Verder na een miskraam
donderdag 5 augustus 2010 om 17:49
@phoehee: is alles goed gegaan met de bevalling etc?
De grootte was goed, hartactiviteit voor de duur van de zwangerschap ook. We wachten gewoon af, is heel spannend allemaal! Ik was toen 6 weken en 3 dagen, en vruchtje was 6,8 mm groot geloof ik...maargoed, het is toch koffiedik kijken hoe alles loopt.
Geniet jij maar lekker van je kleine mannetje! Wat een geluk!
De grootte was goed, hartactiviteit voor de duur van de zwangerschap ook. We wachten gewoon af, is heel spannend allemaal! Ik was toen 6 weken en 3 dagen, en vruchtje was 6,8 mm groot geloof ik...maargoed, het is toch koffiedik kijken hoe alles loopt.
Geniet jij maar lekker van je kleine mannetje! Wat een geluk!
donderdag 5 augustus 2010 om 21:26
Bevallen is echt niet mijn ding zullen we maar zeggen. Hevige beenweeën, ontsluiting die niet op schoot, ruggeprik, knip en vacuümpomp. Dit is de korte versie maar hij is eruit! En ach dan ben je toch alles vergeten! (zeggen ze 
Nimmie ik blijf duimen maar een goede hartactiviteit bij de grootte is echt een goed teken! Op naar de volgende echo.

Nimmie ik blijf duimen maar een goede hartactiviteit bij de grootte is echt een goed teken! Op naar de volgende echo.
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:22
Wat een goed nieuws lees ik hier allemaal zeg, jemig. Gefeliciteerd allemaal. phoehee bevallen en allemaal positieve zwangerschappen, ben even op vakantie en alleen maar goede berichten. Zo willen we het horen natuurlijk.
Hier helemaal de kluts kwijt. Had ik eindelijk weer een op tijd gekomen menstruatie, werd ik het voor mijn vakantie weer veels te vroeg en ook nu heb ik alweer bloederige afscheiding terwijl het toch echt nog veel te vroeg is... Om moedeloos van te worden. Ik ben dit echt zo spuug en spuug zat... Gadverdamme. De klote inlegkruisjes ook, en dan dadelijk weer de rest... Bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Op deze manier lukt het natuurlijk nooit want als die cyclus o onregelmatig blijft.... Is het wel moeilijk mikken Naja, dn kan ik altijd nog mijn stapeltje ovulatie testen gebruiken Maar dat wilde ik nou net niet... Wat een gedoe.
_einde klaagzang_
Was je zwangerschap verder wel goed phoehee?????????qs
Hier helemaal de kluts kwijt. Had ik eindelijk weer een op tijd gekomen menstruatie, werd ik het voor mijn vakantie weer veels te vroeg en ook nu heb ik alweer bloederige afscheiding terwijl het toch echt nog veel te vroeg is... Om moedeloos van te worden. Ik ben dit echt zo spuug en spuug zat... Gadverdamme. De klote inlegkruisjes ook, en dan dadelijk weer de rest... Bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Op deze manier lukt het natuurlijk nooit want als die cyclus o onregelmatig blijft.... Is het wel moeilijk mikken Naja, dn kan ik altijd nog mijn stapeltje ovulatie testen gebruiken Maar dat wilde ik nou net niet... Wat een gedoe.
_einde klaagzang_
Was je zwangerschap verder wel goed phoehee?????????qs
zaterdag 7 augustus 2010 om 09:59
@shelle: als je onregelmatig bent is het wat lastiger gericht "werken", maar het kan toch wel hoor! Gewoon flink aan de slag
Komt goed, je lichaam heeft even tijd nodig om te herstellen en dan komt het wel weer. Mijn gyn. zei toen, als je lichaam niet klaar is voor een zwangerschap, dus nog niet goed geheeld, word je toch niet zwanger. Succes en een
Komt goed, je lichaam heeft even tijd nodig om te herstellen en dan komt het wel weer. Mijn gyn. zei toen, als je lichaam niet klaar is voor een zwangerschap, dus nog niet goed geheeld, word je toch niet zwanger. Succes en een
maandag 9 augustus 2010 om 21:28
Wat een lotgenoten hier! Ik heb ook 3 miskramen gehad. De eerste twee keer was het een lege vruchtzak en heb ik een curettage gehad. De laatste keer was er wel een vruchtje te zien op de echo's en klopte het hartje, maar met 8 weken was het toch weer gestopt met groeien. Ik krijg nu allemaal onderzoeken naar de mogelijke oorzaken. De gyn denkt aan een bloedstollingsafwijking omdat er ook bij elke MK bloedstolsels te zien waren.
dinsdag 10 augustus 2010 om 22:23
Mimama, wat heftig om 3x een miskraam te hebben!
Lotgenoten genoeg hier inderdaad!
Ik hoop dat de gyn je verder kan helpen, en dat je de volgende keer een goede zwangerschap zult hebben!!
Shelle, voor jou schiet het nog steeds maar niet op... Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt!
Phoehee, heftige bevalling! Blij om te lezen dat het verder goed gaat met jullie!
Ik las op een ander topic dat Hiro zwanger is! Gefeliciteerd en ik duim voor je!!
Lotgenoten genoeg hier inderdaad!
Ik hoop dat de gyn je verder kan helpen, en dat je de volgende keer een goede zwangerschap zult hebben!!
Shelle, voor jou schiet het nog steeds maar niet op... Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt!
Phoehee, heftige bevalling! Blij om te lezen dat het verder goed gaat met jullie!
Ik las op een ander topic dat Hiro zwanger is! Gefeliciteerd en ik duim voor je!!
woensdag 11 augustus 2010 om 09:41
quote:babado schreef op 10 augustus 2010 @ 13:08:
Mimama, wanneer krijg je uitslag van je bloedonderzoek? Bij mij is er begin dit jaar een bloedstollingsstoornis gevonden.
Dat duurt nog wel even; moet eerst nog ontzwangeren; je bloed moet weer helemaal genormaliseerd zijn voor ze kunnen prikken en dan duurt het toch nog weer een tijdje voor de uitslag er is?
Hadden ze bij jou ook bloedstolsels op de echo's gezien? Bij mij was dat vooral bij de 3e MK duidelijk, daardoor denk ik nu dan ook dat het misschien idd wel aan een bloedstollingsafwijking ligt. Dan zou aspirine een eenvoudige oplossing zijn, maar ik las eerder in dit topic dat het bij jou ondanks aspirine ook nog 2 keer is fout gegaan
Mimama, wanneer krijg je uitslag van je bloedonderzoek? Bij mij is er begin dit jaar een bloedstollingsstoornis gevonden.
Dat duurt nog wel even; moet eerst nog ontzwangeren; je bloed moet weer helemaal genormaliseerd zijn voor ze kunnen prikken en dan duurt het toch nog weer een tijdje voor de uitslag er is?
Hadden ze bij jou ook bloedstolsels op de echo's gezien? Bij mij was dat vooral bij de 3e MK duidelijk, daardoor denk ik nu dan ook dat het misschien idd wel aan een bloedstollingsafwijking ligt. Dan zou aspirine een eenvoudige oplossing zijn, maar ik las eerder in dit topic dat het bij jou ondanks aspirine ook nog 2 keer is fout gegaan
woensdag 11 augustus 2010 om 14:30
Balen dat je nog moet wachten op je onderzoeken! Bij mij moesten de onderzoeken juist binnen 3 maanden nadat ik zwanger was geweest gebeuren. Op de echo's waren geen stolsels te zien, maar bij de miskramen verloor ik wel veel stolsels. Ik heb mijn onderzoeken in Duitsland laten doen en heb het idee dat het hier wat sneller gaat.
Ik gebruik nu 2x de dosis aspirine als de laatste 2 keer en met 20 weken moet ik heparine gaan injecteren, tot 6 weken na de bevalling. Ik heb naast de aspirine deze keer ook progesteron gebruikt om de innestelling te helpen.
Morgen ben ik 10 weken, zo ver ben ik nog niet geweest, maar dat maakt het ook wel eng.
Ik gebruik nu 2x de dosis aspirine als de laatste 2 keer en met 20 weken moet ik heparine gaan injecteren, tot 6 weken na de bevalling. Ik heb naast de aspirine deze keer ook progesteron gebruikt om de innestelling te helpen.
Morgen ben ik 10 weken, zo ver ben ik nog niet geweest, maar dat maakt het ook wel eng.
woensdag 11 augustus 2010 om 16:11
Even tussendoor: Phoehee, gefeliciteerd met je zoon!! Vergeet die bevalling en geniet van je mannetje!
Hier gaat ook alles goed (16w inmiddels). Ik begin er nu toch wel echt in te geloven dat het goedkomt. Man durft nog steeds niet echt te genieten. Komt na de 20w echo zegt ie.
Voor alle (pril) zwangeren: houd moed!
Voor alle nog niet opnieuw zwangeren: houd nog meer moed! Ooit komt het goed!
Hier gaat ook alles goed (16w inmiddels). Ik begin er nu toch wel echt in te geloven dat het goedkomt. Man durft nog steeds niet echt te genieten. Komt na de 20w echo zegt ie.
Voor alle (pril) zwangeren: houd moed!
Voor alle nog niet opnieuw zwangeren: houd nog meer moed! Ooit komt het goed!
woensdag 11 augustus 2010 om 19:01
quote:babado schreef op 11 augustus 2010 @ 14:30:
Morgen ben ik 10 weken, zo ver ben ik nog niet geweest, maar dat maakt het ook wel eng.Oei spannend! Ik ben ook zo ver nog nooit geweest, deze laatste keer was voor mij al een mijlpaal dat ik een kloppend hartje heb gezien met 7 weken, de keren daarvoor was het al eerder gestopt met groeien. Veel succes!! Wanneer heb je weer een echo?
Morgen ben ik 10 weken, zo ver ben ik nog niet geweest, maar dat maakt het ook wel eng.Oei spannend! Ik ben ook zo ver nog nooit geweest, deze laatste keer was voor mij al een mijlpaal dat ik een kloppend hartje heb gezien met 7 weken, de keren daarvoor was het al eerder gestopt met groeien. Veel succes!! Wanneer heb je weer een echo?
donderdag 12 augustus 2010 om 14:08
Spannend Babado!!
Mimama, als je 3 maanden moet wachten op de uitslagen, betekent dat dan ook dat je nu 3 maanden niet zwanger mag worden?
En als iets simpels als aspirine gaat werken, zou dat toch geweldig zijn!
Speec, ik kom geregeld bij de buren kijken, maar ook leuk om je hier weer te zien! En 16 weken alweer, jeetje!!
Hier zit ik aan de 27 weken, en vanochtend bij de gyn geweest. Alles met de echo opgemeten en gecontroleerd en ons meisje doet het ook geweldig!
Een druktemakertje is het!!
Hoe is het met de rest van de dames?
Shelle, Nimmie?
Mimama, als je 3 maanden moet wachten op de uitslagen, betekent dat dan ook dat je nu 3 maanden niet zwanger mag worden?
En als iets simpels als aspirine gaat werken, zou dat toch geweldig zijn!
Speec, ik kom geregeld bij de buren kijken, maar ook leuk om je hier weer te zien! En 16 weken alweer, jeetje!!
Hier zit ik aan de 27 weken, en vanochtend bij de gyn geweest. Alles met de echo opgemeten en gecontroleerd en ons meisje doet het ook geweldig!
Een druktemakertje is het!!
Hoe is het met de rest van de dames?
Shelle, Nimmie?
donderdag 12 augustus 2010 om 16:23
Fijn dat het zo goed gaat sproet! Ik heb tijdens de onderzoeken ongeveer een half jaar gewacht met zwanger worden. Ik was doodsbang dat het weer mis ging dus wilde eerst duidelijkheid hebben. Na meerdere miskramen ga je er niet vanuit dat het vanzelf goed gaat. Mimama, ik hoop dat ze wat vinden waardoor het straks wel lukt!
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:36
Vergeet ik helemaal te posten, wat lief dat jullie zo meeleven! Hij/zij is weer gegroeid; 3,4 cm en doet het goed Mijn vriend was weer mee deze keer en we zagen het kleintje bewegen op de echo, dus dat was wel heel leuk. Vandaag bloed afgenomen en uitstrijkjes gemaakt, voor een heleboel onderzoeken. Volgende week krijg ik de uitslagen.
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:50
Mijn vriend gaat het dit weekend aan zijn ouders vertellen, we gaan daar volgende week naar toe. Ik had wel willen wachten tot we daar zijn, maar goed hij mag het vertellen wanneer hij wilt. Ik vind het zo'n raar gevoel, ik heb het nog bjina niemand verteld want dan wordt het zo echt. Ik heb er nog steeds moeite mee als mensen dan heel blij reageren. Gelukkig reageerden mijn vriendinnen heel relaxed en ze feliciteerden me niet, dat wil ik ook niet, suf heh.
zaterdag 14 augustus 2010 om 08:36
wat een goed nieuws zeg! Wij hebben het de 2e en 3e keer ook vroeg aan onze ouders verteld (met 5 weken, we konden het echt niet voor ons houden, juist omdat het zo eng is). Mijn schoonmoeder begon ook meteen met feliciteren, maar daar was ik ook nooit zo blij mee, ik vond dat echt te voorbarig (en achteraf klopte dat gevoel dus ook, helaas...) dus ik begrijp je helemaal, al ben je bij 10 weken toch al wel heel dichtbij de veilige grens! Bij mij begon bovendien het bloedverlies steeds al met 5 a 6 weken (net nadat we het onze ouders hadden verteld ), als ik 10 weken zou zijn, goede echo's had gehad en helemaal geen bloedverlies dan zou ik er toch al behoorlijk gerust op zijn.
zaterdag 14 augustus 2010 om 17:13
Ja is dat goed 3,4 cm? ik vond het nog zo klein kan niet wachten om een grote buik te krijgen... Ik moet zeggen dat ik steeds meer het idee heb dat het deze keer goed gaat, maar door de stollingsafwijking in mijn bloed blijft een zwangerschap altijd een zeker risico hebben. Volgende week lekker op vakantie, zo'n zin om even weg te zijn en twee weken samen te hebben met mijn vriend. Bedankt voor jullie steun meiden!