werkt. Maar goed, ik moet ook nog steeds wennen aan een LDr (en aan het hebben van een relatie trouwens, ben langer dan 4 jaar alleen (sort of) geweest.

Spijker, dat klinkt trouwens als een bijzondere wending. Zo zie je maar dat je nooit weet hoe de dingen gaan en zich ontwikkelen.
Ik heb net tegen Habibi verteld over mn mama.

Via de telefoon...

Voor het eerst weer gesproken in ik weet niet hoeveel maanden (of moet ik al in jaren denken?)

Hij leek er oprecht van ontdaan (al weet je dat bij hem nooit natuurlijk,hij was ook oprecht geschokt en ontdaan toen ik chlamydia had, terwijl ik dat van hem had).

Nou ja, hij weet het. En dat is toch wel fijn. HIj kent haar tenslotte ook...
Nemo,

Es, fijne vakantie!

Spijker, jouw verhaal lijkt wel wat op het mijne. Met andere volgorde en tijd, maar een soortgelijke essentie.

Ik ben ook weer on-topic

Vrijdag was ik van plan om hem een sms te sturen voor een Skype date. Maar intussen kreeg ik berichtje van een vriendin die wilde skypen, dus heb ik de hele avond met haar gepraat en geen sms meer gestuurd. De volgende dag kreeg ik een sms van hém. Twee zielen zelfde gedachte?

Ik vind het zo lastig, blijkbaar moet het voor mij een naam hebben en een doel. Ik wil weten waar ik aan toe ben en mezelf behoeden voor teleurstellingen en mijn verstand bewaren.

Maar dat kan niet, het is geen relatie, maar het is veel meer dan vriendschap. We trekken elkaar steeds weer aan en weten niet of dit een bestemming heeft.

Ik ben een controlfreak and I need to face it

O, ik zal hem Willie noemen, dan kan ik er tenminste op die manier een naam aan geven
Nemo wat naar om te horen van je moeder En tymp klinkt echt als een schatje!

Spijker, LEUK! dat er een nieuwe liefde om 't hoekje komt loeren!

Snorhaar, misschien kun 't je gewoon op z'n beloop laten. Ik weet 't, 't is cliche, maar ik denk niet dat het helpt om er labels aan te moeten hangen. Maar wat wil Willie eigenlijk? Of weet ie dat zelf niet?

Hier merk ik heel erg dat het ook heel hard aan mijn eigen stemming ligt hoe ik in de LDR sta. Wanneer ik me fit voel, het naar me zin heb, leuke dingen doe, dan maak ik me veel en veel minder druk over hoe het gaat dan wanneer ik niet lekker in mijn vel zit, want dan ga ik piekeren en problemen zien die er niet zijn. En rationeel gezien hoef ik ook niet precies te weten waar hij mee bezig, want wat hij precies doet dat snap ik toch niet helemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven