Gezocht: Dijbeenschopper
donderdag 5 augustus 2010 om 22:02
Ik heb de afgelopen weken weer eens zo ontzettend veel kleding gekocht. Het geld vliegt op magische wijze mijn portomonnee uit als ik door de stad loop en er komen talloze nieuwe kledingstukken en make-up voor terug. Nou begreep ik uit een ander topic dat een welgemeende trap tegen het dijbeen uitgedeeld door echtgenoot daar de oplossing voor is. Helaas ben ik niet in het bezit van zo'n exemplaar.
Dus nu mijn vraag. Is er hier iemand die mij of aan een dijbeenschopper of aan een dijbeenschop kan helpen? Ik ben wanhopig!!!
Dus nu mijn vraag. Is er hier iemand die mij of aan een dijbeenschopper of aan een dijbeenschop kan helpen? Ik ben wanhopig!!!
donderdag 5 augustus 2010 om 22:51
*pakt agenda erbij*
Wat dacht je van zaterdagmiddag een intake?
Moet eerst nog even bokstape kopen om mijn handen te beschermen. Ik stel voor om meteen na de intake in een drukke winkelstraat te beginnen en dan bij de uitverkoop van de H&M of zo.
Oh en natuurlijk ben ik niet aansprakelijkheid voor enige schade die je oploopt door de klappen. Het is tenslotte voor je eigen bestwil
Wat dacht je van zaterdagmiddag een intake?
Moet eerst nog even bokstape kopen om mijn handen te beschermen. Ik stel voor om meteen na de intake in een drukke winkelstraat te beginnen en dan bij de uitverkoop van de H&M of zo.
Oh en natuurlijk ben ik niet aansprakelijkheid voor enige schade die je oploopt door de klappen. Het is tenslotte voor je eigen bestwil
donderdag 5 augustus 2010 om 23:03
quote:Zwup schreef op 05 augustus 2010 @ 22:55:
De uitverkoop bij de H&M is al voorbij
Er staan een tripje naar de miss etam outlet (ik ben nieuwsgierig ) op het program zaterdag.
Ideale testgelegenheid .
Q, heb je geen plaatje van een slammerT? Dan wordt dat het bedrijfslogo, dan weten mensen dat het werk in uitvoering is en geen mishandeling.
De uitverkoop bij de H&M is al voorbij
Er staan een tripje naar de miss etam outlet (ik ben nieuwsgierig ) op het program zaterdag.
Ideale testgelegenheid .
Q, heb je geen plaatje van een slammerT? Dan wordt dat het bedrijfslogo, dan weten mensen dat het werk in uitvoering is en geen mishandeling.
donderdag 5 augustus 2010 om 23:24
donderdag 5 augustus 2010 om 23:27
donderdag 5 augustus 2010 om 23:30
Even voor mijn begrip hoor... als koopverslaafde... ik snap best dat je die trap krijgt enzo hoor, dat staat allemaal ook opgenomen in mijn huwelijkse voorwaarden... maar ik had dus begrepen... dat als je koopverslaafd bent... dat je dan zeg maar een soort van andere dingen moest gaan doen met je weldoener. Die dan weer iemand anders is dan je partner...
Of is deze info só last Tuesday en loop ik alweer een hele trend achter?
donderdag 5 augustus 2010 om 23:32
donderdag 5 augustus 2010 om 23:34
quote:qwertuu schreef op 05 augustus 2010 @ 23:30:
Even voor mijn begrip hoor... als koopverslaafde... ik snap best dat je die trap krijgt enzo hoor, dat staat allemaal ook opgenomen in mijn huwelijkse voorwaarden... maar ik had dus begrepen... dat als je koopverslaafd bent... dat je dan zeg maar een soort van andere dingen moest gaan doen met je weldoener. Die dan weer iemand anders is dan je partner...