Doorleven in een moelijke periode

06-08-2010 15:26 68 berichten
-
-
Dus jouw ouders stonden er helemaal achter dat je stopte met werken? Of had dat ook te maken met de houding van je werkgever?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:gekkie schreef op 06 augustus 2010 @ 21:28:

Mijn ouders zijn er bijzonder veel mee geholpen dat ik mijn leven stil heb gelegd. Er moest immers nog al wat geregeld worden en met hele grote haast (remigratie). Daarna heb ik wat tijd nodig gehad om op adem te komen, maar nu is er geen noodzaak meer om mijn leven nog langer on hold te houden. Dat weet ik en geef ik ook aan in mijn OP. Ik vind het alleen bijzonder moeilijk om de draad weer op te pakken...

Ik vind het nogal wat eerlijk gezegd. Zoals ik het begrijp hebben jouw ouders ervoor gekozen te emigreren en alles achter te laten. Dat zijn nogal keuzes. Waarvan je de consequenties moet overzien.

Maar goed. Dat is allemaal al gebeurd. En net als Calvijn vind ik het geen gezonde situatie waarin je jezelf gemanouvreerd hebt. Maar ik weet dat het allemaal niet meevalt als er zoiets voorvalt.

Belangrijk is dat je vanaf nu de juiste keuzes maakt en je inzet voor jouw leven.

Waarom vind je het eigenlijk zo moeilijk om je leven weer op te pakken?
-
Gaan solliciteren, jezelf een schop onder je kont geven en erop uit gaan.
Frankly my dear, I don"t give a damn
En ik heb het gevoel dat je niets aan mijn woorden of adviezen hebt omdat je direct in de verdediging schiet.

Succes en sterkte!
quote:gekkie schreef op 06 augustus 2010 @ 22:02:

-

Je hoeft je niet te verdedigen.

Mensen proberen je alleen maar te adviseren. Jammer dat je dat niet ziet.

Je zal er toch rekening mee moeten gaan houden dat zodra je werk hebt, je niet van stel op sprong steeds voor je vader kan gaan zorgen als de tijd daar is.

Je werkgever verwacht van jou inzet en hoeft maar in beperkte mate rekening te houden met je privé-situatie.
Nou ja!

Wat ontzettend kinderachtig om je postings weg te halen.

Grow up!!!!
Calvijn, prachtig motto. Zeker in dit geval.
Dus nu is het topic gewoon..klaar? Jammer.

Gekkie vind je het niet prettig om gewoon lekker van je af te schrijven? Je kunt er een hoop steun uithalen en tips natuurlijk.
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 22:21:

Calvijn, prachtig motto. Zeker in dit geval.\

Dank je.

Welkom terug.

Heb je echt gemist.

(nu mag het toch wel offtopic van to?)
En jouw motto dan, Fleur?
quote:Julus schreef op 06 augustus 2010 @ 22:26:

En jouw motto dan, Fleur?

Het was niet bedoeld om lullig te zijn. Ik hoop, voor jullie allebei, dat jullie off topic wat aan elkaar kunnen hebben.
quote:calvijn1 schreef op 06 augustus 2010 @ 22:12:

Nou ja!

Wat ontzettend kinderachtig om je postings weg te halen.

Grow up!!!!

Heel kinderachtig inderdaad.

Hoe akelig de situatie voor TO waarschijnlijk ook is, kreeg ik van dit topic het gevoel dat we alleen maar mee mochten boe-hoe-en, en o wat errug, meid en blommen plakken, maar zélfs van goedbedoelde adviezen die TO niet welgevallig zijn, schiet zij in de verdediging. Jammer. Voor TO dan, want met het weghalen van haar postings schiet ze natuurlijk niets op.

Nou, dan niet, he.
.
Je vergeet de glitterplaatjes Mariannanas
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 22:33:

[...]

Het was niet bedoeld om lullig te zijn. Ik hoop, voor jullie allebei, dat jullie off topic wat aan elkaar kunnen hebben.

Weet ik, vond hem ook van toepassing.

Dank je!
Nouja, dan kan deze dus wel dicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven