Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:XXX schreef:

vanavond maakte ik een hele snelle:

schelpen macaroni

pot pesto saus

wat gerookte kam, dun gesnipperd,

stukjes paprika.

hasta-la-pasta-klaar!Gerookte, dun gesnipperde KAM?!?! Euhm... Jij liever dan ik!
quote]schreef op 04 november 2007 @ 15:57:

me ex heeft me ook verwijderd van zijn vriendenlijst, en dan wordt hij automatisch ook verwijderd uit mijn lijst.

we komen dus niet in mekaars lijst voor....

~[/quote]

goedvoormekaar

en uit dezelfde post

quote]schreef op 04 november 2007 @ 15:57:

maar wat je kan doen is even bij haar dus op vrienden klikken.

dan kun je je naam invoeren daar, en dan kom je waarschijnlijk gewoon tevoorschijn-..~[/quote]

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
[ ** November 2006, de kindjes kletsen meer als de mama"s ** ]

Als ze dat dan ook foutloos doen....
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
quote:pink11 schreef op 20 oktober 2007 @ 18:23:

156 aambeien allang155 anderstalig anekdote anti-groepje antonio armoe auto avatar bakkerswinkel bar bar-too-much bbw beo berliner bg-tje bier biertjes

Hoeveel aambeien?

'' 2008 3 30kilo 34 35 3e 5kilo aambeien aan-vandaag aandacht aangeboden''

Nou gewoon Pink, 5 kilo aambeien!
quote:shining schreef op 07 november 2007 @ 21:48:

[...]

'' 2008 3 30kilo 34 35 3e 5kilo aambeien aan-vandaag aandacht aangeboden''

Nou gewoon Pink, 5 kilo aambeien!Oef! Zou Viva het erg vinden denk je dat ik deze aanbieding elegant doch resoluut aan me voorbij laat gaan-vandaag?
mijn ideeen zijn appeltaart, broodjes kroket, blokjes kaas, olie bollen (maar die waren al genoemt), speculaasbrokken voor iedereen een chocolade letter, pannekoeken met stroop, poffertjes ik zal zechen ideeen genoeg en alles kun je kant en klaar halen.[/quote]

Wat je zegt ............

Oja en het is tegenwoordig panneNkoeken. Om een goed voorbeeld te geven voor je mede-buitenlandse-collega's.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
[Quote]"Anderhalf jaar geleden heb ik 2 weken een affaire gehad met een gerouwde man...." [Quote]

vooruitziende blik?
quote:Yamuna schreef op 02 november 2007 @ 21:17:

quote:Ik liep vanochtend in de AH het baby-schap eens te bekijken. Daar zag ik oa haarlotion staan, wat mij eraan herinnerde dat ik dat ook nog in de kast heb staan. Mijn meisje is 8 maanden geleden geboren en ik heb het als kadootje gekregen. Maar....wat moet je ermee? Waar is het voor bedoeld? Weten jullie dat?

Ik snap dat het een beetje een onbenullige vraag is, maar ik vroeg het mij toch af.....

een beetje onbenullige vraag ?

Prachtig, prachtig, hier heb ik nog een flink deel van de ochtend plezier om gehad
quote:Melanthe schreef op 08 november 2007 @ 20:11:

[Quote]"Anderhalf jaar geleden heb ik 2 weken een affaire gehad met een gerouwde man...." [Quote]

vooruitziende blik?Dit is - op het aangaan van een affaire met een getrouwde man na - toch gewoon correct?
Ik kan weinig hebben momenteel en vind het dan ook heerlijk dat ik thuis ben, al die zijkklanten (?) kan ik wel schieten..

Topic opener vraagt zichzelf blijkbaar ook al af over wat voor soort klanten ze het heeft.
quote:pink11 schreef op 08 november 2007 @ 22:09:

[...]

Dit is - op het aangaan van een affaire met een getrouwde man na - toch gewoon correct?psssst pink... er staat GEROUWDE man
Aaaah nu snap ik hem
quote:XXXschreef:

vooral niet geen 'nee' tegen jezelf zeggen. Wat dan wel? 'Niks, Noppes, Nada, Niente'?
Nee agent, niet geen= altijd dus je zegt altijd nee (of iets anders) tegen je zelf
vanavond maakte ik een hele snelle:

schelpen macaroni

pot pesto saus

wat gerookte kam, dun gesnipperd,

stukjes paprika.

hasta-la-pasta-klaar!

En dan te bedenken dat er zeurkousen zijn die klagen over één enkele haar in hun pasta!
quote:mik25 schreef op 11 november 2007 @ 00:57:

Nee agent, niet geen= altijd dus je zegt altijd nee (of iets anders) tegen je zelf Oh ja, als in 'min min is altijd plus'! Oei, ben ik toch blonder dan ik dacht
quote:**** schreef op 11 november 2007 @ 18:11:

Ik zou proberen een maand lang al je ogen en oren open te houden en dan pas kijken of het klikt.Echt ál mijn ogen en oren openhouden? Tjonge...
quote:enne over de titel naam vind ik geen andere woord, zin voor de titel naamQue???
Topictitel:

beuatyweekend

Nou vraag ik me af of je daar écht mooi van wordt
Quote:

Met een kind zou ik me denk ik erg beknopt voelen in mijn vrijheid.

Zei zij in een notendop.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:En ook dat is zo onrespectloos van hemAh heel respectvol dus?
quote:xxx schreef op 12 november 2007 @ 21:36:

Heb vanavong knutselavond gehad op de psz. Schoenendood versieren voor sinterklaasfeestVond Carrie er al zo zielig uitzien in SATC vandaag, maar d'r manolo blahniks zijn vast ook de beruchte schoenendood gestorven
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Met 100 km per uur tegen een boom knallen is stom, maar levert meestal wel een gezondheidsrisico op.

Sja, en daar doe je het dan voor...?
Met 100 km per uur tegen een boom knallen is stom, maar levert meestal wel een gezondheidsrisico op.

Of zoals Cruyff zei: Ieder nadeel heb se voordeel!
quote:Inad schreef op 12 november 2007 @ 21:43:

[...]

Vond Carrie er al zo zielig uitzien in SATC vandaag, maar d'r manolo blahniks zijn vast ook de beruchte schoenendood gestorven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven