Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
haha oke :-)

en wat vinden jullie van Yonick ?

of .. weet iemand een leuke (JONGENS)naam die een beetje lijkt op danick ?

en dan ehm geen yanick, want dat vind ik dan weer niks... hehe
@zonnetje: moeilijk...

Daniël

Nick

Niek

Dante

Dominique/Dominic

Mika

succes;-)
Yonick vind ik helemaal niets, veel te gemaakt. Lijkt op een combinatie van Yanick en Yoghurt.

Lijkt op Danick:

Daan

Dante

Danny

Dane

Dani

Zoiets?
The time is now
hahaha ik ben blij dat ik hier iig eerlijke reacties krijg :-) daar heb je wat aan !

moest wel lachen om je yoghurt banba :p

Dani had ik eerst.. daar is danick uit ontstaan.. dani is ook een meisjesnaam.. dus vandaar dat die weer was afgevallen.

danny vind ik te standaard, daan ook

punkie, ik vind mika wel leuk ! de rest niet. iig bedankt !!

ik ben een lastig geval, I know :p
Die vind ik zelf ook het leukst:-) rest is minder mijn smaak, maar vond ik wel passen..... En als het om de naam van je kind gaat, mag je kieskeurig zijn hoor!
zonnetje wat vind je van Mikay of Nikay?
Zonnetje, yorick of gewoon Niek?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
op een of andere manier vind ik niek dan weer stom ... varag mij niet waarom. Yorick ook niet echt.

Mikay vind ik wel leuk!

Ik gooi er gewoon nog even 1 in:

Liano

reacties graag :-)
quote:zonnetje82 schreef op 04 augustus 2010 @ 11:21:

Liano

reacties graag :-)Leuk, als je Pfaff heet met je achternaam
liano voor een blank kindje vind ik een no-go
Hier ook geen fan van Liano...
quote:Punkiedunkie schreef op 02 augustus 2010 @ 10:16:

Bedankt voor de Friese namen... We vinden er geeneen echt geweldig, stappen er nu een beetje vanaf. Wat vinden jullie van

Jacob

Eli

Angus

Jimi

Joep

Quint

????

Jacob vind ik echt een heel mooie naam.

Eventueel af te korten tot Job, als Jacob te ouwelijk is.
Liano, nee.

En Liam?
quote:Pinkeltje81 schreef op 02 augustus 2010 @ 13:13:

ik ken een jongen en die heet Danick (wel uitgesproken als niek en niet als nick). Ik moest wel even wennen, want kende ook alleen meisjes, maar nu 2 jaar later is het een heel stoer ventje hoor!Ik ken ook een jongetje dat Daniek heet (weet niet precies hoe je het spelt), moest ook wennen, Maar het is een heel leuk jongetje en de naam went dan vanzelf.
quote:zonnetje82 schreef op 04 augustus 2010 @ 11:21:

op een of andere manier vind ik niek dan weer stom ... varag mij niet waarom. Yorick ook niet echt.

Mikay vind ik wel leuk!

Liano

reacties graag :-)Vond ze zelf ook 3 keer niks hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hihi ok, liano ... een paar uur later vond ik het zelf toch ook niks.. dus streep t weer weg hihi.

Liam vond ik al erg leuk, alleen de pfaffs ofzoiets .. die associatie vind ik niks.

Ja .. ik blijf dannick of danick toch erg leuk vinden *zucht*
@moneypenny: hij staat ook heel hoog in ons lijstje en een beetje ouderwets mag van ons wel;-). Bij Job heb ik geen goede associaties, dus we houden Jacob aan:-)
Is een andere spelwijze van Danique dan niet iets? Bijvoorbeeld Daniek? Dat staat voor mij al meer jongensachtiger (naar: Niek, das een jongensnaam)

Jacob vinden wij ook erg mooi....onze zoon heet zo, met roepnaam Jake :-) Dit omdat hij vernoemd is en we niet 2 Jaaps in huis wilden hebben....Jake is de Amerikaanse/Engelse variant...

Mocht je nog een leuke tweede naam zoeken.....Samuel :-)
@njb: wat leuk dat jullie zoon zo heet. Wij twijfelen nog, maar zouden Jacob in ieder geval als roepnaam houden. Ik vind bijna geen enkele verbastering echt mooi. Samuel is ook mooi, maar niet als roepnaam voor ons.
Nee, ik vond Samuel als eerste naam ook niet de beste optie. Maar Jacob Samuel paste als een huis! Dus heet hij nu zo. Dat bedoelde ik met tweede naam!.

Succes met kiezen!
[quote]njb schreef op 04 augustus 2010 @ 21:23:

Is een andere spelwijze van Danique dan niet iets? Bijvoorbeeld Daniek? Dat staat voor mij al meer jongensachtiger (naar: Niek, das een jongensnaam)

ja daarom denk ik nu ook aan Danick (nick is ook een jongensnaam denk ik dan maar :p)

Maar goed, we denken er nog ff over na hihi
Ik ken een jongetje dat Danieck heet.

Ik zelf vind dat Daniek, Danieck, Danik en Danick prima kan voor een jongetje.

Danique vind ik ook meer iets voor een meisje.

Aan de andere kant ken ik ook een meisje met de naam Renee en eentje met de naam Kris. Dus wat maakt het eigenlijk uit, er zijn best veel namen die voor zowel een jongetje als meisje kunnen!

Succes met verder nadenken :-)!
he missShopping, dank je wel voor je reactie :-) ja daar heb je dus wel een punt inderdaad .. er zijn inmiddels in NL zoveel namen die voor beide kunnen.

dus wie weet hihi
wat vinden jullie van jongensnaam Danel ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven