***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goh, ik ben een paar dagen afwezig geweest en wat lees ik nu toch weer allemaal over Robbie? Wat een enorme ellende zeg..ik weet intussen niet meer wat ik moet zeggen... Ja, volhouden maar weer Xaloy en Complicated en voor Robbie: beter worden knulletje!!

Een dikke knuffel voor jullie alle drie:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lieve Xaloy en Compli,

Wat een ellendig tranendal. Deze situatie met Robbie is ook om te gillen en gekmakend. Echt beroerd dat die botscan ook geen enkel aanknopingsunt biedt voor de oorzaak van deze ellende. Potverdomme, jongens, ik weet even niets te zeggen behalve dat ik enorm met julie meeleef.

Hang in there!

he wat naar weer niks uit de scan gekomen, en weer hoge koorts arme xaloy! Rust maar even goed uit
Xaloy, ook doen, dat gillen. Desnoods in een kussen, maar gooi het eruit. Ook je tranen, huil maar, je hebt er ook alle recht toe hoor. Al helpt dat verder misschien niet, het lucht wel op en maakt je daarna misschien weer iets rustiger.

Ik kan me haast niet meer voorstellen hoe jullie je moeten voelen, bij het lezen voel ik me al zo machteloos, echt vreselijk vind ik het voor jullie. Dubbel zo waardeloos dat ze steeds niets vinden en de koorts maar blijft. De kaarsjes blijven hier branden en ik denk heel veel aan jullie. Hou vol meis, je kan het. Robbie heeft die vechtersmentaliteit niet van een vreemde.
Volhouden luitjes!!

ik vind het verschrikkelijk dat er nu weer iets onduidelijks is...

ik blijf duimen voor de kleine man!!!

liefs,

Marieke
De tranen staan weer in mijn ogen. Wat vreselijk.

Kan je de beste kinderarts van Nederland niet even laten invliegen? Of gewoon de resultaten daarheen sturen?

Hoe kan het nou zo zijn dat ze niks vinden? Ze zeiden vorige keer ook dat ze niks hadden en de operatie aan zijn koppie heeft toen tijdelijk toch wel geholpen of niet? Misschien moeten ze elk puntje nog iets beter aanzien.

Zijn lijfje is nog zo klein, waar zit die bacterie? Of is het iets anders dan een bacterie.

Ik weet niks meer te zeggen. Maar luister alsjeblieft goed naar de adviezen Xaloy en Compli, ga samen even uit eten en daarna lekker slapen. Laat jullie ouders of vrienden maar even oppassen, hoe moeilijk dat ook is.

Je moet zelf weer een beetje bijkomen, dit houdt geen mens vol.

We gaan ook weer alle kaarsjes aansteken en heel hard voor jullie duimen.
Hè verdorie toch, er moet toch iets zijn wat die koorts steeds veroorzaakt! Ze kunnen complete mensenoren op een muis laten groeien en schapen klonen, maar de koortsoorzakk bij een klein mannetje is een raadsel...ik kan er niet bij!

Lieve Xaloy, het is logisch dat je helemaal kapot bent, de slapeloze nachten, de zorgen, de stress...zo slopend allemaal. Je moet echt je rst gaan nemen, anders stort jij straks ook in.
De arts belde me net wakker. (..kut.)

De botscan levert inderdaad niets op. Morgenochtend overleg met Groningen. Voor nu wéér een switch van de AB: terug naar de laatste die hij in Groningen kreeg, waarmee hij uiteindelijk de hersenvliesontsteking onder controle kreeg. De AB die hij tot nu toe krijgt levert duidelijk niets op. Zoals gebruikelijk. Wat het nog steeds kan zijn: een virus. Dat zie je niet in de bloedkweken, daar doet de AB ook niets tegen. Ondanks dat hij geen snotneus heeft oid..

Jullie zijn lief. Ik zie zelfs Olijf en Grump! *hartjesmiley*

Ik ga even in bad liggen en dan weer naar het ziekenhuis. Morgenochtend wordt weer bloed geprikt, onder andere om te kijken hoe de ontstekingswaarden zijn. Hoop dat die verder gedaald zijn, dat wijst op een virus! Ik ga vragen om een anasthesist, bedankt, Swissie, voor de tip. (en voor de kerstboom, als we de kerst gaan halen.. *zure glimlach*..)
PS moet er even een apart Robbietopic komen? Net als toen voor Zonnebloem misschien wel een idee? Ik laat het aan jullie over.
Als dat gebeurt dan moeten jullie dat topic 'Robbelepopje' noemen :-)
Een apart topic is eigenlijk best een goed idee! Waar ik ook aan dacht is dat andere mensen die in een soort gelijke situatie hebben gezeten/zitten als comli en Xaloy misschien dan nog met tips komen?

Wat vinden jullie?
Zo, uw wens is ingewilligd =)...vanaf nu een heel topic apart voor onze kleineheld!
Perfect.
Dank je lievelust, ga meteen een post namens swissman doen.
oja fachet thanx voor die mooie zwanger vermelding van mij!

Wie zal de volgende zijn........
Ach, die arme Robbie toch! Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Als ik me al machteloos voel als ik alles lees, hoe moet het dan voor X & C zijn? Lievelust, wat jij zei over die muizenoren, gekloonde schapen en dergelijke, daar kan ik me helemaal in vinden! Kan er met mijn pet niet bij dat de artsen niet weten wat het is! (zij hebben er toch voor gestudeerd, of zeg ik nu iets heel doms?)

Framboos, ik hoop dat ik de volgende ben! Wij willen in maart weer eens gaan kijken hoe snel het dit keer gaat. Vorige keer was ik meteen zwanger, dus ben benieuwd! (zal je zien dat het nu jaren gaat duren..) Wij willen in ieder geval niet een erg groot leeftijdsverschil tussen Steijn, Hugo en kindje nummer drie (kleine Boudewijn of kleine Destiny!) hebben. Als het aan mij ligt is het leeftijdsverschil minder dan twee jaar. Moet kunnen! (niet verklappen, maar ik hoop op nog een tweeling. Vier kinderen uit twee zwangerschappen, geweldig!)

Icke, ik kan me zo boos maken om die opmerking van die huilbaby! Hoe lomp kan je zijn? Meiske, jullie doen het hardstikke goed met Ruben! Je bent een supermoeder met een engelengeduld!

Zou net naar Rotterdam gaan, maar ben weer omgedraaid; had geen zin en het waaide hard. Mijn ouders waren aan het oppassen, maar het warme water is kapot. Geen badje, net als gister! De jongens zijn nu al vier dagen niet in bad geweest, de viezerdjes!

Lievelust, hoe herkende jij bij Daan ook al weer de vijfde of zesde ziekte? Hugo slaapt zich drie slagen in de rondte, is jammerig, heeft vlekjes op zijn borstje en heeft wat verhoging. Ik ga morgen maar eens de huisarts bellen, want hij moet wel iets onder de leden hebben. (hij slaapt nu, dus ik laat hem lekker liggen)
Wat goed, een topic voor Robbie de arme schat. Ik ga het zo even bijlezen.

Ben gebroken van die cursus en deed ook nog eens 2,5 uur over de route die een half uur hoort te duren... zucht. Ga nu eerst even wat eten.
Vlekjes zijn inderdaad een teken van de vijfde op zesde ziekte Muisje. Morgen maar even langs de ha.

Hebben jullie de namen al bedacht? Ik hoop echt dat het snel raak is!

Icke: oh ja. Echt vreselijk belachelijk!! Gewoon even doorzetten..., wat een onzin zeg. Jullie hebben alles gedaan wat je kunt en nu moet een ka er maar eens naar kijken. Sterkte meisje!
Spitsmuis, idd morgen meteen maar even naar arts gaan hoor. Vlekjes klinken niet goed. Hoe is het met je man? Heeft die nog last gehad van zijn ongeluk? Of alleen vanwege feit dat zijn auto total loss is?

Je moet trouwens eens op youtube kijken naar botstesten, is op zich niet onhandig voordat je een nieuwe auto koopt.

Icke, ik heb ook al zo'n medeleiden met jouw. We zijn nu natuurlijk allemaal alleen maar met Robbie bezig, maar jij slaapt al 7 maanden zo weinig. Goed dat je naar je ouders bent gegaan.

Weet niet of ik het ooit heb geschreven, maar het schijnt dat er in Utrecht een programma is bij het ziekenhuis met huilbabies. Je brengt ze een week daarheen en na die week schijnt het huilen echt minder te zijn.

Ik weet het niet, maar je kan altijd eens informeren.

Sorry, ben de rest vergeten. Heb een huilende baby op de achtergrond (in bed) waar ik niet zo goed tegen kan.

Ga hem toch maar nog even de fles geven.
Zooo eindelijk weer stroom! We hebben net een dikke 2 uur een stroomstoring in de wijk gehad. Ik stond net het eten te koken en toen viel de stroom uit. Gelukkig had ik net water gekookt zodat ik Zahra's flesje om 7 uur kon maken. Ze vond het wel interessant al die kaarsjes die we hadden aangestoken. En tot overmaat van ramp had ze ook een enorme poepluier, die flink doorlekte. Ze had wat in te halen van de afgelopen dagen geloof ik. Toen hebben we maar een teiltje met warm water gepakt en haar bij het kaarslicht gewassen, wel romantisch.

Ik ga ook even het topic van onze Robbelepop bijlezen, goed idee! Wie weet zijn er wel mensen die de situatie herkennen.
*breekt nog even bij de april-mama's zelf in*

Icke schreef: Gaan idd naar kinderarts. Maar kreeg niet zomaar verwijsbrief. Het bevestigd maar weer het volgende: "heeft u een huilbaby? Wat vervelend. Gaat vanzelf weer over. Probeert u zelf maar voldoende rust te krijgen".

Maw we hoeven volgens de ha niet te veel te verwachten van de kinderarts.

Hoop dat ze hem willen testen op een slaapstoornis.

Icke, tussen al Robbie's berichtjes door lees ik natuurlijk ook jouw berichten en ik neem ook voor jou m'n petje af. Mijn kleine uk heeft z'n eerste 10 weken aan één stuk gehuild, behalve dan 's nachts want dan was ie zo munt dat ie zelf weinig keus had. Hij moest wel slapen dan. Overdag begon hij 's morgens al en dat ging door tot 's avonds laat. Ik heb aan die periode een ppd overgehouden en zit nog tot sowieso volgend zomer aan de antidepressiva. Gelukkig gaat het met uk nu super en met mij steeds beter, maar ik ben de periode nog niet vergeten. Steeds als hij huilt ben ik zo weer 3 maand terug qua gevoel en ik vind het bewonderingswaardig dat jullie het al zo lang volhouden.

Wat ik nu eigenlijk wilde vragen, helpt je cb je niet ook ? Ik weet dat er veel verschil zit in de bureaus maar de cb-arts van mij was eigenlijk heel behulpzaam. Toen de conclusie van huilbaby gesteld was wilde zij zelf de kinder-arts al inschakelen en ook was er per direct de mogelijkheid om mijn uk in het zkh te laten opnemen. Nog niet eens om gelijk te testen, maar zodat ik weer eens bij kon komen. Toen wilde ik dat niet, maar jullie zitten nu al zoveel nachten zonder slaap, misschien dit eens voorleggen aan de kinderarts of arts van jou cb.

Ik hoop dat je door de kinder-arts serieus genomen wordt, van je huis-arts kan ik dat niet zeggen. Belachelijk wat een reactie, dat zei vooral m'n omgeving in het begin "een baby huilt". Kan er nog boos om worden, tuurlijk huilt een baby, maar als mama weet je echt wel wanneer het niet 'normaal' meer is en het is al helemaal niet de bedoeling dat het jullie zo sloopt. Heel veel sterkte en ik hoop dat de tijd snel komt dat jullie je nachtrust weer hebben...

*breekt uit*
Spistmuisje.. Daan zat 's morgens bij het wakker worden helemaal onder de rode vlekken en rode bultjes. Hij had geen koorts ofzo, ook geen jeuk. hij heeft wel een oaar dagen daarvoor wat minder gegeten en was wat huilerig, maar ik dacht dat dat door zijn randjes kwam.

Als Hugo vlekjes heeft zou ik idd wel even naar de ha gaan voor de zekerheid.

Pff..Daan is aan het rommelen met zijn slaaptijden. Ik leg hem meestal om 19.00 in bed, maar hij wordt nu al 3 dagen rond 20.00 uur weer wakker en begint dan te huilen en wil niet meer slapen. Ik haal hem dan maar uit bed en dan speelt ie een half uurtje in de box en dan begint ie toch weer in zijn oogjes te wrijven. Als ik hem dan in bed leg, slaapt ie wel door, maar bijv. later op bed leggen werkt niet, dan wordt ook gewoon een uurtje later huilend wakker.

Icke.. wat een rotopmerking!! Je komt toch niet voor niets zeg...wat een eikel! wanneer kan je nu mer Ruben naar de kinderarts?
Ik ga jullie aprilmama's even dag zwaaien, heb jullie de laatste weken toch wel een beetje leren kennen. Ik kwam nooit op de babypijlert, alleen toen Robbie werd geboren en nu hij ziek is. Ik zit al jaren, sinds 1999/2000 ofzo, voornamelijk op actueel en overig, rellen en klieren als ik de kans krijg en die krijg ik vaak

Kom nog wel een keer zwaaien en we zien elkaar op Robbie's topic.

Ik zie bijna nooit iemand van jullie ergens anders, behalve Fachat, kan dan kloppen?
Yasmijn, het was ons een genoegen hoor..en kom zeker nog maar eens aanwaaien, altijd gezellig hier!!

Maarre, ik ben zeker ook buiten de babytopics te vinden hoor, zeer regelmatig eigenlijk wel.
Hoi!!

Ik heb even snel een beetje bijgelezen want ben weer eens bekaf van die klotebaan van me (vandaag 6 uur de deur uit en 19.30 thuis, grrrr)... verders alles goed hier.

Ik leef mee met alle mama's waar het niet zo goed gaat met de kleintjes. Icke: ik hoop echt dat jullie iemand vinden die jullie kan helpen. Je bent echt een supermama en je verdient het zo om eindelijk eens wat rust te krijgen en lekker te genieten van je mooie ventje.... Ik duim voor jullie!

Xaloy: Ik denk ook aan jullie en zal morgen eens even bijlezen op jullie eigen topic. Dikke voor jullie drietjes

Gelukkig begin ik nu weer aan mijn lange weekend en is de ziekenboeg hier weer voorbij. Fleur hoest nog heel veel, maar verder is ze helemaal happy. heerlijk dat ze nu wat groter wordt en het zo leuk vindt om leker gek met os te doen. Hetis echt genieten zo! Morgen hebben we lekker een dagje met zijn tweetjes, ik heb er zin in!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven