Apeldoorn
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:05
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:15
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:18
quote:Zwieber schreef op 03 augustus 2010 @ 22:15:
Hier kan je heerlijk Italiaans eten:
http://www.ristorante-davinci.nl/
Ik zoek het op!
quote:Prima69 schreef op 03 augustus 2010 @ 22:16:
El Popo is inderdaad aan te raden, goede ervaring mee.Klinkt ook goed!
Hier kan je heerlijk Italiaans eten:
http://www.ristorante-davinci.nl/
Ik zoek het op!
quote:Prima69 schreef op 03 augustus 2010 @ 22:16:
El Popo is inderdaad aan te raden, goede ervaring mee.Klinkt ook goed!
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:19
quote:piekieh schreef op 03 augustus 2010 @ 22:16:
http://www.restaurant-donquichotte.nl/
Hier ook.Geen slechte menu kaart. Zo te zien!
http://www.restaurant-donquichotte.nl/
Hier ook.Geen slechte menu kaart. Zo te zien!
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:26
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:32
quote:jaja123 schreef op 03 augustus 2010 @ 21:56:
We gaan morgen een nachtje naar Apeldoorn. Wat is leuk om te zien? Zijn er leuke wandelroutes? We willen ook een kijkje nemen bij de Naald..
Zutphen
Bij Gijs en Katrien kan je lekker eten.
Maar da's dan weer wel in Apeldoorn.
Wat mot je nou bij de naald?! Da's ver uit de route als je leuke dingen wilt doen.
We gaan morgen een nachtje naar Apeldoorn. Wat is leuk om te zien? Zijn er leuke wandelroutes? We willen ook een kijkje nemen bij de Naald..
Zutphen
Wat mot je nou bij de naald?! Da's ver uit de route als je leuke dingen wilt doen.
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:36
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:42
quote:yette schreef op 03 augustus 2010 @ 22:32:
[...]
Zutphen
Wat mot je nou bij de naald?! Da's ver uit de route als je leuke dingen wilt doen.Tja de Naald.. Ik weet niet precies.. Wellicht omdat het me zo aangreep vorig jaar.. Maarre.. het is de bedoeling dat we het heul gezellig gaan hebben in Apeldoorn. Een keer per jaar even geen papa en mama zijn,:-)
[...]
Zutphen
Wat mot je nou bij de naald?! Da's ver uit de route als je leuke dingen wilt doen.Tja de Naald.. Ik weet niet precies.. Wellicht omdat het me zo aangreep vorig jaar.. Maarre.. het is de bedoeling dat we het heul gezellig gaan hebben in Apeldoorn. Een keer per jaar even geen papa en mama zijn,:-)
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:44
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:47
quote:Nammma schreef op 03 augustus 2010 @ 22:44:
Ga gezellig een drankje drinken (je kan er ook eten) bij Stadscafe van Kinsbergen. In de stad. Bij mooi weer lekker op het terras.
Als je van Tapas houdt, kan ik je restaurant Ramblas aanraden!
En...als je een kop koffie wilt, kom je gezellig bij mij in de tuin zitten ..:)haha die is leuk
Ga gezellig een drankje drinken (je kan er ook eten) bij Stadscafe van Kinsbergen. In de stad. Bij mooi weer lekker op het terras.
Als je van Tapas houdt, kan ik je restaurant Ramblas aanraden!
En...als je een kop koffie wilt, kom je gezellig bij mij in de tuin zitten ..:)haha die is leuk
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:47
quote:Kabouter23 schreef op 03 augustus 2010 @ 22:26:
Bij de naald in de buurt zit ook een heel leuk snackbar restaurantje. Goed eten voor weinig geld
(Dus met je rug naar de naald die straat aflopen, dan kom je langs een restaurant langs de weg, maar die is heel duur, en als je dan een stukje doorloopt kun je de bocht om en daar issie )Ze heeft het over een romantisch etentje!
Bij de naald in de buurt zit ook een heel leuk snackbar restaurantje. Goed eten voor weinig geld
(Dus met je rug naar de naald die straat aflopen, dan kom je langs een restaurant langs de weg, maar die is heel duur, en als je dan een stukje doorloopt kun je de bocht om en daar issie )Ze heeft het over een romantisch etentje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:52