Het Theehuis
donderdag 8 november 2007 om 13:41
quote:peppie schreef op 08 november 2007 @ 13:18:
Ow ja da`s waar Luna. Da kom ik gewoon toch straks mits meneer nu niet inene 2 uur gaat slapen ofzo. Kan hij mooi ook om 17 uur eten en dan gaan we naar huis. Goed plan?
Goed plan.
O, en jij mag hier best mee-eten hoor.
Menu: die dingen waar ze normaal friet van maken maar vandaag gewoon gekookte versie/kipschnitzel/nog nader te bepalen groente
Ow ja da`s waar Luna. Da kom ik gewoon toch straks mits meneer nu niet inene 2 uur gaat slapen ofzo. Kan hij mooi ook om 17 uur eten en dan gaan we naar huis. Goed plan?
Goed plan.
Menu: die dingen waar ze normaal friet van maken maar vandaag gewoon gekookte versie/kipschnitzel/nog nader te bepalen groente
donderdag 8 november 2007 om 13:47
quote:Laluna schreef op 08 november 2007 @ 13:41:
[...]
Goed plan.
Bah nee!
Andere keer Luuntje. De ervaring leert dat mijn stoere vent zo rond 6-en al wat minder stoer wordt en dan om 7 uur écht op bed moet liggen. Dat ga ik jullie én mezelf niet aandoen .
Hij slaapt dus al een uur....
[...]
Goed plan.
Bah nee!
Andere keer Luuntje. De ervaring leert dat mijn stoere vent zo rond 6-en al wat minder stoer wordt en dan om 7 uur écht op bed moet liggen. Dat ga ik jullie én mezelf niet aandoen .
Hij slaapt dus al een uur....
donderdag 8 november 2007 om 13:49
Star, hebben jullie de Buzz verkocht? Voor hoeveul dan? Ben aan het kijken wat die dingen doen op MP maar bijna overal zit de kinderwagenbak bij en die heb ik dus niet. Heb wel de Papillon-uitvoering die niet meer wordt gemaakt dus dan kan ik er mischien weer wat meer voor vragen....
Luna, jullie hebben de Mutsaerts Transaction toch? Mag ik `m straks effies proberen met de Wuppert erin?
Luna, jullie hebben de Mutsaerts Transaction toch? Mag ik `m straks effies proberen met de Wuppert erin?