Zal ik niet eens opstaan?

08-08-2010 12:35 68 berichten
Zo, wat lig ik lekker in bed. Ik lig zó lekker in bed! Vandaag is mijn dagje nietsdoen, helemaal voor mij. Lekker gelezen, dvd gekeken, geforumd, de cavia gevoerd, met de kat gekroeld, ontbeten uiteraard. En nog steeds heerlijk in bed aan het liggen.

Maar volgens mij is het best mooi weer. Kan het niet zien, want de gordijnen zijn dicht. Is het al tijd om op te staan?
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet waar je woont maar hier (regio Utrecht) is het niet echt geweldig weer. Het begint iets beter te worden nu
Lekker blijven liggen! Het is herfstweer.
Hier ook in bed blijf weer op dit moment met enorme moeson regens.
Nee hoor, het is zeker geen tijd om op te staan! Ik lig ook nog heerlijk in bed
Gezellig zo met zn allen!

Het is ook meer dat ik duidelijk kinderen buiten hoor spelen, dus ik ging ervanuit dat het dan wel lekker weer zou zijn. Ik hoor iig geen moessonregens
Van het moment dat de dag is aangebroken, is iedere moment in bed, er één te veel.

Pluk de dag en geniet er van .
Ik hoor ook geen regen en wel kinderen buiten spelen, maar mooi weer is het volgens mij niet én mijn bed is veel te lekker om eruit te komen!
Je kan toch ook van de dag genieten door lekker in bed te blijven liggen?
Oww ik wil ook lekker niksen.

Maar ik moet afwassen. (Ja, dat moet echt, want ik zag al een paar schimmels.)
Liever elitair dan een pauper!
Ik geniet me suf!
Ja ik moet ook nog de was doen, dus ik moet er wel uit op een gegeven moment. Straks. Later.
Lekker blijven liggen!

Ik was om half 8 of zoiets al op met mijn kleine stuiterbal, ben nogal jaloers.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Hadden we niet ooit een "ik blijf lekker in m'n joggingpak vandaag"-topic?

(Ik ben trouwens wel opgestaan, en heb zelfs al opgeruimd en een was gedaan, maar dat alles wel in mijn nachtpon. Die trouwens geen nachtpon is, want ik trek hem pas aan als ik opsta )
Zolang jij lekker ligt, lekker blijven liggen.

Het weer is hier bewolkt en saai. Ik kan wel naar buiten kijken en lig languit op de bank met DVD-tje. Het is hier lekker stil in huis en zolang dat zo blijft, blijf ik lekker bankhangen.
Hier schijnt de zon nu.
Blijf lekker liggen.

Is er iemand die je kan bedienen?
Heb je nou vanuit je bed je cavia gevoerd? Lijkt me nog best lastig voor een relaxdag...!
quote:loomii schreef op 08 augustus 2010 @ 12:40:

Je kan toch ook van de dag genieten door lekker in bed te blijven liggen?Wij liggen zo op 1 lijn.
Cum non tum age
Blijven liggen! Ik dacht echt net hetzelfde..

Ga zo vriendlief even sms'en, die beneden zit voor een kopje koffie en een pistoletje

Ben benieuwd wat ik terug krijg, haha...
Ja, zo doe ik het ook: uit bed komen en pyjama aan. Die kan trouwens meteen weer de was in, want ik heb mango gegeten en er zitten nu 8 oranje vlekken op mijn shirt, variërend van heel klein tot heel groot.

Gelukkig hoef ik de was alleen maar in een tas te gooien en aan mijn moeder te geven.
Liever elitair dan een pauper!
Lekker blijven liggen, geniet er van, en so what als het buiten mooi weer is, als jij lekker in je bed wilt liggen doe je dat toch gewoon?
quote:Fiorah schreef op 08 augustus 2010 @ 12:48:

Heb je nou vanuit je bed je cavia gevoerd? Lijkt me nog best lastig voor een relaxdag...!Sja, een relaxdag voor mij betekent natuurlijk niet een verhongerdag voor de cavia. De kat heeft trouwens ook gegeten. En ikzelf dus ook en ik heb geen koelkast naast mn bed....
Kreeg met sms terug van vriend ontbijt/brunch word alleen beneden geserveerd

Dus ik trek mijzelf langzaam uit bed en kruip heerlijk op de bank met mijn pyjama om daar verder te luieren
quote:pindarotsje86 schreef op 08 augustus 2010 @ 12:57:

Kreeg met sms terug van vriend ontbijt/brunch word alleen beneden geserveerd

Dus ik trek mijzelf langzaam uit bed en kruip heerlijk op de bank met mijn pyjama om daar verder te luieren

Goed plan, heb ik ook gedaan.

Ik kom de bank niet meer af denk ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven