Vrijmiboto 06-08

06-08-2010 14:14 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeg, ik heb er nog geen gespot, of lees ik er nou overheen?

Enniewee, ik verveel me de touw tandjes, dus start ik er bij deze zelf maar 1.

PAQUES COCKTAILBAR

Roken, onnodig veel zuipen en boeren toegestaan.

Verboden voor huilies.

WIJ HATEN GUHL
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Thuis NL spreken hoor Saar. Zeker als je wellicht gaat overwegen om ze toch in NL naar het middelbaar onderwijs te laten gaan. - Ken je overigens de NL-programma's van de Wereldschool? Daarmee heb ik de jongens naadloos aan kunnen laten sluiten hier in Nederland.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:mylenevalerie schreef op 06 augustus 2010 @ 23:29:

[...]

Het was de wasserette?Was het maar zo'n feest! Ik sta nu met mijn tandenbolstel op straat!
Oh , zitten jullie hiero gezellie te beppen ..

allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oke, ja heb geen ervaring met kinderen. Ik stotterde vroeger, hoor je nu niet meer hoor, vraag hier maar op het forum, bijna niemand weet het zelfs, alleen exen. Maar wel bij een logopedist geweest.

Ik ga even met laptop naar de slaapkamer verkassen. Ik kan namelijk zomaar als ik moe ben in slaap vallen. En dan lig ik liever in mijn bed.

Dus of tot zo of tot morgen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
PotjeT je kunt je onderbroek ook gewoon binnenstebuiten aantrekken morgenochtend
Crosspost No

Logopedie was eerder al aan de orde toen hij ( ) begon met praten, maar omdat ie nu ons de oren van onze kop af kletst, was het niet echt nodig meer. Tis vaak ook luiigheid van hem, de uitspraak. Omdat ie weet dat mama hem toch wel begrijpt. Ben daar ook wel in veranderd hoor (wát zeg je nou? mama begrijpt je niet...+correcte uitspraak oefenen). En het gaat nu ook al heel goed wel. Maar jongste is supersnel en klets ons óók al de oren van onze kop. Het verschil is zo groot; oudste die trager was, en jongste die heel snel is, dat verschil is opvallend en daardoor weet ik niet wat 'normaal' is

En ik ben druk met solliciteren ondertussen pak ik de achterstallige klussen in huis aan, spullen ophangen (gordijnen, weegschaal van de keuken, foto's, et cetera) rolluiken fixen, trap bekleden....genoeg te doen náást de tuin
quote:noanne schreef op 06 augustus 2010 @ 23:33:

Thuis NL spreken hoor Saar. Zeker als je wellicht gaat overwegen om ze toch in NL naar het middelbaar onderwijs te laten gaan. - Ken je overigens de NL-programma's van de Wereldschool? Daarmee heb ik de jongens naadloos aan kunnen laten sluiten hier in Nederland.

De bedoeling is echt om ze hier te laten leren/studeren. Naderhand kunnen ze zelf beslissen of ze eventueel in NL n og een studie doen of iets dergelijk.

Wereldschool ken ik niet. Maar jij hebt dus ook in DL gewoond> Of be je van oorsprong Duitse?
quote:noanne schreef op 06 augustus 2010 @ 23:34:

PotjeT je kunt je onderbroek ook gewoon binnenstebuiten aantrekken morgenochtend

Hey..dat noem ik nou echt een goeie tip!

Pff inmiddels sta ik ontnuchterd op straat hoor. Wijntje is uitgewerkt. Kwam door die brandweerman, wat een spetter!

Ik neem er nu echt één. Nog even de strijk in de kast ophangen.
Verkeerde volgorde in t hoofd, dacht dat je eerst een ze en toen een he had.

Het verschilt per kind, hier was t net andersom, oudste daar had ik soms een ducktape behoefte en jongste daar moet je nog steeds bedelen om wat meer te krijgen dan: Goed, Gewoon, Nouw, Nee en Ja.

*mijn TomSTom is nog steeds niet klaar*
Boro!

MV: mijn broer stotterde vroeger ook erg veel, maar is er ook vanaf. Mocht je in slaap vallen: weltrusten en val niet te hard
Saar ! Ik zee net in het septembermeetingtopic dat ik het jammer vind dat jij niet komt, jij zou juist een van de mensen zijn waarvoor ik mijn zaterdag vrij zal maken .

Maar ach... onze tijd komt nog wel.
quote:noanne schreef op 06 augustus 2010 @ 23:38:

Verkeerde volgorde in t hoofd, dacht dat je eerst een ze en toen een he had.

Het verschilt per kind, hier was t net andersom, oudste daar had ik soms een ducktape behoefte en jongste daar moet je nog steeds bedelen om wat meer te krijgen dan: Goed, Gewoon, Nouw, Nee en Ja.

*mijn TomSTom is nog steeds niet klaar*Ducktape behoefte ghehe Ken ik wel ja! Ach, ik wacht wel af. Vooralsnog gaat het zeker naar wens. En ik kan hem wel wat basisidingen duits leren natuurlijk, qua uitspraak hoort ie het correcte wel op de Kindergarten.
Bor, september is me te dichtbij Idd, komt nog wel
Is er nog een bardame?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb in Duitsland gewoond en ben geremigreerd. Eén van de redenen om terug te gaan was dat ik voor één van de jongens op het speciaal onderwijs ben aangewezen en het soort onderwijs dat hij nodig heeft was/is in Nederland beter georganiseerd.
Ja hoor *biedt zich aan*
*pleurt alcoholvrij witbiertje op de bar voor Nouschi.*
Aaha No! Ik zie wel hoe het verder gaat, voorlopig zie ik er nog wel heil in

Lieve dames, ik ga off, lekker slapen!

Weltrusten
Ik heb mijn TomSTom in de prullenbak gemikt. En ga ook naar bed, zie wel of ik m er morgen weer uitvis.
weltrusten!
welterusten allemaal, was gezellig
vond ik ook, tot de volgende vrijmiboto. ;)
quote:borodini schreef op 06 augustus 2010 @ 23:45:

*pleurt alcoholvrij witbiertje op de bar voor Nouschi.*Waarom?? ( zit hier echt aan een wit biertje)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sjongejongejongejonge wat een zooi hier.

*trekt schoonmaakpak aan*

*Leegt asbakken, ruimt lege flessen op, haalt hapjesschalen weg, maakt voorzichtig Noanne, Potjethee, Sarah en Nouschi wakker, zet ontbijt klaar en vertrekt zuchtend richting afwaskeuken*
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven