KEEP SMILING!

06-08-2010 15:49 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdriet, machteloosheid, boos, teleurgesteld, twijfels, bang, verlegen, lusteloos, onzeker, eenzaam, moedeloos, wanhoop... Ik ben alles hier al tegen gekomen op het forum. Omdat 't vandaag een mooie dag is dacht ik: Laten we 't eens over iets vrolijks hebben en met een lach 't weekend in gaan!

Wat maakt jullie blij?
Dat mijn vriend en ik, ondanks alle ruzies over het huishouden en onderliggende zaken, toch nog voor elkaar willen gaan. Ik hou gewoon van die man!

En mijn mama kreeg gisteren het goede nieuws dat de tumor in haar borst weer geslonken is. Zó fijn!
GEWELDIG! Dat heeft de zon laten schijnen vandaag!
Dat mijn dochtertje niet meer terug hoeft naar de kindercardioloog omdat vandaag bij een echo te zien was dat het gaatje in haar hart dicht is!
Dat mijn vriend vanmorgen na 2x snooze zijn wekker heeft uitgezet!
quote:Michelle90 schreef op 06 augustus 2010 @ 15:55:

Dat mijn vriend vanmorgen na 2x snooze zijn wekker heeft uitgezet!HULDE!
De 20 weken echo van ons derde kindje zag er helemaal goed uit en het is een meisje! Weer een meisje!!!! Dat wordt onze derde dochter! Ik ben helemaal blij!

(Als het een jongetjes was geweest had ik hier nu gejubeld over een jongetje na twee meiden). Maar het is geen jongetje, het is een meisje, een meisje. En meisjes zijn leuk!
Dat het vandaag nog precies 6 weken is, tot ik mijn vriend weer zie (Long Distance Relationship)
Dat mijn vriend morgen weer thuis komt na een week weg te zijn geweest voor zijn werk!!!!!!
Dat ik vanaaf Lief weer zie en we wat te vieren hebben dit weekend: 1 jaar samen!

En dat ik straks naar huis mag en me weer tussen de jonge poesjes mag begeven
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Dat ik vanmorgen wakker werd naast mijn vriend , gelijk afscheid genomen voor komende 2 dagen. Want ik ga met vriendin naar Amsterdam.. Morgen mee varen op een boot met allemaal gayfriends... Heel veel zin in !
Het werkt! Ik krijg een smile op m'n gezicht als ik die leuke berichtjes lees. Jullie ook?
dat ik mij weer wat beter voel....
Dat mijn vriendin net te paard bij me langs is geweest. Gezellig paardjes op m'n grasveld, zij wat te drinken en die heerlijke paardengeur om me heen. Nog 1 weekje en dan gaan we samen 10 dagen naar Andalusie naar 'n ranch paardrijden.
Ik eet nu heerlijk om 4 uur s'middags pasta met pesto en kaas. Zalig, word ik erg blij van.
* dat mijn vriend mij afgelopen zaterdag heeft verrast met een 5daagse vakantie naar frankrijk. (we hadden het erg krap de laatste tijd en hij had stiekem klusjes erbij gedaan zodat we op vakantie konden!).

* bij thuiskomst waren onze katten zo blij dat we weer terug waren.. echt een kroelfestijn

* mijn vriend heeft net uit zichzelf de wasmachine aangezet, toen de was klaar was de was in de droger gedaan..

* dat het geestelijk eindelijk weer wat beter met me gaat.
Poelepoelepoelepoes!
Dat het bijna weekend is, ik en al mijn andere dierbaren gezond zijn. Mijn vriend en ik een heerlijk huisje hebben, ikzelf steeds beter in mijn vel ga zitten!! Ach zoveel om blij om te zijn.
Dat mn vriend en ik een fantastische 3 maanden samen hebben gehad :-)

Hij gaat nu weer terug naar Canada maar over 3 weekjes zie ik hem alweer
Dat mijn tweeling elkaar vandaag nog niet gebeten of geslagen heeft.

Dus ook nog geen harde huilbuien, heerlijk zo'n rust.
Hoera, positieve berichtjes! Heerlijk.

Het maakt mij blij dat ik straks lekker weekend heb samen met mijn lieverd en dat we dinsdag alweer 3 jaar samen zijn!

Ook maakt het me blij dat ik over een maandje aan m'n studie kan beginnen! Erg veel zin in, weer een nieuwe uitdaging.

En hoe meer ik er over nadenk, hoe meer blije berichtjes ik heb! Haha. Dit jaar wordt ik namelijk voor het eerst tante. Tot nu toe gaat het super met het kindje, helemaal gezond en het groeit goed! Maakt me ook blij om mijn broer en z'n vriendin zo gelukkig te zien.

En over een uurtje of wat gaan mn vriend en ik lekker shoarma eten in ons heerlijke huisje met een van de mooiste uitzichten van Friesland.
anoniem_106435 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 12:22
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
De lach van mijn zoontje als ik hem 's ochtends uit bed kom halen. Wat kan dat manneke toch onbekommerd blij en enthousiast zijn
quote:Miss Moneypenny schreef op 06 augustus 2010 @ 16:23:

De lach van mijn zoontje als ik hem 's ochtends uit bed kom halen. Wat kan dat manneke toch onbekommerd blij en enthousiast zijn Dat is inerdaad iets waardoor je iedere ochtend vrolijk je dag kan beginnen
*mijn oudste die zijn eerste woordjes Duits geleerd heeft deze week

*de oogst uit de moestuin

*vanochtend toen ik zat te mijmeren in de moestuin; de warme zonnestralen die mijn gezicht deden gloeien...herinneringen aan een aantal momenten van 'zoenen in het zonlicht' waarvan ik nog veel meer herinneringen zou willen maken

*de mooie Zinnia's in mijn tuin
IK BEN BLIJ DAT HET OVER 20 MINUTEN WEEKEND IS!!!!

Dat ik over een kwartiertje de auto in stap naar Amsterdam waar we vanavond en morgen woest gaan stappen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven