Vrijmiboto 06-08

06-08-2010 14:14 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeg, ik heb er nog geen gespot, of lees ik er nou overheen?

Enniewee, ik verveel me de touw tandjes, dus start ik er bij deze zelf maar 1.

PAQUES COCKTAILBAR

Roken, onnodig veel zuipen en boeren toegestaan.

Verboden voor huilies.

WIJ HATEN GUHL
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 15:06:

[...]

of volg de shampoo lucht
hier is die blog...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 15:07:

[...]

Ja zeker, is vast heel lang met haar moeder aan het knustelen hiervoor geweest en krijgt "lus ik nie" te horen.Blijf het ook erg vinden dat kids dat niet meer lusten nu...
quote:Janna80 schreef op 06 augustus 2010 @ 15:07:

hier is die blog...Dank! en ook de anderen die de blog geplaatst hebben!
quote:Miepjemiep schreef op 06 augustus 2010 @ 15:08:

[...]

Blijf het ook erg vinden dat kids dat niet meer lusten nu...vaak weten ze niet eens wat het is, want normaal zit het in een potje of blikje
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Miepjemiep schreef op 06 augustus 2010 @ 15:06:

[...]

Sneu voor dat meiske die uitdeelde...Ja, echt sneu! Ik heb haar de rest van de stokjes laten uitdelen aan haar vriendinnen in andere groepen (meerdere groep 7/8-en) Zo hebben toch nog kinderen er van kunnen genieten. Vond het trouwens ook erg sneu voor de moeder die er veel tijd in had gestoken om er iets moois van te maken. Het meisje had trouwens suikerziekte en overgewicht, vandaar deze traktatie.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Zouden ze het echt niet lusten of is het gewoon niet 'stoer' om een plakje worst te pakken?
Wie lust er nou geen worst of kaas? Oké, uitzondering daar gelaten.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 15:09:

[...]

vaak weten ze niet eens wat het is, want normaal zit het in een potje of blikje

Haha idd. Mijn zus vertelde me ooit het verhaal dat ze vroeg aan kids waar melk vandaag kwam "uit een pak"

En wortels groeiden aan bomen, het was nog knap dat ze wisten dat dat wel buiten groeide...
quote:Potjethee schreef op 06 augustus 2010 @ 15:09:

Zouden ze het echt niet lusten of is het gewoon niet 'stoer' om een plakje worst te pakken?Ik denk het laatste...
Het is niet stoer om worst of kaas te eten/trakteren. Je bent pas stoer als je een snoepzakje! trakteert tegenwoordig! (Daarom trakteer ik bij mijn afscheid altijd op fruit en ze moeten het verplicht mee naar huis nemen, ook al lusten ze het niet. Ik wil niets terug, alleen al uit principe. Maak er altijd wel iets leuks van met potlood, etc)
quote:amandroe schreef op 06 augustus 2010 @ 15:09:

[...]

Ja, echt sneu! Ik heb haar de rest van de stokjes laten uitdelen aan haar vriendinnen in andere groepen (meerdere groep 7/8-en) Zo hebben toch nog kinderen er van kunnen genieten. Vond het trouwens ook erg sneu voor de moeder die er veel tijd in had gestoken om er iets moois van te maken. Het meisje had trouwens suikerziekte en overgewicht, vandaar deze traktatie.Weet je, vroeger kregen wij eigenlijk alleen maar van dit soort tractaties. Soms zelfs een appel of mandarijn ingepakt, of inderdaad een komkommertje (veel kids van tuinders in de klas) maar bij ons was dat echt de normaalste zaak van de wereld
quote:Potjethee schreef op 06 augustus 2010 @ 15:09:

Zouden ze het echt niet lusten of is het gewoon niet 'stoer' om een plakje worst te pakken?Of ze kennen het gewoon echt niet. En als kinderen iets niet kennen, eten ze het niet snel..
quote:Miepjemiep schreef op 06 augustus 2010 @ 15:11:

[...]

Of ze kennen het gewoon echt niet. En als kinderen iets niet kennen, eten ze het niet snel..Kijk maar naar dat programma van Jamie Oliver.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 15:11:

[...]

Weet je, vroeger kregen wij eigenlijk alleen maar van dit soort tractaties. Soms zelfs een appel of mandarijn ingepakt, of inderdaad een komkommertje (veel kids van tuinders in de klas) maar bij ons was dat echt de normaalste zaak van de wereldIk kreeg dat ook! En lekker dat ik het vond! Veel lekkerder dan chips ofzo, echt!
Echt waar...ja je hoort het wel eens, ik nog niet van dicht bij, dat kinderen dat soort dingen niet meer weten. Is toch vreemd, vertellen die ouders ook niks thuis dan. Beetje educatie.
Het moet tegenwoordig allemaal maar hip, modisch, duur, zo leuk mogelijk...etc. Bleeegh.
Als ik ook hoor wat sommige kids met kinderfeestjes gaan doen. phoe, ben dan bang dat mijn zoon echt niet heel populair gaat worden
Wel goed amandroe, dat je het toch uitdeelt, haha.
Mijn nichtje heeft pas nog zo'n traktatie uitgedeeld op school. Gelukkig dat zij niet zulke reacties kreeg...
Moet eerlijk zeggen dat ik als (bijna) juf nog wel eens bewust de dingen van vroeger laat terugkomen. Van die stukjes worst/kaas/etc aan zo'n stokje, "aangekleed" fruit etc. Kinderen krijgen al zo veel ongezond spul binnen.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 15:14:

Als ik ook hoor wat sommige kids met kinderfeestjes gaan doen. phoe, ben dan bang dat mijn zoon echt niet heel populair gaat wordenBij mijn nichtje in de klas is dat precies zo. En al twee keer heeft mijn schoonzus voor haar een ander leuk feestje georganiseerd. Gewoon lekker snoepen, knutselen, zingen dansen. De kids vonden het geweldig. En ze hadden het er op school ook nog over!
Barbabella, misschien is het over een tijdje wel weer 'hip' dat je gewoon weer doet net als vroeger; gewoon leuke spelletjes, traktaties zonder veel poeha etc. Gewoon gezelligheid, daar gaat het toch om?

Als ik ook hoor wat sommige kids met kinderfeestjes gaan doen. phoe, ben dan bang dat mijn zoon echt niet heel populair gaat wordenJa! En ook met hoeveel kinderen! Ik vind 5 of 6 echt al genoeg, nee... 20 kinderen... kom op... zie je het voor je? Dan moet je een compleet animatieteam inhuren zeker?

Als ik ook hoor wat sommige kids met kinderfeestjes gaan doen. phoe, ben dan bang dat mijn zoon echt niet heel populair gaat wordenSoms vinden kinderen het juist weer heel leuk om de dingen van 'vroeger' te doen. Zoals naar het bos ofzo of knutselen. Die zijn nu zo gewend aan de luxe feestjes, dat ze dat juist weer leuk vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven