Hoeveel zin heeft dit?

07-08-2010 22:25 26 berichten
Vandaag 5 km hardgelopen, ga morgen weer 5 km hardlopen (omdat dat even beter uitkomt dan maandag) maar zit nu lekker met een zak dipstokjes een bakje Aioli leeg te scheppen Hoe zinnig ben je dan bezig? (zomaar even een vraag voor de zaterdagavond)
Alle reacties Link kopieren
Heel veel zin, je geniet van de goede dingen in het leven!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Nou ja, altijd beter dan niets doen en zak leegdippen in Aioli toch?

Smakelijk enne suc-6 morgen!
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 07 augustus 2010 @ 22:27:

Nou ja, altijd beter dan niets doen en zak leegdippen in Aioli toch?

Smakelijk enne suc-6 morgen!Dat is ook weer waar! Ik voel me al bijna weer enorm sportief
Ach als jij daar nu toch zin in hebt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En als je nu dan nog ff de trap 3x achter elkaar opholt (en weer naar beneden) dan voel je je helemaal een top atleet

(En het is nu jouw schuld dat ik ook een zak dippers met Aioli op onverantwoorde wijze naarbinnen zit te werken )
Nope
Ach zin in, zin in.... 't stond toevallig in de keuken (kan ook zijn doordat ik toevallig zelf gekocht heb) Lekker een nachtje naar de knof meuren! Heb ik morgen met rennen in ieder geval alle ruimte vermoed ik hahahahaha
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 07 augustus 2010 @ 22:33:

En als je nu dan nog ff de trap 3x achter elkaar opholt (en weer naar beneden) dan voel je je helemaal een top atleet

(En het is nu jouw schuld dat ik ook een zak dippers met Aioli op onverantwoorde wijze naarbinnen zit te werken ) Het spijt me... (vooral naar andere mensen met een goed reukvermogen) Wat zullen we lekker stinken Ga je ook de trap ff op en af?
Hartstikke zinning. Meid, ik ben al moe als ik naar de Albert Heijn heen en terug loop, geen grapje.
quote:miekie1 schreef op 07 augustus 2010 @ 22:25:

Vandaag 5 km hardgelopen, ga morgen weer 5 km hardlopen (omdat dat even beter uitkomt dan maandag) maar zit nu lekker met een zak dipstokjes een bakje Aioli leeg te scheppen Hoe zinnig ben je dan bezig? (zomaar even een vraag voor de zaterdagavond)rennen = gezond + knoflook = gezond -> gezond bezig! uitsloverT
quote:Ste_ schreef op 07 augustus 2010 @ 22:36:

Hartstikke zinning. Meid, ik ben al moe als ik naar de Albert Heijn heen en terug loop, geen grapje.

Daar kom ik er tijdens m'n ren-rondje 2 van tegen. (niet dat ik dan de behoefte heb om met een zwetend rood hoofd naar binnen te gaan hoor).

Had ik overigens al gemeld dat ik wél aan de cola light zit? Dat dan weer wel he... Echt heel goed bezig
quote:littlemissvixen schreef op 07 augustus 2010 @ 22:37:

[...]

rennen = gezond + knoflook = gezond -> gezond bezig! uitsloverT Misschien handig om dit vaker in te plannen?? (zal m'n man ff inlichten, kan ie neusklemmetjes aanschaffen )
Man is blij als ik veel knoflook eet...schijnbaar sterven 's nachts alle muggen dan in de verre omtrek die hem altijd lekprikken. Dus ik slaap zometeen weer in zijn armen en hij met knijper op zijn neus.

En neuh...zaterdag avond is mijn ongezonde avond. Traphollen sla ik ff over, morgen "moet" ik alweer verplicht voetbal kijken, dat is genoeg sport voor mij. Het is ten slotte weekend.

* Machutookunbietjemeerzijn trekt nog een zak open!
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 07 augustus 2010 @ 22:55:

En neuh...zaterdag avond is mijn ongezonde avond. Traphollen sla ik ff over, morgen "moet" ik alweer verplicht voetbal kijken, dat is genoeg sport voor mij. Het is ten slotte weekend.

* Machutookunbietjemeerzijn trekt nog een zak open!hahaha Daar deed ik alleen aan tijdens 't WK. Even compleet off topic (hoe off kan je gaan? ennnn welk topic?) Waarom ligt m'n kat onder de computertafel hele gore scheetjes te laten??
miekie

Machutookunbietjemeerzijn: man ook knoflook laten eten, dan ruikt 'ie het niet meer.

Ben het met littlemissvixen eens: uitslover 1e klas!
Die heeft last van plaatsvervangende luchtverplaatsingen in zijn darmen door de Aioli.
Nope
quote:Hermes schreef op 07 augustus 2010 @ 23:05:

Ben het met littlemissvixen eens: uitslover 1e klas!Valt best mee hoor, als je m'n tempo ziet is het bijna komisch (en dan bedoel ik niet het tempo van een bakkie Aoli wegwerken, want dat kan ik best goed)
Maar ik heb gehoord dat er negatieve calorien in augurken zitten (iets van: augurken vragen meer energie om verteerd te worden dan dat ze opleveren na vertering of zoiets exotisch). Dus nu heb ik ook nog wat augurkjes op schaaltje gegooid en eet die als toetje.

Heb ik toch nog gesport
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 07 augustus 2010 @ 23:08:

Maar ik heb gehoord dat er negatieve caolrien in augurken zitten (iets van: augurken vragen meer energie om verteerd te worden dan dat ze opleveren na vertering of zoiets exotisch). Dus nu heb ik ook nog wat augurkjes op schaaltje gegooid en eet die als toetje.

Heb ik toch nog gesport Ohhh dan ben ik echt goed bezig vandaag! Had vanavond kip met rijst en een zoetzuur sausie met daarbij, jawel, augurkies (omdat ik die zo rete lekker vind) God god god, ik wordt morgen nog super slank wakker als ik niet oppas....
Dus dip dan nog maar ff lekker verder, je hebt wat in te halen na al die inspanning!

Ik ga off, want man ligt al in bed te wachten en schijnbaar wordt hij met de dood bedreigd door een hele horde killermosquitos. Of ik ze ff dood kom ademen. En bedankt, ik dacht dat meneer me oa ook voor andere kwaliteiten in de echtelijke sponde nodig had.

Trusten en snackse en geef de kat een Rennie voor opgeblazen gevoel
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 07 augustus 2010 @ 23:13:

Dus dip dan nog maar ff lekker verder, je hebt wat in te halen na al die inspanning!

Ik ga off, want man ligt al in bed te wachten en schijnbaar wordt hij met de dood bedreigd door een hele horde killermosquitos. Of ik ze ff dood kom ademen. En bedankt, ik dacht dat meneer me oa ook voor andere kwaliteiten in de echtelijke sponde nodig had.

Trusten en snackse en geef de kat een Rennie voor opgeblazen gevoel Slaap lekker en ik ga ook eens m'n knof luchten een verdieping hoger verplaatsen. Denk er ernstig over na om eerst een rolletje King tussen m'n tanden te klemmen voor ik naast 'm durf te kruipen
Ik heb na 3 dagen goed gezond gegeten te hebben net ook een halve ritter sport witte chocoladereep opgegeten en omdat ik daarna nog steeds zo'n lekkere trek had een cornetto.

Ja.. dan helpt het niet om steeds de magere variant te kiezen he ;)

Dus ik vind nog dat je het goed doet !
Poelepoelepoelepoes!
quote:heartwork schreef op 08 augustus 2010 @ 00:03:

Ik heb na 3 dagen goed gezond gegeten te hebben net ook een halve ritter sport witte chocoladereep opgegeten en omdat ik daarna nog steeds zo'n lekkere trek had een cornetto.

Ja.. dan helpt het niet om steeds de magere variant te kiezen he ;)

Dus ik vind nog dat je het goed doet !Ben zo blij dat ik niet de enige ben die na een halve reep nog steeds lekkere trek kan hebben En hey, beter 2x de magere dan 1x de niet magere? (terplekke bedachte theorie )
quote:miekie1 schreef op 07 augustus 2010 @ 22:25:

Vandaag 5 km hardgelopen, ga morgen weer 5 km hardlopen (omdat dat even beter uitkomt dan maandag) maar zit nu lekker met een zak dipstokjes een bakje Aioli leeg te scheppen Hoe zinnig ben je dan bezig? (zomaar even een vraag voor de zaterdagavond)Daar is m.i. niks mis mee.
World of Warcraft: Legion
Waarschijnlijk voel je je schuldig, maar er zijn ook mensen diennog geeneens hardlopen of sporten of wat dan ook.

Straf jezelf niet te hard, vergeet niet te leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven