LA en San Francisco
zaterdag 7 augustus 2010 om 19:26
zaterdag 7 augustus 2010 om 19:40
Ik weet niet of San Francisco de start is van jouw vakantie. Vaak betaal je namelijk bij het hotel voor een parkeerplaats en die kosten lopen al snel op van $ 25 per dag.
Dus check goed bij het boeken of je de auto gratis kunt parkeren.
Een andere optie kan zijn om eerst van San Fran en de omgeving te genieten en bij vertrek van de stad pas de auto te huren.
Dus check goed bij het boeken of je de auto gratis kunt parkeren.
Een andere optie kan zijn om eerst van San Fran en de omgeving te genieten en bij vertrek van de stad pas de auto te huren.
zaterdag 7 augustus 2010 om 20:03
thaisweetchili, ken je de sites Priceline en Hotwire? Op deze site kun je bieden voor luxe hotelkamers in Amerika. Ik heb voor 80 dollar in een luxe 4 sterrenhotel (Hilton) in SF overnacht. Aanrader om eens op te kijken.
In LA zat ik het Orchid Suites. Ruime kamers, dicht bij de Walk of Fame.
Verder zou je eens kunnen kijken op het forum van Allesamerika.nl. Daar vind je ongelooflijk veel tips.
In LA zat ik het Orchid Suites. Ruime kamers, dicht bij de Walk of Fame.
Verder zou je eens kunnen kijken op het forum van Allesamerika.nl. Daar vind je ongelooflijk veel tips.
zondag 8 augustus 2010 om 07:51
quote:Richard035 schreef op 07 augustus 2010 @ 19:53:
Laat LA links liggen, geen donder aan.
Maar als je toch gaat, Santa Monica is de beste spot voor een motel oid.
Wat is dat nou voor onzin. Het is inderdaad niet de mooiste stad, maar hoort er wel bij als je naar de west coast gaat en er is genoeg te doen.
Verder kun je bij veel motels gratis parkeren. In LA hebben wij in de Hollywood Orchid Suites gezeten, gratis parkeren. Verder in Santa Monica in het Bayside hotel. Parkeren weet ik niet meer hoe dat daar zat.
In SF, als je daar start en je gaat de stad niet uit zou ik geen auto daar huren. Gewoon ophalen op de dag dat je verder gaat reizen.
Laat LA links liggen, geen donder aan.
Maar als je toch gaat, Santa Monica is de beste spot voor een motel oid.
Wat is dat nou voor onzin. Het is inderdaad niet de mooiste stad, maar hoort er wel bij als je naar de west coast gaat en er is genoeg te doen.
Verder kun je bij veel motels gratis parkeren. In LA hebben wij in de Hollywood Orchid Suites gezeten, gratis parkeren. Verder in Santa Monica in het Bayside hotel. Parkeren weet ik niet meer hoe dat daar zat.
In SF, als je daar start en je gaat de stad niet uit zou ik geen auto daar huren. Gewoon ophalen op de dag dat je verder gaat reizen.
zondag 8 augustus 2010 om 07:52
zondag 8 augustus 2010 om 12:44
Wij hebben in SF hier overnacht: America's Best Inn-Fisherman's Wharf, 2850 Van Ness Avenue. Wij vonden het prima lopend te doen naar de Fisherman's wharf. Parkeren was ook gratis. We waren al veel eerder in SF dan we konden inchecken, de hotelkamer was dan ook nog niet klaar, maar we mochten de auto wel vast achter laten. Kamer was ook netjes en schoon. Prijs was toen vergeleken met de rest wat ik daar kon vinden aan de lage kant, maar weet niet precies hoeveel.
In LA hebben we gekozen voor een B&B, deze was op loopafstand van Hollywood.
In LA hebben we gekozen voor een B&B, deze was op loopafstand van Hollywood.
zaterdag 21 augustus 2010 om 12:39
quote:elninjoo schreef op 07 augustus 2010 @ 20:07:
http://www.wharfinn.com/Heb ik opgezocht , zag er leuk uit en geboekt voor volgende maand!!
http://www.wharfinn.com/Heb ik opgezocht , zag er leuk uit en geboekt voor volgende maand!!
maandag 30 augustus 2010 om 21:31
woensdag 1 september 2010 om 21:53
quote:elninjoo schreef op 08 augustus 2010 @ 08:17:
[...]
Snel op LA uitgekeken. In SF was ik na 4 dagen eigenlijk nog niet uitgekeken.
Same here, LA 1 middagje was genoeg.
Wanneer je je reis begint in sfo en nog geen auto hebt is het argonaut hotel een aanrader. Toplocatie en echt een perfect hotel.
[...]
Snel op LA uitgekeken. In SF was ik na 4 dagen eigenlijk nog niet uitgekeken.
Same here, LA 1 middagje was genoeg.
Wanneer je je reis begint in sfo en nog geen auto hebt is het argonaut hotel een aanrader. Toplocatie en echt een perfect hotel.
donderdag 2 september 2010 om 06:40
donderdag 2 september 2010 om 08:40
quote:SFO schreef op 02 september 2010 @ 06:40:
@Elninjoo ik zal je maar niet vertellen dat het weer de laatste week fantastisch is. De golden Gate, The City en Alcatraz lagen er vandaag weer prachtig bij.
Wrijf 't er nog maar ff in!
Het najaar dus beter weer? Als in welke maand(en)?
Wellicht dat ik nog wel 'ns een citytrip naar SF wil maken omdat ik daar toch nog niet uitgekeken ben.
@Elninjoo ik zal je maar niet vertellen dat het weer de laatste week fantastisch is. De golden Gate, The City en Alcatraz lagen er vandaag weer prachtig bij.
Wrijf 't er nog maar ff in!
Het najaar dus beter weer? Als in welke maand(en)?
Wellicht dat ik nog wel 'ns een citytrip naar SF wil maken omdat ik daar toch nog niet uitgekeken ben.
donderdag 2 september 2010 om 08:45
Ik zou SF zonder auto doen, openbaar vervoer binnen de stad is prima en die trammetjes zijn ook nog eens lekker toeristisch leuk. Ik zat zelf toen downtown, vlakbij Union Square (wel aan de 'goede' kant), in http://www.theorchardhotel.com/. Weet niet meer wat het kostte maar mezelf kennende zal de prijs rond de 70-80 euro per nacht zijn geweest. Je kunt hier dus niet parkeren .
In LA moest ik de week erna zijn voor een cursus. Ik vond downtown LA niet zo interessant. De cursus was bij UCLA, had een hotel in Westwood Village. Ik heb me toch wel een paar dagen in en rond LA kunnen vermaken hoor, met Santa Monica, Venice Beach, the Getty Center (als je van architectuur houdt), een van de pretparken, en natuurlijk plaatsen die je even gezien wilt hebben zoals Rodeo Drive en Hollywood.
In LA moest ik de week erna zijn voor een cursus. Ik vond downtown LA niet zo interessant. De cursus was bij UCLA, had een hotel in Westwood Village. Ik heb me toch wel een paar dagen in en rond LA kunnen vermaken hoor, met Santa Monica, Venice Beach, the Getty Center (als je van architectuur houdt), een van de pretparken, en natuurlijk plaatsen die je even gezien wilt hebben zoals Rodeo Drive en Hollywood.
donderdag 2 september 2010 om 13:07
Wij zaten in Handerly Union Square hotel met garage onder het hotel, moesten hier wel apart voor betalen. Auto hadden we op zich niet nodig gehad in SF.
Best Western Sunset Plaza was ons hotel in LA. Erg fijn hotel. Alle Best Westerns concerns in Amerika bevielen mij trouwens erg.
Zoals eerder werd genoemd is LA een beetje saai. Hollywoodsign, walk of fame, famers market, the groove etc., het heeft niet heel veel indruk op mij gemaakt. The Getty Center op de heuvel was daarentegen wel spectaculair. Je gaat met een trammetje de heuvel op (entree gratis) en ziet vervolgens een, naar mijn mening, prachtig gebouw met een indrukwekkend uitzicht. Ze hebben een mooie collectie aan kunst.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Veel plezier!
Best Western Sunset Plaza was ons hotel in LA. Erg fijn hotel. Alle Best Westerns concerns in Amerika bevielen mij trouwens erg.
Zoals eerder werd genoemd is LA een beetje saai. Hollywoodsign, walk of fame, famers market, the groove etc., het heeft niet heel veel indruk op mij gemaakt. The Getty Center op de heuvel was daarentegen wel spectaculair. Je gaat met een trammetje de heuvel op (entree gratis) en ziet vervolgens een, naar mijn mening, prachtig gebouw met een indrukwekkend uitzicht. Ze hebben een mooie collectie aan kunst.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Veel plezier!