Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Sorry Star, ik moet heel erg lachen om die 90cm.

Goed, nu ga ik echt!

(zwaait zeer uitbundig).
doei dan
Jaaahaaaa, vandaag de knoop doorgehakt en KapiteinKunst officieel gemaakt. (Bam heeft me de laatste drempel doen nemen ) Nu dus snel de site afmaken en en en

En hooooi allemaal
Oh Nick jr land..... Jeetje is jaloerssss!
Vandaag dus naar KvK geweest en verder de bieb gezien waar we weer leuke boekjes hebben gehaald en L een bult op zijn voorhoofd heeft gescoord

Hij loopt nu dus overal en nergens maar is ook maar gelijk begonnen met overal op te klimmen en dus weer af te vallen...

Verder is het een heerlijk mannetje die heel erg is met eten, hij wil alles. Is boos als hij eten ziet, fruit/brood/koek etc en hij niets krijgt en als hij iets krijgt waggelt hij naar zijn fauteuiltje en gaat daar zitten smikkelen of drinken echt zo schattig..

T begint weer naar school te verlangen want zijn oren gaan het steeds minder goed doen , morgen heeft hij nog een kinderfeestje en daar verheugt hij zich ook erg op. Zondag nog een kinderfeestje en dan nog 1 weekje lekker spelen. En dan gaan we nog zijn tuintje maken, met hekje en plantjes.
Cool Enka! Nou ben je ondernemerT. Gaan we je hier lekker spammen

opschieten met site dus
Leuk een eigen tuintje! Plek zat voor in dat weiland bij jou achter
Zo, ik ga slapen. Weltrusten dames.
Zo, ik ga slapen. Weltrusten dames.
Star, klinkt erg leuk dat park en optie klinkt al hoopvol (zal het v-woord niet hardop zeggen want dan gaat het mis )

Suze, hoe gaat het met Meetje, is de koorts nog wat gezakt? En is Jeetje alweer wat makkelijker?

Compu, prik moet je mij niet vragen, maar verder succes en hopelijk kunnen jullie snel van jullie mannetje genieten!

Jinny, lekker dat man er weer is. Geniet er maar even van de komende dagen. En wat fijn zeg dat de Kita mensen zo meedenkend zijn. voor opmerking Oudste, ik vind de sloffen juist leuk. Mooi dat je de info nuttig vindt.

Bridge, ik reageer later
Ja, ik ga nog even bankhangen en nog een 43 drinken.

Lieve dames, allemaal een prettig weekend en have fun!
Ben ik weer even .

Joehoe Enka, gefeliciteerd met je ondernemerTschap! Ik ben nu op bol aan het kijken naar de boeken die je doorgaf. Leuk dat het met de venten zo goed gaat. Heerlijk zo´n etertje en een feestvarkentje.
Goedemorgen allemaal!

Man nog niet thuis. Nou ja, ik ga zo toch maar slapen geloof ik.

Ik wens jullie allemaal een zonnige zaterdag!
Morgen dames.

Meetje nog wel aardig geslapen bij mij in bed. Nu nog wel koortsig maar niet echt beroerd.

Hoest met Starman en Eetje? En ging je nou vandaag of morgen?
quote:enka schreef op 06 augustus 2010 @ 22:37:

Jaaahaaaa, vandaag de knoop doorgehakt en KapiteinKunst officieel gemaakt. (Bam heeft me de laatste drempel doen nemen ) Nu dus snel de site afmaken en en en

En hooooi allemaalJaaaa leuk, gefeliciteerd! Goed plan!
Zo, jullie allemaal leuke dingen aan het doen?

Hoelang zien we 39+ aan? Tot maandag?
quote:Suze2 schreef op 07 augustus 2010 @ 09:39:

Morgen dames.

Meetje nog wel aardig geslapen bij mij in bed. Nu nog wel koortsig maar niet echt beroerd.

Hoest met Starman en Eetje? En ging je nou vandaag of morgen?

Morgen. Starman en Eetje redelijk geslapen, nu ook een grote sniffende kleuter erbij.

Meetje dus wel lief voor de rest? Lekker dagje thuis hangen dus.
39+?
Goedemiddag,

Enka wat gaaf dat het nu officieel is! Gefeliciteerd! Hier nog een jongentje waarbij de oren het bijna gaan begeven Nog een weekje volhouden!

Suze, Meetje alweer helemaal fit?

Compu, kom op meis, je kan het! Wel fijn dat ze het zo serieus nemen.

Jinny, hoe zit de nieuwe bank? Schattig, praat de jongste ook duits tegen jou?

Star, wat leuk Nick Junior speelland achtig iets

Is dat erg klein dan? 102.5cm? Ik heb echt geen idee. Ik weet ook niet hoe lang Tobias is.
quote:Star schreef op 07 augustus 2010 @ 13:19:

39+?

Graden...

Ze is nu trouwens wel ongelukkig . Buikpijn volgens mij. Poepen moet ze geloof ik.
39+? Wie of wat is dat?

Hier gaat het eigenlijk wel lekker. Robin slaapt, Tobias zit even te wii-en ( het lijkt hier wel herfst, bleghh vieze regen!) en Naatieman is weg. Er is hier ergens in de buurt een groot feest en daar is hij met zn broertje naar toe. Het zal wel laat worden.

Dus weet iemand of er nog iets leuks op tv komt?

Afgelopen woensdag weer gewogen en er was weer 1.1 kilo af. Totaal al 4.4 kilo! Fijn. Deze week zal het niet geweldig zijn. Ben gister naar de Mac geweest, maar netjes aan mn punten gehouden ( ja ja, zelfs als je aan de lijn doet, dan kan je naar de Mac) maar zag opeens een mac flurry stroopwafel staan. En lekker dat ie was! Kom ik thuis, keek ik hoeveel punten het waren...pff.. schrok me rot. Die neem ik dus niet meer.

Maar goed,als het aan dat ene ijsje ligt, gaat er verder toch ook iets niet goed
Ahh Suze arm meiske! Zielig! Hoe lang heeft ze koorts nou dan?
Sinds donderdagavond.

Goed bezig met de kilo's! Knap hoor!
Oh ze kan weer lachen. Gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken (voor een kind dat nooit huilt is een kwartier hartverscheurend huilen best even wennen voor moeders...).

Hoe zou het met Compu zijn??? Spannend weer he meissies?
Koorts schiet trouwens niet op: nog 38 met paracetamol. Na ja, ik hou het wel in de gaten.

Gut, ik be wel een stresskip nou mijn mokkeltje ziek is. Ik ben dat ook helemaal niet gewend. Gosje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven