Vrijmiboto 06-08
vrijdag 6 augustus 2010 om 14:14
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:18
Pak em beet 20 jaar geleden, had m'n moeder allemaal spelletjes enzo bedacht, die de kinderen op m'n broertjes verjaardag dan konden doen... Maar we hadden een zandbak in de tuin... dus al die jongens zaten daarin, 5 uur lang... moesten eruit gehaald worden om wat te eten...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:20
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 15:18:
20 kinderen?
Mijn hemel, dan had ik de hele klas uit moeten nodigen.
Maar dat kost toch klauwen met geld dan? Gaat tegenwoordig toch naar de film of zo'n indoor speel paradijs?
Ja, klopt.
Lasergamen, paintballen...
zwemmen is al niet hip meer hoor...
20 kinderen?
Mijn hemel, dan had ik de hele klas uit moeten nodigen.
Maar dat kost toch klauwen met geld dan? Gaat tegenwoordig toch naar de film of zo'n indoor speel paradijs?
Ja, klopt.
Lasergamen, paintballen...
zwemmen is al niet hip meer hoor...
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:22
quote:Potjethee schreef op 06 augustus 2010 @ 15:19:
janna80; ja joh, meeste kinderen zijn met veel minder tevreden dan je denkt!Over die zandbak. Ja, dat was echt leuk om te zien. Nou waren de andere dingen die ze konden doen ook niet hip of duur, maar toch... Ze vonden het geweldig. Ze gingen steeds een schat begraven en de anderen gingen em dan zoeken...
janna80; ja joh, meeste kinderen zijn met veel minder tevreden dan je denkt!Over die zandbak. Ja, dat was echt leuk om te zien. Nou waren de andere dingen die ze konden doen ook niet hip of duur, maar toch... Ze vonden het geweldig. Ze gingen steeds een schat begraven en de anderen gingen em dan zoeken...
Een boterham met boter en suiker dat was wat mijn oma een traktatie vond en dat aten ze alleen op zondag of als het kermis was.
In de supermarkt een heel rek vol chips, maar vroeger had je alleen de smaken "paprika" of "gewoohooon!".
!Vrij vertaald naar Theo Maassen
Tijden veranderen dames! Ik zou het nog wel lusten; maar heb ook liever ander brood beleg
In de supermarkt een heel rek vol chips, maar vroeger had je alleen de smaken "paprika" of "gewoohooon!".
!Vrij vertaald naar Theo Maassen
Tijden veranderen dames! Ik zou het nog wel lusten; maar heb ook liever ander brood beleg
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:24
quote:Janna80 schreef op 06 augustus 2010 @ 15:22:
[...]
Over die zandbak. Ja, dat was echt leuk om te zien. Nou waren de andere dingen die ze konden doen ook niet hip of duur, maar toch... Ze vonden het geweldig. Ze gingen steeds een schat begraven en de anderen gingen em dan zoeken...kinderen zelf hun fantasie laten gebruiken, dat is veel leuker en beter ook. Dan dat drukke gedoe in die gamefabrieken.
[...]
Over die zandbak. Ja, dat was echt leuk om te zien. Nou waren de andere dingen die ze konden doen ook niet hip of duur, maar toch... Ze vonden het geweldig. Ze gingen steeds een schat begraven en de anderen gingen em dan zoeken...kinderen zelf hun fantasie laten gebruiken, dat is veel leuker en beter ook. Dan dat drukke gedoe in die gamefabrieken.