mijn dochter wordt 3 help!

04-08-2010 15:12 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wordt 2 september 3 jaar en ik wil weer een thema bedenken voor het feestje. Zelf maak ik een marsepeinen taart dus die kan ik aanpassen op elk thema maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Budget is niet al te groot.

Heeft iemand tips en misschien handige websites?

Oja verjaardag 1 was hello kitty en verjaardag 2 was prinses.

Heb zelf een hekel aan Dora, en K3 dus dat wordt m niet.
anoniem_108189 wijzigde dit bericht op 04-08-2010 15:36
Reden: Lezers zijn nogal geneigd de humor van eerste te missen dus heb het aangepast, maar hierover zal ik ook wel weer gezeik krijgen
% gewijzigd
quote:BizzyB schreef op 04 augustus 2010 @ 15:25:

Jeetje meiden wat zijn we toch weer triest vandaag, als je wilt zitten zeiken doe dat lekker ergens anders, ik vraag om tips geen commentaar. Weet niet waarom jullie het allemaal belachelijk vinden en hoef dat ook niet te weten. Een themafeestje voor een ukkie is niet zo gek want het gebeurd echt wel vaker.

Mijn "probleem"is dat ik nu geen thema weet en daar van baal. Ik vind het aan de ene kant leuk om te doen en aan de andere kant niet omdat het ook behoorlijk in de papieren kan lopen. Dat laatste wil ik nou net voorkomen.

Dus als je een serieus kindvriendelijk idee hebt prima hoor ik graag. Zo niet bemoei je er niet mee en zoek een ander toppic op!
Perfectionisme is niet perfect...

Jeetje meiden wat zijn we toch weer triest vandaag, als je wilt zitten zeiken doe dat lekker ergens anders, ik vraag om tips geen commentaar. Weet niet waarom jullie het allemaal belachelijk vinden en hoef dat ook niet te weten. Een themafeestje voor een ukkie is niet zo gek want het gebeurd echt wel vaker.

Mijn "probleem"is dat ik nu geen thema weet en daar van baal. Ik vind het aan de ene kant leuk om te doen en aan de andere kant niet omdat het ook behoorlijk in de papieren kan lopen. Dat laatste wil ik nou net voorkomen.

Dus als je een serieus kindvriendelijk idee hebt prima hoor ik graag. Zo niet bemoei je er niet mee en zoek een ander toppic op!Topic

Dus als je een serieus kindvriendelijk idee hebt prima hoor ik graag. Zo niet bemoei je er niet mee en zoek een ander toppic op!Is het heksen-thema al genoemd?

Dus als je een serieus kindvriendelijk idee hebt prima hoor ik graag. Zo niet bemoei je er niet mee en zoek een ander toppic op!En dat maken we dan wel weer zelf uit.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 04 augustus 2010 @ 15:25:

[...]

ja hoor, denk dat je kind van 3 alles leuk vind als het maar cadeautjes krijgt, taart kan eten en lekker in de belangstelling staat de hele dag.

Is toch gewoon rete commercieel om een thema te doen zeg.

Mijn hemel.

Ja natuurlijk, een gewone verjaardag vind hij ook leuk, het 1 sluit het ander niet uit natuurlijk. Maar als mama het nu leuk vind om een thema te verzinnen (in ons geval, bij Bizzy twijfel ik daaraan...)en zoonlief is gek op de teletubbies is dat een beetje extra lol voor allebei. Rete-commercieel, wat is er mis mee? Leuke term, maar beetje loos.

En het kan ook stikgoedkoop.
quote:LaNeerlandaise schreef op 04 augustus 2010 @ 15:25:

Beestenboel (lievelingsdier, kat/hond/konijn)

Super goed idee! Ze is de laatste tijd toch al zo druk met dieren!

Ga meteen op zoek naar leuke kleurplaten en samen met haar inkleuren om er dan weer een slinger van te maken.
Je geeft toch een thema feestje juist omdat je een leuk thema wéét? Niet omdat het móet? Dan geef je toch "gewoon" een feestje? Ofbenniknougek...
Kun je wel balen dat wij zulke antwoorden geven, maar je hebt het zelf in de hand hoor. Als je had gezegd dat je het onwijs super fantastisch vindt om een thema te doen dan waren de reacties wellicht anders geweest. Je vindt het zelf ook enorme onzin...

Maar nog een tipje: nijntje. Heb je ook behoorlijk wat meuk van.
Wat een onzin zeg. Ben benieuwd wat ze voor haar zevende verjaardag gaat doen.
BizzyB als je even alle commentaart overslaat, heb je al wat bedacht nu?

oh mosterd... ik zie het al, dieren!
- woezel en pip

- K3

- Zandkasteel

- Jip en Janneke

- Dikkie Dik

- Sesamstraat

- Bumba

- Mega Mindy

- Dora

Moet ik doorgaan?

Oh ja, ik weet dat je het niet wil horen en toch ga ik het zeggen: wat een ongeloveloze onzin! Thema verjaardag vond ik nog de beste.
het thema is toch gewoon dat het kind 3 is geworden?

mijn dochter is ook net 3 geworden. Wat zou zo'n kind zich in hemelsnaam druk maken om het thema. Bovendien, je moet jezelf nog jaarlijks gaan overtreffen dus je kunt beter zo sober mogelijk insteken.
Het wordt een beestenthema volgens mij.
quote:Sanmi schreef op 04 augustus 2010 @ 15:29:

Kun je wel balen dat wij zulke antwoorden geven, maar je hebt het zelf in de hand hoor. Als je had gezegd dat je het onwijs super fantastisch vindt om een thema te doen dan waren de reacties wellicht anders geweest. Je vindt het zelf ook enorme onzin...

Back to Basic thema

Doe maar gewoon dat is al gek genoeg thema

Verjaardag zoals vroegah thema
Oh sorry,

ik lees net dat ik niet mag reageren en ik heb het toch gedaan. Sorry. Ik zal het nooit meer doen. Maar ik heb vakantie en verveel me. Maar ik ga wel mijn eigen themafeestje bedenken...
This is not kosher!
Hallo, dat kind wordt 3!! 9 van de 10 spelletjes snappen ze niet of vinden ze helemaal niet leuk. Nodig een paar vriendinnen/familie met kids uit, eet een taartje, laat de kids lekker wat spelen en that's it. Hier krijg je overspannen moeders en strontverwende kids van.
...
Thema- overspannen Gooise vrouwen

Nodig dokter rossi ook uit
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:BizzyB schreef op 04 augustus 2010 @ 15:18:

[...]

Ik maak zelf al tijden marsepeinen taarten en vindt dat wel kei leuk om te doen, dus taart is geen probleemDus? Je flikkert (ok, creatief decoreren voor mijn part) een hoop snoep op die taart en gelukkig is je dochter!!
Ik ben zo benieuwd wie er met een mes in je rug staat als je geen themafeestje geeft?
Uit je vorige reactie begrijp ik dat je zelf graag een themafeest wil en dat het niet om de omgeving gaat? Als dat laatste het geval is, is dit de mogelijkheid tegen de traditie in te gaan...

Was alles in een kleur geen goede optie voor je? Roze/paarse/blauwe ballonnen, taart en slingers, klaar ben je toch?

Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn een 'thema', of zie ik iets over het hoofd?

(BBB briljant het thema appel! you made my day )
Van de week had ik ook een verjaardag van een kind dat één werd en ja, ook daar een THEMA! Want kind mag nu al alles. Echt vre-se-lijk! Dat kind huilde de hele dag en weet op haar vijfde ws al niet meer wat zij wil. (Ja, want dat soort kinderen heeft van alles te willen...?!)

Mijn jongste wordt bijna 4, ons thema:

'Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'.

Succes!
- Toy Story

- Winnie the Pooh

- Micky Mouse

- Donald Duck

- My little pony (bestaat dat nog? Zo niet, is het ook meteen lekker retro)

- Lillifee

- Hello Kitty
zie www.kinderfeestjes.nl

Is gerangschikt op leeftijd en provincie. Zaten leuke dingen tussen.

Dus als je een serieus kindvriendelijk idee hebt prima hoor ik graag. Zo niet bemoei je er niet mee en zoek een ander toppic op!Volgens mij krijg je van iedereen hier tips, ondanks het commentaar, en zelf vind ik jou ook niet zo heel aardig klinken zo
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven