Geld & Recht alle pijlers

Onterven kinderen

02-08-2010 21:56 370 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond.

Ik lees vaak op dit forum en vond het nu nodig een account aan te maken. Ik heb namelijk een vraag.

Is het mogelijk mijn kinderen te onterven? Ik wil zelfs niet dat zij hun zogenaamde legitieme portie krijgen. Ik wil alles aan mijn hond en poes nalaten. Ik wil dit niet met de kinderen bespreken. Wil ze juist verrassen als het zover is.

Het is niet gebruikelijk dat er kapitaal aan een hond nagelaten wordt. Geloof mij, ik heb er mijn redenen voor. Weet iemand of er juridisch iets te omzeilen valt?
Wat is een vol au vent?? De Mac bezorgd vast en zeker met een lekker ding als bezorger, die liefdevol wordt opgenomen.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Heb de Mac gebeld, maar ze bezorgen hier niet......
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:meharis schreef op 04 augustus 2010 @ 19:48:

Wat is een vol au vent?? De Mac bezorgd vast en zeker met een lekker ding als bezorger, die liefdevol wordt opgenomen.Vol au vent? Zo'n ordinair bakje met ragout
Oh de Mac Donaldson, dan bezorgen ze met van die mickey Mousejes op je kleding?

Je had me.

Ik trapte er in.

En ik wil weten wie dat deed!

Angel, verklap eens!
DTEEZ!
quote:Ste_ schreef op 02 augustus 2010 @ 22:33:

[...]

Dit is natuurlijk vreselijk!

Maar weet je zeker dat er niet meer aan de hand is dan je nu opschrijft? Want dat je kinderen zich zo gedragen alleen omdat je man ''te min' voor je is dat lijkt me sterk! Helaas weet ik (van dichtbij meegemaakt) dat kinderen zelfs om minder contact met hun moeder verbreken
quote:Djoels schreef op 04 augustus 2010 @ 20:27:

Oh de Mac Donaldson, dan bezorgen ze met van die mickey Mousejes op je kleding?

Je had me.

Ik trapte er in.

En ik wil weten wie dat deed!

Angel, verklap eens! Joh, jij weet gewoon niet beter, zwanger en ontoerekeningsvatbaar.
Ja, dat vind ik echt.
Mosterd
Dreamchild, ben bang dat je op een grapje reageert
Ja, dat vind ik echt.
Ik was nog niet zo ver.... nu wel
Schitterend dat er nu nog steeds mensen komen reageren in alle serieusheid.
....eh Dreamchild, heb je een beetje zitten slapen?
Oh echt, heerlijk! Wat hou ik van het forum!!
Maar wie is het nou
Echt Suus. Die zit met heur grote waffel (, liefkozend bedoeld, dat snap je!) op ieder topic en deze heeft ze nog niet gezien? Yeah, right....
Ja daarom zei ik al: Suus, waar kun je bij de mac bestellen

(Ofzoiets)
quote:Tia Dalma schreef op 04 augustus 2010 @ 19:47:

Mijn hemel wat een bak!

Maar goed, los van het feit dat het mormel een Maltezer is een geen Jack Russel, vind ik de naam Blacky ook nogal pleps.

"Ik rees op" *maakt takelgeluiden*

Zèg lieve Naomie Harris, alias Tia Dalma,

Wil je mijn schatteboutje geen mormel noemen? Ik ben thans nog totaal confuus daar mijn Blacky vandaag al eerder die benaming heeft gekregen. Zelfs mijn hoogopgeleide vrienden hebben nooit opgemerkt dat het hoogst ongebruikelijk is om een wit hondje Blacky te noemen. Ik zelf zag daar de humor wel van in. Vandaar die ordinaire naam. Snap je?
quote:TheEmpress schreef op 04 augustus 2010 @ 21:13:

Oh echt, heerlijk! Wat hou ik van het forum!!Ook ik ga het forum steeds meer appreciëren. Het is dolletjes hier!
quote:Kabouter23 schreef op 04 augustus 2010 @ 17:07:

Waar bezorgd de mac?? Please tell!Ik ben het adres kwijt Kaboutertje, maar het was in 's Gravenhage. De straatnaam was iets met auteurs of boeken.Het is me even ontglipt.
quote:Star schreef op 04 augustus 2010 @ 17:19:

Suus?

Maar Elsbettina, als jij volgend jaar het Groot Dictee zou willen schrijven, graag.Ach meisje, mijn vocabulaire is niet zo uitgebreid, maar hartelijk dank voor het compliment!
quote:Prima69 schreef op 04 augustus 2010 @ 17:22:

Ik ben ook benieuwd naar het alter ego van Elsbettina. Na haar openingspost vond ik het al twijfelachtig, maar wel grappig, hoor, ik was steeds benieuwd hoe het verder zou gaan......Eén ding heb ik geleerd en dat is dat je nooit moet twijfelen. Linea Recta op je doel af.
quote:Soulcats schreef op 04 augustus 2010 @ 13:28:

[...]

[...]

Kan ik me voorstellen. Die ziet zijn rooskleurige financiële toekomst in rook opgaan.

.Dit vind ik werkelijk een heel olijke opmerking. Ik kan er nu smakelijk om lachen. Was vanmiddag wel anders!
geestig, meid
quote:emmenn schreef op 04 augustus 2010 @ 17:11:

Elsbettina, waar kan ik mij inschrijven voor je fanclub?

Wil je alsjeblieft doorgaan met schrijven, want ik vind het hilarisch.

1 detail moet je veranderen; echte kakkers hebben geen Maltezers, maar Jack Russels.

Die ze dan in hun waxjas uitlaten op de hei bij Laren.Inderdaad zèg. Ik herken daar ook mijn grote,dikke vriendin Willemijn Lodew in. Die arme schat. Zij heeft het ook niet makkelijk gehad.
quote:DeKenau schreef op 05 augustus 2010 @ 00:17:

geestig, meidJa, sorry. Ik ontdek nu pas het quoten.
quote:TheEmpress schreef op 04 augustus 2010 @ 21:12:

Schitterend dat er nu nog steeds mensen komen reageren in alle serieusheid.Vallen gelijk die forummers door de mand die alleen maar reageren op de OP, zelfs als er al 12 pagina's aan reacties zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven