KEEP SMILING!
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:49
Verdriet, machteloosheid, boos, teleurgesteld, twijfels, bang, verlegen, lusteloos, onzeker, eenzaam, moedeloos, wanhoop... Ik ben alles hier al tegen gekomen op het forum. Omdat 't vandaag een mooie dag is dacht ik: Laten we 't eens over iets vrolijks hebben en met een lach 't weekend in gaan!
Wat maakt jullie blij?
Wat maakt jullie blij?
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:52
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:58
De 20 weken echo van ons derde kindje zag er helemaal goed uit en het is een meisje! Weer een meisje!!!! Dat wordt onze derde dochter! Ik ben helemaal blij!
(Als het een jongetjes was geweest had ik hier nu gejubeld over een jongetje na twee meiden). Maar het is geen jongetje, het is een meisje, een meisje. En meisjes zijn leuk!
(Als het een jongetjes was geweest had ik hier nu gejubeld over een jongetje na twee meiden). Maar het is geen jongetje, het is een meisje, een meisje. En meisjes zijn leuk!
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:12
* dat mijn vriend mij afgelopen zaterdag heeft verrast met een 5daagse vakantie naar frankrijk. (we hadden het erg krap de laatste tijd en hij had stiekem klusjes erbij gedaan zodat we op vakantie konden!).
* bij thuiskomst waren onze katten zo blij dat we weer terug waren.. echt een kroelfestijn
* mijn vriend heeft net uit zichzelf de wasmachine aangezet, toen de was klaar was de was in de droger gedaan..
* dat het geestelijk eindelijk weer wat beter met me gaat.
* bij thuiskomst waren onze katten zo blij dat we weer terug waren.. echt een kroelfestijn
* mijn vriend heeft net uit zichzelf de wasmachine aangezet, toen de was klaar was de was in de droger gedaan..
* dat het geestelijk eindelijk weer wat beter met me gaat.
Poelepoelepoelepoes!
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:19
Hoera, positieve berichtjes! Heerlijk.
Het maakt mij blij dat ik straks lekker weekend heb samen met mijn lieverd en dat we dinsdag alweer 3 jaar samen zijn!
Ook maakt het me blij dat ik over een maandje aan m'n studie kan beginnen! Erg veel zin in, weer een nieuwe uitdaging.
En hoe meer ik er over nadenk, hoe meer blije berichtjes ik heb! Haha. Dit jaar wordt ik namelijk voor het eerst tante. Tot nu toe gaat het super met het kindje, helemaal gezond en het groeit goed! Maakt me ook blij om mijn broer en z'n vriendin zo gelukkig te zien.
En over een uurtje of wat gaan mn vriend en ik lekker shoarma eten in ons heerlijke huisje met een van de mooiste uitzichten van Friesland.
Het maakt mij blij dat ik straks lekker weekend heb samen met mijn lieverd en dat we dinsdag alweer 3 jaar samen zijn!
Ook maakt het me blij dat ik over een maandje aan m'n studie kan beginnen! Erg veel zin in, weer een nieuwe uitdaging.
En hoe meer ik er over nadenk, hoe meer blije berichtjes ik heb! Haha. Dit jaar wordt ik namelijk voor het eerst tante. Tot nu toe gaat het super met het kindje, helemaal gezond en het groeit goed! Maakt me ook blij om mijn broer en z'n vriendin zo gelukkig te zien.
En over een uurtje of wat gaan mn vriend en ik lekker shoarma eten in ons heerlijke huisje met een van de mooiste uitzichten van Friesland.
anoniem_106435 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 12:22
Reden: herkenbaarheid
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:24
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:27
*mijn oudste die zijn eerste woordjes Duits geleerd heeft deze week
*de oogst uit de moestuin
*vanochtend toen ik zat te mijmeren in de moestuin; de warme zonnestralen die mijn gezicht deden gloeien...herinneringen aan een aantal momenten van 'zoenen in het zonlicht' waarvan ik nog veel meer herinneringen zou willen maken
*de mooie Zinnia's in mijn tuin
*de oogst uit de moestuin
*vanochtend toen ik zat te mijmeren in de moestuin; de warme zonnestralen die mijn gezicht deden gloeien...herinneringen aan een aantal momenten van 'zoenen in het zonlicht' waarvan ik nog veel meer herinneringen zou willen maken
*de mooie Zinnia's in mijn tuin