Apeldoorn

03-08-2010 21:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan morgen een nachtje naar Apeldoorn. Wat is leuk om te zien? Zijn er leuke wandelroutes? We willen ook een kijkje nemen bij de Naald..
Nou de naald lijkt me nu het minst leuke om te zien maar ja, wie ben ik.
Tja, zo schijnen er in Zevenaar toeristen te komen om bij het graf van Karst T. te kijken.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Maar verder, Apeldoorn heeft best aardige winkels en de Oranjerie.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Paleis Het Loo natuurlijk ,prachtige wandel routes daar. dan loop je langs het badhuis en de picknickloge van de oranjes.Het is heel leuk lopen ook voor kinderen die paleistuin (lees bos). Als je kinderen hebt een ritje met paard en kar etc. Echt een leuke dagbesteding .
thermen busloo

de apenheul

leuke restaurant: de Babbel, El popo
Park Berg en Bos
Zo! Nu al reacties. Bedankt hoor. We laten de kids eens nachtje thuis Het mag dus een tikkeltje romantisch zijn! Waar kun je heerlijk eten?
Hier kan je heerlijk Italiaans eten:

http://www.ristorante-davinci.nl/
El Popo is inderdaad aan te raden, goede ervaring mee.
quote:-a- schreef op 03 augustus 2010 @ 22:08:

thermen busloo

de apenheul

leuke restaurant: de Babbel, El popooeps.. overheen gelezen van het restaurant! Dank je wel.
http://www.restaurant-donquichotte.nl/

Hier ook.
quote:Zwieber schreef op 03 augustus 2010 @ 22:15:

Hier kan je heerlijk Italiaans eten:

http://www.ristorante-davinci.nl/

Ik zoek het op!

quote:Prima69 schreef op 03 augustus 2010 @ 22:16:

El Popo is inderdaad aan te raden, goede ervaring mee.Klinkt ook goed!
quote:piekieh schreef op 03 augustus 2010 @ 22:16:

http://www.restaurant-donquichotte.nl/

Hier ook.Geen slechte menu kaart. Zo te zien!
Bij de naald in de buurt zit ook een heel leuk snackbar restaurantje. Goed eten voor weinig geld

(Dus met je rug naar de naald die straat aflopen, dan kom je langs een restaurant langs de weg, maar die is heel duur, en als je dan een stukje doorloopt kun je de bocht om en daar issie )
quote:jaja123 schreef op 03 augustus 2010 @ 21:56:

We gaan morgen een nachtje naar Apeldoorn. Wat is leuk om te zien? Zijn er leuke wandelroutes? We willen ook een kijkje nemen bij de Naald..

Zutphen

Bij Gijs en Katrien kan je lekker eten.

Maar da's dan weer wel in Apeldoorn.

Wat mot je nou bij de naald?! Da's ver uit de route als je leuke dingen wilt doen.
Tja, als je naar paleis het Loo gaat, is de naald op de route.. anders zou ik me ook afvragen wat je daar moet... Er is niks te zien.. Aan de overkant van de weg is een gedenkteken maar om daar nou helemaal voor heen te rijden...
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
quote:yette schreef op 03 augustus 2010 @ 22:32:

[...]

Zutphen

Bij Gijs en Katrien kan je lekker eten.

Maar da's dan weer wel in Apeldoorn.

Wat mot je nou bij de naald?! Da's ver uit de route als je leuke dingen wilt doen.Tja de Naald.. Ik weet niet precies.. Wellicht omdat het me zo aangreep vorig jaar.. Maarre.. het is de bedoeling dat we het heul gezellig gaan hebben in Apeldoorn. Een keer per jaar even geen papa en mama zijn,:-)
Ga gezellig een drankje drinken (je kan er ook eten) bij Stadscafe van Kinsbergen. In de stad. Bij mooi weer lekker op het terras.

Als je van Tapas houdt, kan ik je restaurant Ramblas aanraden!

En...als je een kop koffie wilt, kom je gezellig bij mij in de tuin zitten ..:)
quote:Nammma schreef op 03 augustus 2010 @ 22:44:

Ga gezellig een drankje drinken (je kan er ook eten) bij Stadscafe van Kinsbergen. In de stad. Bij mooi weer lekker op het terras.

Als je van Tapas houdt, kan ik je restaurant Ramblas aanraden!

En...als je een kop koffie wilt, kom je gezellig bij mij in de tuin zitten ..:)haha die is leuk
quote:Kabouter23 schreef op 03 augustus 2010 @ 22:26:

Bij de naald in de buurt zit ook een heel leuk snackbar restaurantje. Goed eten voor weinig geld

(Dus met je rug naar de naald die straat aflopen, dan kom je langs een restaurant langs de weg, maar die is heel duur, en als je dan een stukje doorloopt kun je de bocht om en daar issie )Ze heeft het over een romantisch etentje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik moest er ook wel om lachen, maar je kunt idd wel erg lekker eten bij Kokkie...

Loop nog een stukje door en dan zit aan de overkant van de straat een wokrestaurant en een chinees er naast, tegenover de schouwburg...
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
Tja er zijn zat andere leukere plaatsen toch

in Apeldoorn zit niet veel

park berg en bos is leuk als het zonnetje schijnt en wat eten

maar voor de rest?
Ik zou lekker naar Deventer gaan, veel knusser en sfeervoller.

Apeldoorn centrum heeft alleen ketens en is niks bijzonders.
Ja op de brink in Deventer is het goed vertoeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven