Mode & Beauty alle pijlers

Maxidress

22-06-2010 15:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.nu.nl/lifestyl ... wordt-voorjaarstrend.html

http://www.styletoday.nl/ ... hit-bij-grote-ontwerpers/

Hangen er nu al ergens mooie in de winkel?

m.i. beter dan het minirokje met legging.

Wie ook?

3e =

*gaat lijnen zodat ze in de jurken van haar moeder past*
quote:Mlle_j schreef op 22 juni 2010 @ 16:09:

Ik vind het leuk, ik ben er van. Mannen vinden het overigens vreselijk schijnt, net als sleehakken en tulprokken!ik heb er drie, trok er 1 aan...vriend: trek maar weer uit je lijkt verdomme wel een oma ........:thunder:....en ik heb maatje32/34...dus dat zegt niks....mannen vinden het niks
quote:lil_star schreef op 22 juni 2010 @ 20:53:

[...]

ik heb er drie, trok er 1 aan...vriend: trek maar weer uit je lijkt verdomme wel een oma ........:thunder:....en ik heb maatje32/34...dus dat zegt niks....mannen vinden het niks Oh ik heb alleen maar leuke commentaren op mn maxi-jurken gehad! OOK van mannen!
Perfectionisme is niet perfect...
Mijn man heeft mij juist gevraagd zo'n jurk te kopen omdat hij het zo mooi vind. Ik heb de bruin/blauwe jurk van EDC (ik weet niet hoe ik een plaatje moet plakken, de Wehkamp heeft 'm ook), je moet wel minimaal 1.80 zijn om deze jurk te kunnen dragen want inkorten is door het patroon niet mogelijk.

Ik heb wel heel veel positieve reacties gehad.
Wat vinden jullie van deze???

jurk
up..
Wauw.

T is wel een avondjurk vind ik.

Maar het hangt er wel een beetje van af hoe oud je bent.
35. Is ook de bedoeling, heb hem voor een bruiloft gekocht. In Spanje, daar zijn ze wat meer over the top met kleren. Ben er nog niet helemaal uit of ik hem nou ECHT wel heel gaaf vind. Maar eens kijken hoe hij staat, krijg hem volgende week.
Nu nog een witte legging eronder, en dan is Einstein helemaal tevreden
Viva naar de knoppen.
Mwah. Ik ben er niet weg van. Maar misschien staat hij jou veel beter dan het model, bij haar is het net te kort.

Ik heb overigens dit weekend in de uitverkoop een hele mooie gekocht. Lang, soepel vallend en recht, strapless.
Correctie: hij lijkt te kort.
Welke heb jij gekocht dan Mac?

En hoezo nou weer die witte legging...
Die lange jurken zien er mooi uit, maar het lijkt me dat je steeds op de zoom gaat staan...

Of met hoge hakken in de rand van de jurk trapt.
Viva naar de knoppen.
daar is ie vgs mij niet lang genoeg voor..
quote:Arthemis schreef op 29 juli 2010 @ 16:14:

Nu nog een witte legging eronder, en dan is Einstein helemaal tevreden

Precies, mooie legging er onder.

Is heel belangrijk voor als je jurk opwaait, heb ik geleerd.
Denk dat ik t gewoon bij een gezellig slipje houd hoor..
Een lange jurk is leuk als je "petit" bent. Ik ben zelf 1,75 m. en dan wordt het al snel "lijzig".
quote:hiltje schreef op 22 juni 2010 @ 16:46:

Heel erg oppassen met een maxidress vind ik. Het flatteert bijna niemand. Ik ben lang en behoorlijk vol (maat 46) en dan wordt het wel een heul erg groot massief vlak. Ik heb mooie onderbenen en (relatief) slanke enkels en die kan ik dan niet gebruiken om het plaatje een beetje te breken.

Ook kleinere gezonde blonde dames zien er snel uit als een boerin.

Ben je een Italiaanse donkere slanke schone, dan staat het top. Maarja, dan staat alles top.Juist, je moet een lengte hebben, net onder het gemiddelde... en petit zijn. Een kindvrouwtjes figuurtje, zeg maar.
Ik vind ze heel leuk, vooral als alles goed gestyled is. En Bergje, juist bij lange vrouwen erg mooi hoor. Ik ben maar net 1.70, mopperdemopper. Ik vind het bij een langere vrouw vaak elfjesachtig staan, heel vrouwelijk en leuk.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:sweetfirefly schreef op 03 augustus 2010 @ 16:06:

Ik vind ze heel leuk, vooral als alles goed gestyled is. En Bergje, juist bij lange vrouwen erg mooi hoor. Ik ben maar net 1.70, mopperdemopper. Ik vind het bij een langere vrouw vaak elfjesachtig staan, heel vrouwelijk en leuk.1.70 is de bovengrens, wat mij betreft. Ik vind het anders te massaal worden, te veel stof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven