HELP!!!
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:54
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand maar 't probleem licht bij m'n vriend frank hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Groetjes,
Ann_69
Groetjes,
Ann_69
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:45
quote:Miss_Sjaan schreef op 06 augustus 2010 @ 17:41:
Ja maar ik heb hier niet met een andere nam gekletst dus denk niet dat ik dan op me kop krijg
X SjaanWe kunne het sjekken he dus zeg nie dat we je niet gewaarschuwd hebbe.
Ja maar ik heb hier niet met een andere nam gekletst dus denk niet dat ik dan op me kop krijg
X SjaanWe kunne het sjekken he dus zeg nie dat we je niet gewaarschuwd hebbe.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:49
Kenne jullie die film Meet the parent again (dat is het vervolg van deel 1). Dat het voorhuidje tijdens het eten bij het zien van een foto album in de gourmetset belandt? Ohhh met Robert de Nero en nog meer bekenden.Wat heb ik moeten lachen. (alleen maar leuk op vrijdagmiddag)
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:52
quote:mylenevalerie schreef op 06 augustus 2010 @ 17:49:
Kenne jullie die film Meet the parent again (dat is het vervolg van deel 1). Dat het voorhuidje tijdens het eten bij het zien van een foto album in de gourmetset belandt? Ohhh met Robert de Nero en nog meer bekenden.Wat heb ik moeten lachen. (alleen maar leuk op vrijdagmiddag)
Ja, die is leuk!
Nou, X Sjann, meid het was gezellig. Ik moet er helaas vandoor.
Bedankt voor het lachen!
Ja, die is leuk!
Nou, X Sjann, meid het was gezellig. Ik moet er helaas vandoor.
Bedankt voor het lachen!
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:54
quote:Miss_Sjaan schreef op 06 augustus 2010 @ 17:51:
wat is een engeltje
X Sjaan
Die staan onder de baas,men noeme ze ook wel eens moderators als je duur wilt praten.
Maar die zorgen hier dat iedereen post volgens de regels.
wat is een engeltje
X Sjaan
Die staan onder de baas,men noeme ze ook wel eens moderators als je duur wilt praten.
Maar die zorgen hier dat iedereen post volgens de regels.
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:56
Als reactie op een topic waarbij gevraagd wordt naar een goed restaurant/bar in Bloemendaal:
--------------------------------------------------------------------------------
Meid, as je in een lekkere keuken wil zitten kun je beter naar de keukenconcurrent gaan ofzo!
X Sjaan
Zeg Sjaan, ,kun je me uitleggen wat je bedoeld met deze reactie? Ik kwam hem net tegen, snap hem niet... Ken aan mij liggen hoor...
--------------------------------------------------------------------------------
Meid, as je in een lekkere keuken wil zitten kun je beter naar de keukenconcurrent gaan ofzo!
X Sjaan
Zeg Sjaan, ,kun je me uitleggen wat je bedoeld met deze reactie? Ik kwam hem net tegen, snap hem niet... Ken aan mij liggen hoor...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek