Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Slaap lekker!
Ìk ga ook lekker naar bed. Nog twee dagen werken! Wel twee teringdrukke dagen en dan ben ik er 2 weken van af!
Slaap lekker voor degenen die gaan tukken!!quote:Splinter02 schreef op 03 augustus 2010 @ 22:16:

Is het jullie trouwens opgevallen dat Babs weer hoofdletters gebruikt? Gaat het weer beter met je handen, meis?

Hihihi, leuk dat je dat opvalt

Het gaat weer wat beter gelukkig. Zo maf, maar als m'n nek opspeelt dan doen er soms zenuwen ergens anders in m'n lijf ook mee. Nja, is neurologisch en medisch en blah wel verklaarbaar, dus maf-maf is het nou ook weer niet.

Maar nu dus de zenuwen in m'n middenhand aan de beurt. En dan kan ik geen kracht meer zetten en m'n handen niet goed meer spreiden. Dan is 't tikken met 1 wijsvinger, en dan is hoofdletters echt teveel van 't goede
Iets anders
Zo wat oplettend van je Splinter.
Big Splinter is watching us!!!
Iets anders
Ik ga trouwens m'n ava weer veranderen denk ik. Die week was toch al weer om of niet?
Iets anders
Truste Fran!

Inderdaad oplettend!!

Fijn Babs dat het weer iets beter is

*noteert* geen philadelphia op bastognekoeken smeren, probeer speculaas!*

Hier is de eekhoorn wat duidelijker

Hij groeit hard he?

Oh Mleen, ik las die kop van dat berichtje en werd al naar... Gruwelijk...
Wat een joekel Borrie! Mooi dier (wat ik er zo van kan zien ), kleur spreekt me erg aan trouwens!
Iets anders
Wat een verdrietig einde van de film. Wel een hele mooie film. Ben je meteen weer tranen balast kwijt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even voor de statistieken;

Janus; 16 weken 3,7 kg

Roest; 17 weken 2,45 kg

Vandaag 2e prik gehad, hopen dat het goed blijft gaan met de darmen, maar als het goed is hoeft ie voorlopig geen dierenarts meer te zien tot oktober.. dan is ie een half jaar; mooie leeftijd voor castratie denk ik...

Paar weken geleden

Paar dagen geleden

Hij groeit!
Jemig Bor, wat gaat dat hard hè!! Het is wel een scheetje on te zien zeg en wat een enorme flappers heeft janus zeg, wat grappig!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hier even voor de statistieken: Fido is 7,4 kg en Puk is 4,6 kg. Dat is dus samen 12 kg kat schoon aan de haak!
Gehe, ik zal ze binnenkort weer es meten; vorige keer was het 17 cm oor, ze zouden niet zo veel meer groeien maar heb toch het idee dat ze wel groeien

Slof d'r nijn heeft nog grotere oren trouwens!

En Roest vind ik al helemaal niet meer zo'n "kitten", maar dat issie nog wel natuurlijk

Straks zit er zo'n rooie theemuts uit alle macht nog met 1 bil in dat mandje gepropt

Das veeeeel kat!

Wat is die toch verschrikkelijk mooi!!!
Vind het wel grappig, was het een beetje in de gaten gaan houden vanwege diarree en medicijnen en ontworming afmeten enzo, en nu zie ik ze gewoon op papier groeien, als je er de hele dag naar kijkt dan valt dat echt minder op!
Da's zeker veeeeeeeel kat, de verdeling is alleen ietwat oneerlijk zeg maar

Haha, ik heb zo'n speciaal kattenlaserlampje, nou dat was wel even heul erg leuk!
Puk loopt nu snuivend als een hond het lampje te zoeken maar dat is nu weer opgeborgen.
"Minous" - Bo staat als reclame de hele tijd op Viva.

Maar alleen lijkt wel als ik dierentopics aanklik.
Van gehoord die lampjes Olijf, waar heb jij dat lampje gekocht?
Leuk toch beetje verschillend

Die Kane van Mleen is ook zon joekel, heb een vriend met een kat die veel op Kane lijkt en als ik die kat gezien heb vind ik mijnes ineens nog zon mini baby

Laserlampje vond mijn vorige kat ook zo geweldig, met deze doe ik het eigenlijk niet zo vaak... die vind alles nog leuk Zal hem straks weer es te voorschijn halen
op die eerste foto zie je er eentje net achter zijn pootje, das de minder goeie, en er moeten geloof ik 4 knoopcelletjes in dus das ook stom..

Dan heb ik er boven in mn nachtkastje (ja, ja, das voor wakkere katten en luie Borries) ook nog eentje liggen, das een gewoon ledlampje aan de ene kant en laser aan de andere, kan een gewone batterij in.. ik heb ze volgens mij op een braderie ofzo gekocht.. worden ook wel verkocht als laserpointers ofzo..

Ik ken werkelijk geen enkele kat die dat rode puntje negeert
Zoë mag ander eten er bij gaan krijgen. Heb 'n meedenk-topic geopend, zou het fijn vinden als jullie mee willen denken ook
Iets anders
Wat een heerlijk hoopje ondeugd is het op die foto's Borrie!!!
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven