Werk & Studie alle pijlers

grmmm

05-08-2010 19:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar moet echt even zeuren. Vriendlief is aan het werk, maar volgens mij hebben ze nog nooit van normale werktijden gehoord... kwam afgelopen nacht (ja midden in de nacht, even 20 uur gewerkt) thuis en ging vanmorgen weer aan het werk. Is nu nog niet thuis, duurt nog een uur...

Heeft iemand ervaring met het doen van een melding bij de inspectie? En gebeurt er dan ook echt iets?
Ik snap dat je baalt. Het is soms gewoon heel vervelend als je vriend zulke lange dagen maakt.
Maar, wat voor baan heeft je vriend nou?
quote:bollekes8 schreef op 05 augustus 2010 @ 20:15:

Jeetje, wat een reacties

Zoals ik al zei, moest ik het even kwijt...nee hoor, moet echt niet quote:Vriend vindt het ook niet leuk, maar aankaarten helpt niets. Ze blijven veel werk aannemen, zonder dat er personeel bij komt. Werk heeft hij niet voor gekozen, maar ze werken tijdelijk voor een ander bedrijf. Dit heeft hij niet geregeld, maar zijn baas. Hij denkt dus ook idd over ander werk, of voor zichzelf werken (dan weet je waar je het voor doet, en is overwerk niet erg).Krijgt hij overwerk nu niet betaald dan?
quote:amandroe schreef op 05 augustus 2010 @ 20:18:

Ok, dan is het misschien inderdaad wat anders. Maar vergis je er niet in hoeveel werk een "eigen bedrijfje" gaat kosten. Kom je misschien ook wel aan het aantal uur.

Misschien? Zou je denken?

ik ben net klaar met factureren, dat is nog eens een rustig dagje!
quote:elsalinde schreef op 05 augustus 2010 @ 21:17:

Maar, wat voor baan heeft je vriend nou?eens zien: achterlijk lang overwerken, geen lid van een vakbond, klagende vriendin, overwerk wordt wellicht niet vergoed, misvattingen over hoe fijn het is voor jezelf te werken. Ik zeg: dat moet een assistent accountant zijn!
Was even weg, maar goed nieuws! Vriendje is thuis!!!! Kwam eindelijk weer thuis met z'n busje. Wel erg moe, dus laat hem maar even. Vriend zit in de montage, maar nemen nu allerhande werk aan en diverse klussen. Door het hele land. Voordeel van zo laat thuis komen is wel dat er geen files meer staan...

Iemand gaf aan dat het geld wel lekker is. Klopt, maar dit is niet altijd lonend als je weinig priveleven hebt. Daarbij werk ik ook, dus is de noodzaak van overuren weg. Gaan zo lekker in ons nest. Bedankt voor jullie reacties, en dat ik even kon zeuren!!!
zeuren kan hier altijd.

Mijn hemel, je moest eens weten hoeveel mensen hier kunnen zeuren
mmmz ik vrees dat itsman dan ook wel heelveel zou moeten zeuren. Ik werk met wisselend diensten en dan ook nog in de weekenden en op feestdagen. Dus ik ben er ook regelmatig niet als hij er wel is. En andersom ook want itsman werkt ook wel eens lange dagen of een avond. (omdat hij ook een klein eigen bedrijfje naast zijn reguliere werk heeft)

Het hoort erbij en het is misschien niet altijd even gezellig maar je kunt ook leuke dingen doen als je alleen bent
anoniem_34240 wijzigde dit bericht op 05-08-2010 22:10
Reden: ben duidelijk moe
% gewijzigd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven