Maxidress
dinsdag 22 juni 2010 om 15:13
http://www.nu.nl/lifestyl ... wordt-voorjaarstrend.html
http://www.styletoday.nl/ ... hit-bij-grote-ontwerpers/
Hangen er nu al ergens mooie in de winkel?
m.i. beter dan het minirokje met legging.
Wie ook?
3e =
*gaat lijnen zodat ze in de jurken van haar moeder past*
http://www.styletoday.nl/ ... hit-bij-grote-ontwerpers/
Hangen er nu al ergens mooie in de winkel?
m.i. beter dan het minirokje met legging.
Wie ook?
3e =
*gaat lijnen zodat ze in de jurken van haar moeder past*
dinsdag 22 juni 2010 om 20:53
quote:Mlle_j schreef op 22 juni 2010 @ 16:09:
Ik vind het leuk, ik ben er van. Mannen vinden het overigens vreselijk schijnt, net als sleehakken en tulprokken!ik heb er drie, trok er 1 aan...vriend: trek maar weer uit je lijkt verdomme wel een oma ........
....en ik heb maatje32/34...dus dat zegt niks....mannen vinden het niks
Ik vind het leuk, ik ben er van. Mannen vinden het overigens vreselijk schijnt, net als sleehakken en tulprokken!ik heb er drie, trok er 1 aan...vriend: trek maar weer uit je lijkt verdomme wel een oma ........
woensdag 23 juni 2010 om 09:28
quote:lil_star schreef op 22 juni 2010 @ 20:53:
[...]
ik heb er drie, trok er 1 aan...vriend: trek maar weer uit je lijkt verdomme wel een oma ........
....en ik heb maatje32/34...dus dat zegt niks....mannen vinden het niks Oh ik heb alleen maar leuke commentaren op mn maxi-jurken gehad! OOK van mannen!
[...]
ik heb er drie, trok er 1 aan...vriend: trek maar weer uit je lijkt verdomme wel een oma ........
Perfectionisme is niet perfect...
dinsdag 29 juni 2010 om 19:03
Mijn man heeft mij juist gevraagd zo'n jurk te kopen omdat hij het zo mooi vind. Ik heb de bruin/blauwe jurk van EDC (ik weet niet hoe ik een plaatje moet plakken, de Wehkamp heeft 'm ook), je moet wel minimaal 1.80 zijn om deze jurk te kunnen dragen want inkorten is door het patroon niet mogelijk.
Ik heb wel heel veel positieve reacties gehad.
Ik heb wel heel veel positieve reacties gehad.
donderdag 29 juli 2010 om 15:35
dinsdag 3 augustus 2010 om 16:04
quote:hiltje schreef op 22 juni 2010 @ 16:46:
Heel erg oppassen met een maxidress vind ik. Het flatteert bijna niemand. Ik ben lang en behoorlijk vol (maat 46) en dan wordt het wel een heul erg groot massief vlak. Ik heb mooie onderbenen en (relatief) slanke enkels en die kan ik dan niet gebruiken om het plaatje een beetje te breken.
Ook kleinere gezonde blonde dames zien er snel uit als een boerin.
Ben je een Italiaanse donkere slanke schone, dan staat het top. Maarja, dan staat alles top.Juist, je moet een lengte hebben, net onder het gemiddelde... en petit zijn. Een kindvrouwtjes figuurtje, zeg maar.
Heel erg oppassen met een maxidress vind ik. Het flatteert bijna niemand. Ik ben lang en behoorlijk vol (maat 46) en dan wordt het wel een heul erg groot massief vlak. Ik heb mooie onderbenen en (relatief) slanke enkels en die kan ik dan niet gebruiken om het plaatje een beetje te breken.
Ook kleinere gezonde blonde dames zien er snel uit als een boerin.
Ben je een Italiaanse donkere slanke schone, dan staat het top. Maarja, dan staat alles top.Juist, je moet een lengte hebben, net onder het gemiddelde... en petit zijn. Een kindvrouwtjes figuurtje, zeg maar.
dinsdag 3 augustus 2010 om 16:06
Ik vind ze heel leuk, vooral als alles goed gestyled is. En Bergje, juist bij lange vrouwen erg mooi hoor. Ik ben maar net 1.70, mopperdemopper. Ik vind het bij een langere vrouw vaak elfjesachtig staan, heel vrouwelijk en leuk.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 3 augustus 2010 om 16:08
quote:sweetfirefly schreef op 03 augustus 2010 @ 16:06:
Ik vind ze heel leuk, vooral als alles goed gestyled is. En Bergje, juist bij lange vrouwen erg mooi hoor. Ik ben maar net 1.70, mopperdemopper. Ik vind het bij een langere vrouw vaak elfjesachtig staan, heel vrouwelijk en leuk.1.70 is de bovengrens, wat mij betreft. Ik vind het anders te massaal worden, te veel stof.
Ik vind ze heel leuk, vooral als alles goed gestyled is. En Bergje, juist bij lange vrouwen erg mooi hoor. Ik ben maar net 1.70, mopperdemopper. Ik vind het bij een langere vrouw vaak elfjesachtig staan, heel vrouwelijk en leuk.1.70 is de bovengrens, wat mij betreft. Ik vind het anders te massaal worden, te veel stof.